11

453 19 4
                                    

Probudila jsem se v 8:30, a byla jsem na Tomovo hrudi. Napadlo mně ho vzbudit jak jsem to dělala když jsem u něj dříve spala jako malá.
Sedla jsem si na něj a začala ho lechtat, ten měl z toho málem infarkt jak se lekl.

T - NEE ERIS! Stop!
E - Donuť mě!

Chtěl mě shodit jenže neměl sílu, rozhodla jsem se že přestanu trápit. Přestala jsem ho lechtat jen jsem na něm furt seděla a on lapal po dechu. A já se nad tím usmívala jak blbeček.
Podíval se na mně, chtěl mě vraždit pohledem ale to on u mě nedokáže. Naopak se hned zazubil, a svoje ruce dal na moje boky..tohle jsem já nečekala.

T - Zas tak to ráno není špatný...když se na tebe usmívá nejhezčí holka na světě.

Co to právě řekl?!
Nejhezčí holka na světě? Musela jsem se usmát a trošku jsem zrudla.

E - Taky nejsi k zahození Tommy.

Najednou nás protočil, takže byl nade mnou. Bylo to hrozně rychlí že jsem nestihla reagovat, vždycky když jsme se "prali" tak jsem vyhrála. Vždy byl pode mnou..teď je poprvé nade mnou.

T - Já k zahození? Princezno od kdy takhle provokuješ?
E - Víš že ani nevím? Ale baví mně to.
T - Je to vidět, ale to se mi zároveň líbí.

Ušklíbl se na mě, a pak si jen na mě lehl. Trošku mi zrychlil tep.
Podívala jsem se na něj..už to není kluk kterého si pamatuju..je teď z něj podstatě dospělí chlap.
Začala jsem ho hladit po hlavě a on se ke mně víc přitiskl.
Pamatuju si když jsme byli malí já ho furt hladila po jeho vlasech a později dredech.

T - Tohle mi chybělo...jakákoliv holka co mně hladila na hlavě..nikdy neměla tak příjemné ruce ani doteky...nikdy.

Jak to že Tom dokáže říct vždycky tak něco hezkého?

E - Ráda bych tě tady hladila po hlavě Tome, ale potřebuju na záchod a slíbila jsem Gustavovi tu snídani.
T - Vrátíš se pak?
E - Vrátím neboj.

Usmál se na mně a slezl ze mně, já stala z postele a šla do koupelny. Šla jsem na záchod, pak jsem si umyla ruce rovnou obličej a vyčistila zuby. Pak jsem šla do kuchyně, nikdo tu ještě není. Vyndala jsem z lednice dvě vajíčka nějakou slaninu. Vyndala pánev a začala dělat snídani.
Když to bylo hotové na dala jsem to na talíř vyndala příbor. Odnesu mu to do pokoje, protože by mu to někdo snědl.
Vzala jsem talíř a šla za nim do ložnice, otevřela jsem dveře. A viděla jak spokojeně Georg s Gustavem spí. Šla jsem ke Gustavovi a trošku s ním zatřásla. Ten jen zavrčel.

E - Gustave mám tady pro tebe tu snídani.

Gustav otevřel oči podíval se na mně a hned se usmál. Asi to nečekal.

Gu - Tak to děkuju moc, jsi hodná.
E - Není zač.

Podala jsem mu talíř a on si ho vzal usmál se na mně a já ne něj taky. Pak se jen do toho vrhl a já šla zpátky do pokoje.
Tom pořád ležel...v tomhle tom se nezměnil. Je schopnej proležet celý den.
Sedla jsem si na postel, Tom zaregistroval že jsem přišla tak se hned taky sedla a byl u mně blízko. Koukali jsme si do očí...ty jeho oči jsou jedinečné. Položil svojí ruku na mojí tvář...a mně naskočila husí kůže.
Furt jsme udržovali náš oční kontakt, začal se ke mně přibližovat...a já si připadala jako v transu.
Už jsme se jen dotýkali nosy, moje oči občas spadli na jeho rty a jeho zas na ty moje. Cítila jsem jeho teplý dech na své tváři.
Nakonec to Tom nevydržel a políbil mě, byla jsem v šoku. Ale hned jsem začala spolupracovat. Ten jeho piercing mě chladil na mích rtech. Oba jsme se pousmáli do naších polibků.
Odtrhli jsme se od sebe aby jsme se nadechli, zas jsme se na sebe koukali a usmívali.

T - Nevadí? Nemohl jsem odolat.
E - Nevadí Tommy.

Usmál se na mně a dal mi pusu na tvář.

T - Jdu si dát jen sprchu, hned jsem pak zpátky.
E - Dobře jen upaluj.


Děcka tak dneska jdu konečně do práce🫠 a mám odpolední. Takže už nebudu tolik aktivní. Ale budu se snažit aby každý den vycházeli aspoň dvě kapitoly 🫶🏻 kdyby jste mě chtěli kontaktovat ohledně příběhu tak na ig. (Nebudu ho sem psát napište mi nejdřív sem zprávu a já vám ho pak pošlu) děkuju za vaší podporu😚. Jsem ráda že se vám líbí tenhle příběh, nebo všechny co jsem vydala.❤️

Pamatuješ si mě Princezno?Kde žijí příběhy. Začni objevovat