7

478 22 4
                                    

Jako každé ráno jsem se probudila v 5:00 udělala jsem si svoje klasické líčení vzala si fit a pak jsem si dneska vzala čelenku do vlasů

Jako každé ráno jsem se probudila v 5:00 udělala jsem si svoje klasické líčení vzala si fit a pak jsem si dneska vzala čelenku do vlasů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsem jako každé ráno šla s Dominikem na autobusové zastávku kde jsme čekali na bus

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.




Pak jsem jako každé ráno šla s Dominikem na autobusové zastávku kde jsme čekali na bus. Který během chvilky přijel a my do něj nastoupili. Byla jsem trošku unavená tak jsem si hořela o Dominikovo rameno.

D - Copak?
E - Jsem nějaká unavená.
D - Jsi nespala?
E - Spala, ale měla jsem divný sny.
D - Jaký?
E - Zdálo se mi o tátovi...o tom biologickém.

Dominik vykulil oči, není to poprvé co se mi o něm zdálo. Dříve jsem ty sny debilně snášela, že jsem se občas kvůli tomu řezala. Ví o tom jen Dominik..je to prostě moje dvojče, máme stejný vlasy a obdobný obličej. Jen on má spíš oči hnědo šedé ale víc tam dominuje ta hnědá a je vysokej.

D - A jinak v pohodě?
E - Jo..kdyby něco tak víš že jdu za tebou.
D - A to je dobře jedině.

Po chvilce jsme přijeli, a kluci tam na nás čekali. Vystoupili jsme a pozdravili se, a zas jsme měli společnou cestu než se od nás oddělil Dominik. Byla jsem fakt unavená. A bylo to na mě trošku vidět. Než jsme došli na naše místo kde s klukama jsme než jdem do školy pak ze školy. Tak mě Tom chytl za ruku a stál, čekal až se kluci trošku půjdou dál.

T - Copak ti je Princezno? Vypadáš unaveně.
E - Špatně se mi spalo, tak jsem unavená.
T - Víc co tě probudí.

Udělal na mně ten jeho typický úšklebek.

E. - By mě zajímalo jak.

Nic neřekl naklonil se ke mně a dal mi pusu na tvář.
To mně fakt probudilo! Naskočila mi husí kůže, Tom se na mně podíval a usmál se. Přitáhl si mně k sobě a šli jsme ke klukům.
Byla jsem trošku mimo z toho, došli jsme ke klukům a hned si všichni vytáhli cigarety a zapálili.

Gu - V kolik hodin dáme sraz tu sobotu?
B - No tak s tebou a s Georgem se sejdeme v 20:30 před klubem. A Eris s Dominikem přijedou dřív ne?
E - Jo, zítra se kouknu jak budou jezdit autobusy a pak vám to pošlu a dáte nám vědět který je ideální.
B - Dobře, a Tome doufám že si nepřitáhneš nějakou holku když tam budem mít Eris a Dominika.
T - Nebudu, však Eris bude spát u mně v pokoji tak si tam nebudu tahat jinou.
E - A kdo řekl že tam budu spát? Třeba chci být u Billa.
T - No to ne Princezno, budeš se mnou.
E - A myslíš že tě poslechnu?

Usmála jsem se na něj a nadzvedla obočí, on si začal hrát s jeho piercingem a koukal na mně. Bylo to sexy jak si s ním hrál.

Ge - No Tome, první holka co ti protestuje.
T - Koukám.
E- Si budeš muset zvyknout Tommy.

Uvidím u koho budu spát, mě to je podstatě jedno jen ať nechrápou! Kluci dokouřili, a vyrazili jsme do školy. Zastavili jsme se u automatu koupili si kafe. Pak mě kluci doprovodili do třídy a o velké si mně zas vyzvednou. Zas mně ty naše holky ze třídy vraždili pohledem. Ani nevím jak se jmenují, sedla jsem si na svoje místo a pozdravila Beného.
S Benem bych řekla že jsem už kamarádi, dost si rozumíme. A ráda ho vidím.

Be - Hele Eris nechtěla bys někdy zajít ven? Jako kamarádi.
E - Jasně, mile ráda kamaráde.
Be - Tak jen aby sis nemyslela že tě zvu na rande..
E - Kdyby si se mnou flirtoval tak bych si to myslela.
Be - Jako jsi hezká ale prostě...
E - Nejsem tvůj typ.
Be - Nene..no...neřekneš to nikomu?
E - Mlčím jak hrob.
Be - Děkuju no já jsem gay.

Trošku jsem vykulila oči, nemyslela jsem že je gay. Nevadí mi to ale nevypadá na to. Čekal na mojí reakci.

E - Aha, tak hlavní je že jsi šťastnej ty.
Be - Neřekneš to nikomu?
E - Neřeknu.
Be - Děkuju.

Usmál se na mně a já mu úsměv oplatila.

Pamatuješ si mě Princezno?Kde žijí příběhy. Začni objevovat