S Tomem jsme se drželi za ruce a hledali tátův hrob. Asi po 25 minutách jsme ho našli..vypadal..zachovale. Asi se o něj někdo stará..
Byli tam svíčky s Tomem jsme je zapálili, koukala jsem na ten hrob.E - Jaký by byl asi jako táta...
T - Jak se k tobě chová ve snech?
E - Starostlivě..když se mi o něm zdálo poprvé tak řekl " tady je moje holčička..jsi nádherná"
Pak furt říkal "moje holčička".
T - Jako člověk..byl zvláštní ale jako táta by byl dobrej.
E - Snad jo...ale jsem ráda že mám po něm jednu věc.
T - Jakou?
E - Že už nemám strach a málo koho se bojím...máma řekla že to mám po něm.Tom si mě k sobě přitáhl a dal mi pusu na čelo. Chvilku jsme tam stáli a nakonec jsme šli zpátky do auta.
S Tomem jsme jeli domů, když jsme přijeli domů nikdo tam ještě nebyl. Jen Loki, dali jsme ho na vodítko a šli ho vyvenčit.
Byli jsme v půlce cesty, když v tom začalo šíleně pršet a foukat. Tom vzal Lokiho a běželi jsme domů.
Byl extrémně silný vítr že k stromy co jsou staré přes 100let a jsou silné se ohýbaly. Přiběhli jsme domů a já zavřela dveře, byli jsme mokrý až na kost.T - Tak sprchu si asi už nemusíme dávat.
E - Ne nemusíme.Usmáli jsme se na sebe a šli do pokoje. Sundali jsme ze sebe oblečení. Mohli jsme s ním vytřít celý dům jak byli nasáklé vodou.
Vzala jsem si na sebe tepláky a Dominikovo tričko co jsem si půjčila. A Tom tepláky a tričko, mokré oblečení jsme šli odnést do koupelny kde jsme ho dali přes radiátor aby uschlo.
Koukla jsem se z okna jak to tam vypadá...šílený. Ani autem bych nikam nejela.
V tom mi volá máma zvedla jsem jí to.E - Ano mami?
M - Kde jste s Tomem?
E - Doma, všechny okna jsou zavřená.
M - Tak nikam nechoďte..já táta se zdražíme v práci. Počkáme až se to uklidnil a Dominik s Adélou zas zůstanou ve škole. Je šílený vítr že už spadli pár stromů tady.
E - Dobře, tak snad to bude brzo v pohodě.
M - No v 9 by to mělo přestat no už musím tak pa.
E - pa.Položila jsem telefon, a šla si sednout k Tomovi do postele. Vybíral nějaký film..klasicky horor. Pustil tam IT.
E - V 9 se všichni vrátí.
T - V 9 jo?Nadzvedl obočí a začal si hrát s piercingem. Je mi jasný na co myslí.
Nedám mu teď ale můžu ho pozlobit, sedla jsem si na něj obkročmo a chytla ho za tričko a přitáhla k sobě. On svoje ruce dal na můj zadek, a dost silně ho zmáčkl. Kousl se do spodního rtu, ráda si s ním hraju.
Naklonila jsem se k němu, dotýkali jsme se nosy. Cítila jsem jeho teplý dech na své tváři, cítila jsem jak je nedočkaví. Už to nevydržel a spojil naše rty, a divoce je začal líbat.
Prohloubili jsme náš polibek, spojili naše jazyky. Cítila jsem jak Tom dává svoje ruce pod moje tepláky a pevně drží můj zadek.
Odpojili jsme naše rty aby jsme se nadechli, začala jsem mu líbat krk.T - Eris...nemuč mě.
Opustila jsem jeho krk a koukla se na něj, ušklíbla jsem se a nadzvedla jsem obočí jedno.
E - Ale mně to baví.
Kousla jsem se do spodního rtu a rukama jsem jezdila po jeho hrudi, nejdřív přes tričko ale pak pod tričko.
Líbala jsem jeho krk, a udělala mu tam cucák. Pak jsem ho kousla do ramene, on zaryl svoje nehty do mého zadku.
To se mi líbí.
Začala jsem se na něm kroutit, nechci mu to ulehčovat.T - Kde...kde se to v tobě vzalo?
Připomínám že je ta skupina na ig kam dávám info ohledně toho kdy vychází příběhy. O čem budou další atd atd kdo chce může se přidat🫶🏻
ČTEŠ
Pamatuješ si mě Princezno?
Romance,,zastavil mě ten kluk s dredy..hrozně mi někoho připomíná jen nevím koho. ,,Pamatuješ si mě?,, podívala jsem se na něj ,,promiň ale nevím kdo jsi,, podíval se mi do očí..ty jeho hnědé oči... ,,Tak znova..pamatuješ si mě Princezno?,,