31

383 17 3
                                    

T - Zahrajeme si flašku?
E - Tak někdo skočte k vám pro nějakou flašku já tu nic nemám.
B - Tak já tam jdu.

Bill se zvedl a šel k sobě do pokoje pro prázdnou flašku.
Po chvilce přišel a dal jí na zem a my si sedli do kruhu.
První točil Tom a padlo to na Billa.

T - Pravda nebo úkol?
B - Úkol.
T - Tak si dej pusu s Benem.

Bene vykulil oči, on vlastně neví že Bill je Bi
Bill se k němu naklonil a vykousli se, Bene byl rudej jak paviána prdel. Hráli jsme tak hodinu a půl, proud pořad nenaběhl a venku bylo šílené počasí.
Už nás nebavilo flašku tak jsme se snažili vymyslet něco jiného.

T - Myslím že jsem sebou vzal nějaký karty, a rovnou můžu vzít kytaru.

Tom se zvedl a šel pro věci k sobě do pokoje, mezitím přišla za náma učitelka a řekla že to vypadá že elektřina půjde až zítra. A že máme teď přísný zákaz vycházet ven, ani na cigáro. Mě to nevadí ale kluci už mají pomálu absťák.
Pak odešla, hned asi pár vteřin na to přišel Tom s kytarou a kartami.
Vyndal balíček karet zamíchal je a pak rozdal, hráli jsme hodinu.
To nás taky přestalo bavit. Nakonec Tom vzal kytaru a začal hrát Reden a Bill zpíval. Chytla jsem Beného za ruku a tancovali jsme spolu. Když dohrál tak se Bene zeptal jestli by ho něco nenaučil a Tom řekl že klidně.
Bill si vyndal cigaretu a šel do koupelny ten to už nevydrží. Ale šla jsem s ním. Sedl si na okraj vany a já na záchod.
Zapálil si cigaretu a hned si potáhl.

B - Chceš to zkusit?

Ukázal mi krabičku cigaret, jako zkusit se má všechno.

E - Ale jo.
B - Dobře, až to budeš vdechovat tak řekni ,,máma jde,, nějak to pomáhá.
E- Dobře.

Vzala jsem si cigaretu od něj, vložila si jí do úst a zapálila. Potáhla jsem z ní a řekla máma jde. Začala jsem kašlat a Bill se smál jako malej.

B - Hezký kašlavko.
E - Dík, asi nebudu kuřák ale škoda jí vyhodit.

Podruhé jsem si potáhla, a to už jsem nekašlala ale ta chuť je hnusná.
Nakonec jsem jí vykouřila, a Bill si vyndal druhou. Já se šla napít abych tu pachuť zapila, kuchyň mám spojenou s obývákem. Takže jsem viděla jak Tom Beného učil na kytaru. Už něco zvládal.
Napila jsem se a šla za Billem.

B - Už aby šel proud, bouřky mi nevadí. Ale když nejde proud tak to je hrozný.
E - To máme stejně.
B - Nechtěla bys s náma na jeden koncert co budem mít?
E - Jo! Hrozně ráda půjdu.
B - Tak super ke konci Října je.

Byli jsme ještě chvilku v koupelně a povídali si. Pak jsme šli za klukama kteří furt hráli na kytaru. Po dvou hodinách se rozhodli jít na svůj pokoj rozloučila jsem se s nima. A já si vzala mobil a zapla si data. Mám 100% takže chvilku na něm zabiju čas a pak si půjdu kreslit.

Pamatuješ si mě Princezno?Kde žijí příběhy. Začni objevovat