8

443 18 6
                                    

—-skipe time—
Dneska se jde do klubu mám zabalené oblečení ke klukům. Teď si jen beru na sebe svůj fit

A pak se nalíčím, přemýšlím jestli to nějak trošku upravit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


A pak se nalíčím, přemýšlím jestli to nějak trošku upravit. Ale nevím jak, zkusila jsem se nalíčit jako vždy nějak to okořenit jen pro dnesěk. Když jsem byla hotová byla jsem spokojená s výsledkem.

Už jsem byla hotová a stíhám to na bus, řekla jsem Dominikovi že můžem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Už jsem byla hotová a stíhám to na bus, řekla jsem Dominikovi že můžem. Vzali jsme si věci, rozloučili s našima a šli na bus. Jede nám to v 17:00. Přišli jsme o 5 minut dřív, dneska co fakt časově krásně vychází. Dominik jen zavolal Tomovi že zachvilku pojedeme. Tak ať v půl tam jsou. Hned jak to položil přijel autobus, sedli jsme si a povídali si. Oba jdeme dneska poprvé do klubu. Po půl hodině jsme přijeli k zastávce kde už čekali kluci. Vystoupili jsme a šli za nima.

T - Sluší ti to moc Princezno, budu tě muset hlídat.
B,D - Pravda.
E - Děkuju Tome, a neboj pohlídám se sama.

Šli jsme s klukama k Tomovi a Billovi. Cesta trvala cca 25 minut. Přišli jsme do domu, kde byla Simona a někam se chystala. Když nás viděla tak mě a Dominika obejmula. Ptala se jak se máme atd. Pak se s náma rozloučila, že musí do auta že na ní čeká Gordon. Rozloučili jsme se a ona odešla. Tom mi vzal batoh a šel s ním k sobě do pokoje.

E - Hej Tome!
T - Pojď ať víš kde mám pokoj Princezno.

Jen jsem protočila očima a šla za ním. Vešla jsem do jeho pokoje, měl tam velkou manželskou postel na proti velkou televizi s PS5 a v koutu měl kytaru.
Položil batoh na židli a podíval se na mně a usmál se.

T - Než půjdem do klubu tak si dáme něco k jídlu ne?
E - Jí to by bylo fajn.

Šli jsme dolů do kuchyně kde byl Bill s Dominikem. A jedli nudle s kuřecím masem, s Tomem jsme si taky dali. Bylo to fakt dobré!

D - Máte v plánu hodně pít?
B - No dám si trošku víc ale nechci nějak do hoven.
T - Já decentně abych dával pozor na Eris.
E - Hej já se umím pohlídat sama.
T - Já ti věřím, ale jsi hezká holka a vím jaký lidi tam chodí.

Jen jsem protočila oči a dál jedla. Po jídle jsme všechno uklidili a kluci se šli převléct. S Dominikem jsme na ně čekali.
Když přišli tak jim to slušelo, fakt že jo.

 Když přišli tak jim to slušelo, fakt že jo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

T - Tak jdeme

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



T - Tak jdeme.

Obuli jsme se a šli ke klubu, povídala jsem si s Billem a Dominik s Tomem. Došli jsme před klubem kde na nás čekal Georg s Gustavem.
Obejmuli jsme se a šli do klubu, hned jsme si to namířili k baru. Tom nás všechny pozval na panáka. Všichni si objednali rum jen já vodku, rum nedokážu ani cítit. Ťukli jsme si a všichni jsme to do sebe kopli. A šli na parket..no spíš já se držela u baru. Netancuju a styděla jsem se, všimla jsem si že mi pár lidí kouká na tu jizvu co mám. Je celkem výrazná co si budem. Jen jsem protočila očima a neřešila to.
Přišel ke mně Georg.

Ge - Proč s náma netancuješ?
E - Neumím to a stydím se.
Ge - Nestyď se.

Chytl mě za ruku a vedl na parket. Kde byli kluci a tancovali. Georg si mě otočil čelem k sobě chytl mě za druhou ruku a tancoval se mnou.  Nakonec jsem začala taky tancovat. Pak pustili give me everthing od pitbula.
To už jsem začala tancovat sama, ucítila jsem něčí ruce na svém pasu lekla jsem se netušila jsem kdo to je.

T - To jsem já princezno, chci si s tebou zatancovat.

Hned jak jsem uslyšela Tomův hlas tak jsem se uklidnila. Otočila jsem se k němu čelem, hned se na mě usmál a já na něj taky. Chytla jsem ho za ruce a začali jsme spolu tancovat. Ale pak mě pustil za ruce chytl za pas a přitáhl k sobě.

T - Co kdyby jsme byli u sebe blíž?

Pamatuješ si mě Princezno?Kde žijí příběhy. Začni objevovat