S Dominikem jsme se sešli na autobusové zastávce. Hned jsme si říkali jaký z toho máme pocity, oba jsme se schodli na tom že je to divný nebýt spolu ve třídě. Vždycky jsme byli spolu, když odešli kluci byli jsme jen my dva.
Po půl hodině jsme přijeli do naší vesnice, a 10 minut jsme šli domů. U dveří jsem hned jen položila batoh a vzala vodítko a šla vyvenčit Lokiho. Loki je moje štěňátko Dobrmana.
Připla jsem mu vodítko a šli jsme se projít k lesíku.
Byli jsme venku asi půl hodiny, a pak šli domů. Přišla jsem domů kde už byl táta s Adél, máma ještě byla v práci. Pozdravila jsem je a s Lokim jsme šli ke mě do pokoje
Pustila jsem si televizi kde běželi Simpsonovi, sedla jsem si na postel a Loki ke mně.——skipe time—-
Probudila jsem se v 5:00..hrozný ráno. Stala jsem z postele a šla se vyčistit zuby a umyla obličej. Šla jsem se rovnou kouknout na Dominika zda je vzhůru..ještě spal. Šla jsem k němu a začala ho lochtat.
D - Eris..proč mě budíš?
E - Aby jsi nezaspal do školy.
D - A jo..ona je škola..Stal z postele a protáhl se.
D. - Chceš udělat kafe?
E - Jo.
D - Dobře tak jdu probudil Adél a udělám ti kafe.
E - Děkuju.Odešla jsem z jeho pokoje, a šla k sobě se nalíčit a obléknout se.
( jen to tričko, kalhoty a noty si vzala)
Koukla jsem se kolik je hodin, je 6:15. Vzala jsem si batoh a šla dolů do kuchyně kde byl už byl Dominik a byl ready aby jsme vyrazili. Vzala jsem si kafe a toust a pak pustila Lokiho na zahradu.
Šli jsme s Dominikem na autobusovou zastávku. Kde jsme chvilku čekali na autobus, pak jsme nastoupili a sedli si. Byla jsem trošku unavená tak jsem si hlavu opřela o Dominikovo rameno.
Po půl hodině jsme přijeli, vystoupili jsme a mířili si to do večerky si koupit svačinu. Pak jsme měli chvilku společnou cestu a pak se zas rozdělili. Já si opět nasadila sluchátka a šla do školy, byla jsem kousek u školy. Narazila jsem na nějakou partů kluků byli 4. Ignorovala jsem je, jen jsem cítila jak se na mě dívají. Otočila jsem se na ně a oni hned odvrátili pohled. Všimla jsem si jednoho kluka, byl to asi ten do kterého jsem narazila vysokej a černé vlasy. Moc jsem je ale nerozeznala, zapomněla jsem si nasadit čočky a brýle si beru jen na hodinu.
Došla jsem do třídy, sedla si do lavice a čekala . Podívala jsem se mezi tím na rozvrh, poslední hodinu máme psychologii..je divný že grafici máme psychologii ale máme prý málo hodin tak nám něco museli dát. Já se osobně nezlobím, psychologie mě zajímá. Ale máme jí spojenou s druhákama.—-skipe time—-
Jdu na poslední hodinu, máme psychologii. Začala jsem se bavit s jedním spolužákem, jmenuje se Bene je v pohodě a máme si co říct.
Přišli jsme do třídy kde už byli druháci, byli tu lavice po 3 a jediné volné místo co tu na mě zbylo bylo u dvou kluků. A zas jsem poznala že tam byl ten do kterého jsem narazila..já se ho snad nezbavím. Sedla jsem si k nim a ignorovala je, jen jsem se na ně jednou podívala. Hrozně mi někoho připomínají...hlavně s těma dredama..ale koho?
Zas jsem si začala hrát ze svým náhrdelníkem, ten kluk s dredy se na něj podíval a všimla jsem si že vykulil oči. Co mu je?
Zazvonilo a přišel učitel, vypadal divně. Hlavně se na mě hnusně podíval. Asi nebudu jeho oblíbenec.
Po dlouhé hodině zazvonilo a konečně domuuu. Zvedla jsem se z lavice, ale čekala jsem až všichni odejdou abych se netlačila mezi nima. Jen tu se mnou zůstali ti dva, vyšla jsem ze třídy na chodbu. Když v tom mě někdo chytl za ruku..hrozně jsem se lekla. Otočila jsem se abych věděla kdo to je. Byl to ten kluk s dredy, koukali jsme si do očí..má je krásné.E - Potřebuješ něco?
X - Pamatuješ si mě?Sakra co to je za otázku? Vidím ho poprvé v životě. Jen mi někoho připomíná.
E - Promiň..ale neznám tě.
Myslela jsem že mě pustí ale furt mě držel za zápěstí a podíval se mi do očí.
X - Tak znova...pamatuješ si mě Princezno?
Princezno?...tak mi říkal jen Tom...to není možný.
E - Tome?...
T - AhojVykulila jsem oči...jak se změnil za těch 5 let..on byl vždycky hezkej ale teď?
Jen jsem tam stála a koukal na něj..nemohu uvěřit že ho zas vidím.T - Eris? Slyšíš mě?
Koukal na mě a u toho se smál, měl radost že se vidíme po takové době. Jediné na co jsem se zmohla bylo ho obejmout. Silně jsem ho obejmula a měla jsem co dělat nebrečet.
E - Ahoj Tome...chyběl si mi.
T - Ty mě taky Princezno.Stáli si jsme tam v obětí když jsem uslyšela další hlas.
X - A na mě si taky pamatuješ myško?
ČTEŠ
Pamatuješ si mě Princezno?
Romance,,zastavil mě ten kluk s dredy..hrozně mi někoho připomíná jen nevím koho. ,,Pamatuješ si mě?,, podívala jsem se na něj ,,promiň ale nevím kdo jsi,, podíval se mi do očí..ty jeho hnědé oči... ,,Tak znova..pamatuješ si mě Princezno?,,