Přijeli jsme ke klubu a vylezli z auta a kluci si vytáhli cíga a zapálili si a já tam jako jediná nekouřila.
Kluci dokouřili a šli jsme do klubu, Tom si mně chytl za ruku propletl naše prsty.
A šli jsme k baru, objednali jsme si panáky a kopli to do sebe a hned jsme šli na parket tančit.
S Dominikem jsme tancovali spolu ale ucítila jsem něčí ruce na svých bocích myslela jsem že to je Tom ale byl to nějakej slizoun.X - Čau kotě.
E - Dej ty ruce pryč! Jinak ti podříznu hrdlo jako praseti.Dominik si mě k sobě přitáhl, díky bohu že tu je.
Chytl mně jednou rukou okolo pasu a držel si mě u sebe.X - Hej frajírku nech svojí sestřičku.
Teď se kurva nehodí to že jsme si podobný.
E - A ty okamžitě vypadni.
X - Užijeme si, koukám že to máš ráda tvrdě když na tebe koukám hlavně ta tvoje jizvička přes oko.Už jsem měla nervy, dala jsem mu pěstí a dala mu vší silou. Až jsem mu vyrazila zub. Dominik se na mně podíval pohled zda jsem blázen.
Ten chlap se na mě podíval..věděla jsem že jsem v prdeli. Ale včas přiběhli kluci. A stáli přede mnou.
Ten chlap se na ně podíval a věděl že to je už prohrané jen se zvedl a odešel. Tom ke mně přišel a obejmul mě.T - Jsi v pohodě?
E - Ano, on ne je bez zubu.
T - Počkej to fakt?
E - Ano.Tom se zasmál a políbil mě, a kousl mně do rtu.
Tomův pohled
Bože to je taková bojovnice občas. Políbil jsem jí a kousl do rtu. A ona náš polibek prohloubila, svoje ruce jsem přesunul na svoje ruce jsem dal na její zadek a silně jsem ho stihl. Víc mně k sobě přitáhla..nevydržím to.
Odpojil jsem naše rty a podíval se na ní.T - Nepůjdem na hotel?
E - Půjdem.Dala mi jemný polibek, a chytla mě za ruku. Billovi jsem řekl že už jdeme, zavolal jsem taxík aby pro nás přijel. Behěm chvilky přijel a rychle jsem naskočili do auta. Hotel byl hned kousek, během 5 minut jsme přijeli. Zaplatili jsme a rychle jsme šli do výtahu. Hned co se zavřel se na mně Eris vrhla. Začala mě líbat a moje ruce cestovali po celém její ho těle. Přijeli jsme na naše patro a rychle jsme šli do našeho pokoje hned jsem za sebou zavřel a zamkl. Eris jsem hned přitiskl ke zdi a vášnivě jí líbal. Cítil jsem její ruce na mém těle. Kde se to v ní vzalo?
Kde nechala svojí nevinnost?
Dostali jsme se k posteli, sundal jsem jí triko a ona mně taky.
Dlouho jsem toužil po ní.
Začala mi sundavat kalhoty, odpojil jsem naše rty koukl jsem se na ní a usmál se . A přitiskl jsem svoje rty na její krk, který jsem líbal. Moje ruce jí sundavali její kalhoty.
Měli jsme na sobě jen spodní prádlo, sundal jsem jí podprsenku...prohlížel jsem si její ňadra. Hned jsem je začal líbat a ona zalapala po dechu. Druhou rukou jsem jí chytl za prso a zmáčkl ho.
Už zasténala.
Pomálu jsem jí sundaval kalhotky, podíval jsem se na ní jestli je v pohodě.T - V pohodě.
Podívala se na mě a usmála.
E - Pokračuj, moje tělo po tobě touží a chci tě.
Tohle mě překvapilo, byl jsem trošku v šoku. Sundal jsem jí kalhotky a furt jí líbal její měkké rty. A jednou rukou jsem jí dělal dobře, chci aby byla 100% připravená a bylo to pro ní krásné.
Začala sténat, poznal jsem že je čas. Zvedl jsem se a šel k šuplíku, vyndal jsem gumu. Sundal si trenky a nasadil si jí. Podíval jsem se na Eris která ne mně koukala. Bože ona musí být ďábel co mě svádí.
Šel jsem k ní a políbil jí, trošku víc jsem jí roztáhl nohy.T - Kdyby ti to bylo nepříjemné tak řekni a hned přestanu ano?
E - Ano.Políbili jsem jí a ona spolupracovala. Pomálu jsem ho di ní vsunul, opustila moje rty a trošku zalapala po dechu a zaryla svoje nehty do mích zad.
T - Pohodě?
E - Ano.Koukali jsme si do očí, a já se začal pomálu pohybovat v ní.
Začínalo jí utíkat pár malinko hlasitých vzdychů.
Trošku jsem zrychlil, svoje nohy si omotala okolo mých boků a by mě měla blíž. Spojila naše rty, a oba jsme už začínali sténat.E - Tome...prosím..přidej.
Je rád že vysloví nějaké slovo, přidal jsem na tempu a ona hlasitě sténala a já taky. Trošku jsem přirážel tvrději.
Poznal jsem na ní že se jí to líbí, přitáhla mojí hlavu k němu a spojila naše rty. Pociťoval jsem že už budu, a ona taky. Hlasitěji a hlasitěji sténala a ukazovala tu euforii kterou jí dodávám.
Prohla se v zádech zalapala po dechu a jal taky. Nahlas jsem zasténal její jméno.T - Eris..
Klepali se jí nohy sundal jsem gumu, a šel jí vyhodit. Podal jsem jí čisté tanga a dal jí moje tričko. A já si vzal čisté trenky.
Lehl jsem si k ní a přitáhl k sobě a hladil jí.T - Dobrý?
E - Byl jsi úžasnej..příště gumu nemusíš mít.
T - Tak super. A byla jsi taky úžasná.Políbil jsem jí na čelo a po chvilce jsme oba usnuli.
ČTEŠ
Pamatuješ si mě Princezno?
Romance,,zastavil mě ten kluk s dredy..hrozně mi někoho připomíná jen nevím koho. ,,Pamatuješ si mě?,, podívala jsem se na něj ,,promiň ale nevím kdo jsi,, podíval se mi do očí..ty jeho hnědé oči... ,,Tak znova..pamatuješ si mě Princezno?,,