29

406 20 9
                                    

E - Bille? Myslíš že by šlo že bych šla k tvému tatérovi na kérku? Chci nějak zamaskovat ty jizvy.
B - Jo určitě, a dovolí ti to máma?
E - Už jsem s ní o tom mluvila a nemá s tím problém.

Procházeli jsme se po městem, a došli jsme k jedné ulici kam asi už moc turistů nechodí. Žádný geto, není tu rušno.
Staré dámy se na nás usmívali a zdravili nás, a dostala jsem jednu kytku od jednoho může co tam měl stánek s kytkama.
Došli jsme do jedné restaurace, není nějak velká ale ani malá.
Sedli jsme si, a objednali si jen pití zatím. Kluci pak odešli na záchod a já si vzala mobil a byla na sociálních sítí. Ale přisedli si ke mně dva kluci jen z levé strany a druhej z pravé strany...byli to ti kluci co mají nike teplákovku a myslí si bůhví co.
Jeden se mi představil jako Mário a druhý Roberto.

M - Copak tu tak krásná holka dělá sama?
E - Nemusí vás to zajímat, a zachvilku přijdou moji přátele. A vy jim tu budete překážet tak vypadněte.
R - A co kdyby jsme si tě půjčili? Bude sranda.

Ten Roberto položil svojí ruku na moje stehno. Co si myslí? Podívala jsem se na něj a chytla ho pod krkem.

E - Hele nejsem jako ty vaše seňority tady, já se nebojím konat. Tak vypadněte.

Cítila jsem jak se bojí, ta moc.
Ale Mário mi strhl ruku a chytl mi obě ruce. A podíval se na mně.

M - Asi by jsme tě měli převychovat.

Olízl si horní ret, a cítila jsem na svém pasu Robertovo ruce. Trošku jsem zpanikařila ale nedávala jsem to na jevo.
Podívala jsem se na Mária a plivla jsem mu do obličeje.
Nadzvedl ruku a chtěl mě uhodit, ale naštěstí přišli kluci a Tom stál za Máriem a chytl mu ruku a Bill zas chytl pod krkem Roberta.

T - Být tebou teď hned vypadnu, jinak tebe a tvého kamaráda budou škrabat ze země.

Kluci je vraždili pohledem.

M - Dobře , už jdeme.

Kluci je pustili a podívali se na mě, já se na ně zle usmála.
A oni hned odešli. Kluci se ke mně sedli a kontrovali mě zda jsem ok.

E - Jsem v pohodě. A navíc jste přišli v čas.
Be - Hovada to jsou.
E - Už to nebudem řešit, a objednáme si tu pizzu.

Kluci souhlasili, objednali jsme si šunkovou pizzu.
Na to jak to mají levný to je nehorázně dobrý.
Snědli jsme Pizzu, zaplatili a šli se zas procházet.
Došli jsme do jednoho partku, je to tu fakt krásný.
Bene a Bill si povídali a mě Tom chytl za ruku a propletl naše prsty. A spokojeně spolu šli, našli jsme jednu lavičku která byla ve stínu. Sedli jsme si a Tom si mně k sobě přitáhl. Kluci si vyndali cíga a hned si zapálili. Fabriky prostě.
Ale najednou se zatáhlo a vypadalo že bude každou chvíli pršet. Kluci dokouřili a rychle jsme šli zpátky aby jsme nezmokli. Když jsme došli zas do té ulice jak tu je klid, tak začalo hodně ale hodně pršet. Rozeběhli jsme se a běželi co nejrychleji na hotel. Mě a Billovi se rozmazali stíny takže jsme měli úplně černo pod očima. K hotelu jsme přišli tak za hodinu, a celou dobu lilo jako z konve.
Byli jsme mokrý jako slepice.

E - Nevím jak vy ale já se jdu převlíknout.
Be, B,T - Dobrý nápad.

Lapala z nás ta voda ale jako hodně.
Přišla jsem na svůj pokoj vzala si jiné oblečení a to co jsem měla na sobě jsem sundala. Nad vanou jsem jo vyždímala...tolik vody co jsem z toho vyždímala.
Byla mi trochu zima tak jsem zavřela okna, vzala si deku přes sebe sedla si na gauč s laptopem a pustila si nějaký horor.
V půlce filmu mi někdo klepal na dveře, šla jsem otevřít a stál tam Bene.

Be -Můžu dál?
E - Jasně.

Pamatuješ si mě Princezno?Kde žijí příběhy. Začni objevovat