8

4.7K 98 30
                                    

[Emir]

Okuduğum yorum ile gözlerim fal taşı gibi açıldı. Evet onu tanıyo olabilirdim ama bu kadarına bende şaşırdım.

Mesajı yazan kişiyi tanıyordum Eren'di adamın adı. Benim eski sevgilim aynı zamanda rakip şirketimizin sahibiydi.

Eğer bu olay yayılırsa Yağızın başı derde girer ve bende bunu istemiyorum.

Yağız beni dürtünce ona döndüm.

"Babacığım istersen parka gitmeyebiliriz direk okulda gidebiliriz."

Yağızın bana sunduğu çok cazib geldi bu yüzden kabul ettim.

"Olur aslında bebeğim hadi hizmetli ablalardan çantanı getirmelerini işte."

Yağız hemen fırladı ve hizmetli ablalarına şirinlik yaparak çantasını istedi. Hizmetli kadın biraz sonra çantayı getirdi bende çantayı aldım ve Yağızın önden geçmesi kapıda biraz kaydım.

"Buyurun beyefendi." Ve elimi geçmezini işaret eder gibi uzattım oda bana bakıp teşekkür etti ve kıvırta kıvırta yürümeye başladı. Şımarık neden kıvırtıyorki yanından geçtim ve götüne bir tane yapıştırıp arabaya yürümeye başladım.

Yağızda arkamdan gelip götüme vurup arabaya bindi.

Gülüp eğlenerek okula geldik. Yağız arabadan inmeden önce onu sıkı sıkı tembihledim ve bu gün akşam biraz geç geleceğimi bu yüzden korumaların onu okuldan alacağını söyledim daha sonrasında dudağını öpüp onu okula yolladım

Arabayı direkt şirkete sürdüm. 20 dakika sonra şirkete vardım. Arabayı valeye verdim ve şirkete girdim. Çalışanlar bana selam verip gidiyorlardı.

Asistanım yanıma geldi ve programımı okudu.

" Bu gün saat 12. 30 da x holding'in sahibi Yusuf bey  ile iş yemeğiniz var. 13.30 da X holding in muhasebe bölümü başkanı sizin ile görüşmeye gelecek. Saat 14.00 da toplantı var onunda dışında pek bir işiniz yok."

"Teşekkürler Yusuf gidebilirsin" ve onu başından saldım.

Odama çıktım. Masamın yanında duran ceketimi alıp iş yemeği yapılacak restoranda gitmek içini en alt kattaki balenin yanına giderek anahtarlarımı alıp arabamı restoranta sürdüm. Yarım saat sonra restoranta vardım. İçeri girdim herkes beni selamladı bende karşılık verip rezerve yapılan masaya oturdum.

Garson yanıma gelip ne istediğimi sordu bende hafif bir şeyler sipariş ettim kendime.

10 dakika sonra içeceğim ile beraber şirketin sahibi Aziz beyde gedli. Bu görüşme çok önemliydi eğer anlaşma yapmazsak bir diğer şirket ile aramızdaki sözleşmede iptal edilecek ve ünümüz düşücekti

___________[20 dk sonra]

Herşey çok iyi gidiyordu. Şuan Aziz Bey'in lavabodan dönmesini bekliyordum. Eğer bu gidişata uyarsak herşey hal olucak.

_________[ 5 dk sonra]

Olmadı Allahın cezası moruğu kabul etmedi, ne güzel gidiyordu neden bozduki çok sinirliyim ama sakin kalmaya çalışacağım.

Mekandan arabam ile uzaklaştım ve şirkete sürdüm. Şirkete gedliğimde saat 13.00 dı yarım saat sonra karşı şirketin muhasebe departmanın komite başkanı gelicekti ve onun ile uzlaşmaya varacaktık öyle olmak zorunda ve olacaktıda.

Yarım saat sonra Nisa hanım odama geldi ve konuşmaya başladık.

Sürekli bana dokunuyordu.

"Emir bey acaba bilgisayardan muhasebenin kayıt defterini gösterirmisiniz?"

Diye sordu bana kafamı salladım. Nisa hanım sandalyesini yanıma çekti. Ve kıvırtarak yanıma, en nefret ettiğim kadın tipiydi; gıcık, pick me, kendini havalı sanan, on kilo makyaj yapan, egoist, narsist ve en kötüsü para ve koca avcısı.

Ve bu kadın bedenine hiç yakışmayan kırmızı bir tuvalet elbise soyan bir stiletto kırmızı parlak bir ruj sürmüş ve kafam kadar taşı olan küpe falan takıp giymişti

Ben bilgisayardan defteri açtım oda yanıma oturdu ve bir elini omzuma attı ben iş ile alakalı konuşurken o omzumu bazen ise sırtımı sıvazlıyordu.

Nisa oturduğum tekerlekli sandalyeyi ittirip benim bacağıma oturdu ve bir eli ile omzumda şekiller çizdi

"Emir bey... acaba sevişme ihti-"

İttirdim onu kuacğımdan ayaklandım hemen

"Siktir git!" Diye

Nisa ağlayarak odadan çıktı bende toplantıya girmek yerine şirketten çıktım ve devamlı müşterisi olduğum bara gittim.

İçeri girip Muhsin abiye selam verdim deri koltuklardan birine oturdum ve garson Ali'yi bekledim

Ali yanıma geldi.

"Ooo nasılsın Emir abim?!"

Dedi gülümseyerek

"İyiyim abim sen?"

"Aynı işte abi iş güç okul falan"

"Sen bana bi Absent getir koçum iki şişe %75 olandan"

Ali kafasını sallayıp barmenin yanına gitti.

Etrafta gözlerimi gezdirdim tanıdık biri görme amaçlı. Ama keşke gezdirmeseydim eski sevgilim Eren karşı koltukta oturup beni izliyordu. Onu görünce aklıma sabah Yağıza yazdığı mesaj geldi. Anlık sinir ile sigarayı çıkardım. Sigarayı yaktım iki yudum alıp izmaritini koluma söndürdüm.

Ali benim içkileri masaya getirdi. Ve gitti. Erene sinir ile bakarak tek şişeyi kafama diktim. Başım dönmeye başladı. İkinci şişeyide kafama diktim yarısına geldiğimde Erene baktım piç smile atıp bana bakıyordu. Daha sonra bana gelmeye başladı.

Eren kucağıma oturdu ve dudaklarıma yapıştı. Bende ona karşılık verdim. Yavaşça boynuna yöneldim ve ısırıp emmeye başladım.

Azmıştım alttaki kalkmıştı.

Ereni kucağıma alıo arabaya bindim eve sürdüm.

Eve geldiğimizde dirak idama çıktım ve çıktığımız gibi Eren i yatağa atıp soydum. Boxer i de çıkardım ve kendi pantolonum ile boxeri çıkartıp Eren e kökledim.

O zevk ile inliyor ben ise sıcak deliği hissediyordum. Erenin sesine dayanamdım ve onu öpmeye başladım.

Arayı bozan şey kapının hız ile açılması  ve Yağızın içeri girmesi olmuştu


Babacık bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin