—-skipe time—-
Připravila jsem se na to až pro mě a Dominika přijede Gustav pro nás. Měla jsem hotové líčení a teď si vybírám fit.
( jen ty hadry a boty)Byla jsem ve svém pokoji, přišel Dominik že tu je už Gustav.
Vzala jsem si tašku kde jsem měla věci, mobil jsem si dala do kapsy. Rozloučili jsme se s našima a šli ke Gustavovi.
Dominik hned zasedl místo vedle Gustava, takže jsem si sedla do zádu .
Po 45 minutách jsme přijeli ke dvojčatům, kde už byli všichni. Vyndali jsme si věci a čekali na bus než přijede prý tu bude každou chvíli.
Přijel do 10 minut, odnesli jsme si věci a nastoupili jsme.
Už byla menší tma a to je 17:03, sedla jsem si k aknu vzala si sluchátka a koukal z okna. Baví mně to.
Ucítila jsem něčí ruků okolo mého ramene. Byla to ruka Toma, sundal mi jedno sluchátko a nasadil si ho. Hrál mi zrovna peep.T - Lil peep jo?
E - Jo, miluju jeho hudbu...Škoda že umřel.Tom se pousmál nad tím, opřel si svojí hlavu o mojí hlavu a koukali z okna.
Přijeli jsme kolem 8. Dneska není už nic v plánu jen aby kluci načerpali sílu na zítřejší koncert.
Vzali jsme si tašky a šli na recepci kde nám dali klíče od pokojů.
S Tomem jsme hned přišli na náš pokoj a Tom ze sebou flákl hned do postele.E - Převlíkat se budeš?
T - Dej mi chvilku.
E - Tu tvojí chvilku známe Tome.Vzala jsem si věci na spaní osušku a věci na umytí šla jsem do koupelny. Zamkla jsem za sebou, svlékla se odlíčila a a dala si sprchu. Umyla jsem si vlasy, oholila atd.
Vylezla jsem ze sprchy osušila jsem se nasadila jsem si kalhotky pak pyžamo a vlasy jsem si dala do turbanu. Rovnou jsem se vyčistila zuby a šla do ložnice. A pro mé překvápko Tom byl už převlečenej a ležel v posteli s mobilem v ruce.
Sundala jsem si ručník z vlasů a přehodila přes židli a lehla si k Tomovi. Jsem celkem unavená. Tom položil mobil a hned si ke mně lehl blíž a obejmul mně. Dala jsem mu pusu na tvář a spokojeně jsme spolu usnuli.Probudila jsme se v 8:30, vůbec se nám nechtělo. Staly jsme z postele a šli si vyčistit zuby.
Tom odešel z koupelny a já se mezitím převlíkla do tepláků a Tomovo trička.
Tom se taky převlékl a šli jsme do jídelny kde už byli kluci.
Vzala jsem si koblihy a čaj a sedla si k nim.B - Ve 14:00 jedem k aréně tak 14:55 sraz před hotelem jasný?
Všichni jsme kývli že rozumíme.
Gu - Bych pak šel do klubu po koncertu co vy na to?
Ge,T,D - Jo můžem.V klidu jsme pokračovali ve snídani, dojedli jsme tak jsme šli na pokoj. Je 9:15 tak mám času dost. Lehla jsem si do postele a byla na mobilu. Přišel ke mně Tom který vzal můj mobil položil ho na stůl a lehl si na mně.
T - Princezno?
E- Hm?
T - Nechceš mě škrábat po zádech? Prosím.
E - Co za to?Tom se na mně podíval a dal mi krásný jemný polibek. To mně přesvědčilo.
Vyhrnula jsem mu tričko a začala ho škrábat po zádech. Ten jen spokojeně ležel a vychutnával si každý můj dotek.
Najednou mi nadzvedl tričko a dal si svojí hlavu pod moje tričko. Jako malej fakt že jo.E - Jsi jako malej.
T - Princezno mlč a drbej.Protočila jsem očima a škrábala ho po zádech. Ucítila jsem jak mi na břicho dává jemný polibky. Jeho piercing mně celkem víc studěl když mi dával polibky na břicho.
Najednou svíma rtama přejížděl okolo mého pupíku. Trošku mi naskočila na rukou husí kůže.
ČTEŠ
Pamatuješ si mě Princezno?
Romance,,zastavil mě ten kluk s dredy..hrozně mi někoho připomíná jen nevím koho. ,,Pamatuješ si mě?,, podívala jsem se na něj ,,promiň ale nevím kdo jsi,, podíval se mi do očí..ty jeho hnědé oči... ,,Tak znova..pamatuješ si mě Princezno?,,