Došli jsme domů, všichni jsme měli něco vypito došla jsem k Tomovi do pokoje a chtěla jsem se převlíknout než přijde Tom. Už jsem byla jen ve spodním prádle tak v tom trhl do pokoje.
E - Tome přijď zachvilku.
T- To je za trest ne? Abych neviděl takovou nádheru.
E - Třeba jindy.
T - Kdy?
E - Když bude příležitost.Mluvila jsme já? Nebo to dělal ten alkohol? A proč to říkám?
Furt jsem koukala na Toma který ke mně šel..trochu se mi zrychlil tep.
Byl u mně..položil svoje ruce na moje boky a přitáhl si mně k sobě. Já svoje ruce dala na jeho ramena.
Ani si neuvědomuju jak je vysokej..že musím trošku dát hlavu víš a on zas níž.
Moje oči koukali na jeho rty..pak na jeho oči. Nakonec jsme zas spojili naše rty...vždy když je ochutnám tak mám v břiše výbuch motýlků.
Ucítila jsem jak svoje ruce dává pomálu na můj zadek...bylo mi to příjemný. Nakonec mně pevně držel za zadek. Líbali jsme se celkem dlouho...už jsme se oddělili aby jsme se nadechli.T - vem si moje tričko na spaní..bude lepší.
E - Dobře.Šel ke skříni vyndal nějaké tričko a podal mi ho. Já se na ně smála a on na mně taky. Poté odešel.
Já sundala spodní prádlo jen jsem si vyměnila tanga. Nasadila jsem si jeho tričko a kraťasy, pak jsem se jen odlíčila a lehla si do postele a byla na mobilu. Přemýšlela jsem že bych dala něco na story.
Po chvilce přišel Tom měl na sobě jen spodní prádlo. Koukal do mobil, ale najednou se ušklíbl. Zvedl pohled na mě a koukal na mně.T - Hezká fotka Princezno.
E - Děkuju.Položila jsem mobil, a Tom si ke mně lehl obmotal svojí ruku okolo mého ramene a přitáhl si mně k sobě. Já si svojí hlavu opřela o něj. Druhou rukou mi jezdil po ruce, přes slovo zbytečná.
T - Princezno..proč sis vyřezala celé to slovo?
E - Abych ho cítila...
T - Už neuděláš rozumíš?
E - Rozumím.Usmál se na mě a dal mi pusu na čelo..sakra nesmím k němu chytat city...ale to se těžko udělá.
Už mi padali oči..byla jsem celkem unavená a Tom si toho všiml.T - Už půjdem spát.
E - Teď máš geniální nápad.Jen protočil očima a dal mi pusu na tvář. Otočila jsem se na bok, byla jsem k němu zády. Ale Tom si omotal svoje ruce okolo mého pasu a přitiskl si mně k sobě..dal mi pak ještě pusu na krk.
T - Dobrou noc princezno.
E - Dobrou noc Tommy.Musela jsem se furt usmívat.
Ale ne moc dlouho, protože ani ne během 5 minut jsem usnula.
ČTEŠ
Pamatuješ si mě Princezno?
Romance,,zastavil mě ten kluk s dredy..hrozně mi někoho připomíná jen nevím koho. ,,Pamatuješ si mě?,, podívala jsem se na něj ,,promiň ale nevím kdo jsi,, podíval se mi do očí..ty jeho hnědé oči... ,,Tak znova..pamatuješ si mě Princezno?,,