30

362 16 3
                                    

Be - Tak povídej jak to máš s Tomem.
E - Nooo..
Be - Eris při hodině ti ta hube jede když se hádáš s učitelem a teď mlčíš.

Protočila jsem očima. A řekla mu jak to s Tomem máme, a řekla jsem mu co se stalo večer. Až na tu část kdy se mi zdálo o tátovi.

Be. - Ty jsi ho BLAFLA!?
E - Nooo
Be - Sakra holka kde si nechala svatozář?
E - Tu jsem nikdy neměla.
Be - Takže ti teď začali růst růžky.
E - Více méně.

Oba jsme se smáli, Bene je fajn kluk. Na to že jsem myslela že je to bude npc tak ho mám hrozně ráda.
Ale najednou se mi podíval do očí, chtěl se na něco zeptat. Ale na něco jiného, prostě to poznám.

Be - Eris?
E - Ano?
Be - Kdo byl tvůj táta?

Sakra..neříkej že to víš..

E -..proč se ptáš?
Be - Víš moje babi umřela a se sestrou jsme uklízeli její věci. A ona sbírala novinové články ohledně vražd. Já si je prohlížel a zaujalo mě jméno.. Josef Schmidt... Je to shoda jmen? Nebo tvůj táta.

Podívala jsem se do země a oddychla si..mám mu to říct?
Ucítila jsem jak mě chytl za ruku, podívala jsem se na něj. A navázali jsme oční kontakt.

Be - Nebudu tě za to soudit, ty nejsi on.
E - ...Jo byl to můj táta...nikomu to neříkej. Můj táta nebyl leda jaký vrah...zabil 7 lidí.
Be - Nikomu to neřeknu, jen mě to zajímalo..nic jsem si o něm nehledal. Přišlo mi to blbí.
E - Klidně ti o tom řeknu, jestli tě to tolik zajímá.
Be- nevadí ti to?
E - Ne.

Usmála jsem se na něj. Nadechla jsem se a vydechla.

E - Zabil 3 ženy a 4 chlapy, používal nůž. Minimálně pobodal jednu ženu asi 90x nejvíc jednoho chlapa 250x. Bodal je tak aby to cítili co nejdéle.
Nebo jim zaživa rozřízl břicho a jim vypadali orgány.
Be - Ok už nepokračuj je mi na zvracení.

Uchetla jsem se nad tím, a Bene mě praštil do ramene. Jen jsem vyplázla jazyk na něj.

Be - Budu mlčet jako hrob..a názor neměním na tebe.
E - Děkuju.

Obejmuli jsme se a pak jsem navrhla zda se mnou nechce dívat na film. A on souhlasil, pustila jsem nějakou komedii a oba jsme koukali na film.
Uprostřed filmu nás vyrušila bouřka, nejdřív jsem se lekla ale jsem ráda že je bouřka. MILUJU JE!
Jenže zvýšil se vítr a víc pršelo, rychle jsem zavřela okna co byli na nastevřená aby sem nenapršelo.
Než jsem si sedla, tak vypadl proud. Byli jsme pod tmě. Pecka!

Be- A co teď?
E - Jsou tu svíčky tak mi podej zapalovač.
Be - Tady, mám dva.
E - Pecka.

Zapálili jsme svíčky aby tu bylo aspoň trošku vidět. Když jsme měli zapálené svíčky tak někdo klepal na dveře.
Šla jsem otevřít, byli to dvojčata.

T - Taky vám nejde proud?
E - To jsi tak blbej furt? Nebo výjimečně?

Tom protočil očima a s Billem šli dovnitř.

B - Všude svíčky, romantika.
E - Že? Si sem můžete někoho přitáhnout.

Kluci se začali smát.

B - Ty jsi blbá, bože můj.
E - Boha nevolej ten ti nepomůže, spíš co budem dělat?
T - Nezahrajeme si flašku?

Pamatuješ si mě Princezno?Kde žijí příběhy. Začni objevovat