5

468 22 3
                                    

Skončila druhá hodina, a hned se ve dveřích objevili kluci. Bill ke mě šel a chytl mně za ruku a vedl pryč. Ty pohledy těch holek stáli za to!
Šli jsme  na školní dvorek, kluci si zas vytáhli cigarety a zapálili si.

E - Od kdy jste takový fabriky?
Gu - Kdybys kouřila tak bys to věděla.
T - Ale ona kouřit nebude.
E - Ty za mně rozhoduješ?
T - V tomhle ano.

Zazubil se na mně a já jsem se musela taky usmát.  Hrozně mi to připomínalo když jsme byli na základce, jak si pro mně a pro Dominika chodili.
Je to neuvěřitelné, teď tu stojíme jen o něco starší. Mě je 16, dvojčatům 18 Gustavovi 19 a Georgovi 20.
Jen nás konečně nešikanují, a doufám že to tak i zůstane aspoň u mně.
Kluci dokouřili a měli jsme ještě 15 minut, šli jsme dovnitř a šli si jsme do patra kde máme třídu. Sedli jsme si na lavičku co tam je a povídali.

B - Co máš v plánu dneska po škole Eris?
E - No jdu jen na nehty a pak jedu domů.
B - Nebude vadit když půjdu s tebou?
E - Nevadí, budu ráda.

Usmála jsem se na něj, ale přišla k nám nějaká blondýna z vyššího ročníku.

X - Tome proč mi napíšeš? A kdo to je ta holka?
T - Olivie řekl jsem že to byla jednorázovka, a nemusí tě zajímat kdo to je. Teď odprejskni.

Zamračila se na Toma a na mě se podívala.

O- Tak díky ty pindo.

Tom chtěl něco říct ale já byla rychlejší

E - Jak jsi mi to řekla? Pindo? Nechtěla ses takhle označit spíš sebe? Když tak na tebe koukám tak ty jsi spíš hořsí označení než pinda.

Stála tam s otevřenou hubou a odešla, neměla co říct. Kluci se na mně podívali, takovou mě neznají.

B - Od kdy jsi taková?
E - No jak jsme na škole s Dominikem byli jen my dva tak jsme se museli trošku schopit.
B - No koukám, ale je to jenom dobře.

Zazvonilo, takže čas jít na hodinu. Než kluci odešli tak řekli že na oběd jdu s nima. Nemohu odmítat.
Vešla jsem do třídy a sedla si na svoje místo vedle Beného.

Přetrpěli jsme 3 hodiny, a teď mám polední pauzu na oběd. Kluci zas pro mně přišli, a šli jsme na oběd. Tom si mně furt držel u sebe, vzali jsme si tácky s jídlem a sedli si ke stolu ty pohledy některých holek jsou fakt úžasný.

B - Poslední hodinu máme zas spolu, budeš s náma sedět Eris?
E - To je jasný. Musím přetrpěli nějak Wagnera, mně vraždí pohledem při hodině a když se potkáme na chodbě nevím co jsem mu provedla.
T - Při tom to je v pohodě učitel, třeba se to časem zlepší.
E - Snad.

V klidu jsme s klukama jedli, po jídle mě šli doprovodit do třídy. Kde budu mít jednu hodinu a pak máme zas tu spojenou.

Po hodině, jsem si vzala batoh a šla do učebny kde budu s klukama. Ti už tam na mně čekali a drželi mi místo mezi nima. Sedla jsem si k nim a chvilku jsme si povídali. Pak zazvonilo a přišel do třídy Wagner, zas na mně koukal znechuceně.

W - Tak dneska si začneme s psychologii ohledně sociopatů a psychopatů a řekneme si jaký je v tom rozdíl. Pak si řekneme některé příklady, třeba Dahmera nebo tak něco.
Be - Takže budem tak nějak probírat psychologii vrahů?
W - Ano.

To nemyslí vážně...trošku se mi stáhl žaludek. Doufám že nikdo nenarazí na mého tátu, jo nemám jeho příjmení ale jsem mu hrozně podobná.
Wagner se na mně podíval, a fakt se netvářil mile.

W - Eris, jaký je rozdíl mezi psychopatem a sociopatem?

E - Psychopatem se člověk narodí, může mít v rodině tak zvaný "zlí gen" který mu může předat někdo z jeho rodiny. Sociopatem se člověk stane, záleží v jakem je prostředí. Z domova, šikana, v práci a tak. Sociopati mají tendenci ovládat ostatní mít přehled, nemají empatii k druhým.

W - Jsem čekal že nebudeš vědět nic..s tou sociopatií máš přehled...bych se nedivil kdybys jí měl.

Co to právě řekl? Jako neříkám že se na mně s Dominikem nepodespala ta šikana..ale to nemyslí vážně? Jen jsem vykulika oči a koukala na něj...no i pár lidí ze třídy.
Dál to nekomentoval, a věnoval se látce. Fakt by mně zajímalo co jsem mu provedla.
Zazvonilo a nám skončila poslední hodina, vzala jsem si věci a šla s klukama ven. Kde jsme si chvilku povídali a pak jsem šla s Billem na ty nehty.

Pamatuješ si mě Princezno?Kde žijí příběhy. Začni objevovat