Šla jsem s Billem do jednoho salónku, tam si nás vzali dvě milé slečny. S Billem jsme si zas povídali.
B - Co ty a kluci vůbec?
E - Nikoho nemám, a neměla jsem. Když ví kdo byl tvůj táta tak moc lidí se s tebou nechce bavit. Jen vám to bylo jedno.
B - Kdo byl tvůj táta je jedno, nejsi jako on.
E - To některým lidem nevysvětlíš.
B- Bohužel, hele o víkendu chceme do klubu s klukama nechceš jít s náma a vzít Dominika?
E - Když nám to naši dovolí, ale budem muset u někoho zůstat přes noc. Večer nepojedou žádný autobusy.
B - Tak budete u nás, máma a táta vás rádi zas uvidí.
E - Tak super!Po půl hodině jsme měli konečně hotové nehty. Bill si nechal udělat Francii měl černé nehty s bílím pruhem. Já měla tyhle
Šla jsem s Billem na autobusovou zastávku kde jsme čekali než mi přijede autobus.B - Koukej co jsem našel za fotky.
E - To jsme my dva!
B - Byla jsi moje nejlepší kamarádka..vlastně tě tak beru furt. Nikdo mi tě nikdy nenahradil a nenahradí.
E - Tak to máme stejně.Usmála jsem se na Billa a obejmula. A on mě taky jen se musel skrčit. Po asi 15 minutách přijel autobus rozloučila jsem se s Billem a sedla si do busu nasadila jsem si sluchátka a našla si písničky od kluků. Hned se mi objevila jejich nejvíc oblíbená monsoon. Pustila jsem si jí a hned jsem si jí zamilovala. Stáhla jsem si jich víc.
Přijela jsem do naší vesnice a hned jsem vystoupila. Přemýšlela jsem co proti mě má Wagner? Však jsem mu nic neudělala, je to divný.
Přišla jsem domů a zas jsem šla vyvenčit Lokiho. Šli jsme za k lesíku kam nejčastěji chodíme.
Pak jsme přišli domů, kde už byl Dominik rovnou jsem se zeptala zda by chtěl do toho klubu. Ten souhlasil, tak jsme se šli zeptat mámi. Snad nám to dovolí.E - Mami? Můžeme sobotu s Dominikem do klubu? Pozvali nás kluci a řekli že můžem u nich přespat že rodičům to nebude vadit. Prosím.
M - Tak pokud to Simone nevadí tak proč ne, ale nebudete dělat blbosti a nebudete moc pít. Eris ty dohlídneš na Dominika.
D - Proč ona na mě? Však jsme stejně starý!
E - Já jsem o 10 minut starší takže mně budeš poslouchat.Vyplázla jsem na něj jazyk a Dominik mi to oplatil jen že ukázal prostředníček.
Šla jsem do pokoje kde už čekal Loki který si hrál se svojí hračkou. Vzala jsem mobil a napsala Billovi že nám to máma dovolila. Ten byl nadšenej.
Pak jsem položila mobil a šla se nachvilku učit, sice do školy chodíme první týden ale nechci to podcenit.
Učila jsem se cca hodinu, když v tom mi volal Tom. Tak jsem mu to zvedla.E - Ahoj Tome.
T - Ahoj Princezno, tak s tím klubem můžem s váma 100% počítat?
E - Jojo.
T - Tak skvělí! Bude sranda.
E - Tome? Můžu se zeptat?
T - Ty můžeš vždycky.
E - Proč mi říkáš Princezno?
T - Když jsem byl malej tak ses mi hrozně líbila, a řekl jsem že budeš moje princezna tak jsem ti začal říkat. Vadí ti to?
E - Nene nevadí..a upřímně za celou dobu co jsme se neviděli jsem si nechala takhle říkat jen od tebe. Nikomu jsem to nedovolila.
T - Tak to jsem rád Princezno, zítra na vás budem zas čekat. Už musím končit tak se měj Princezno.
E - Pa Tome.Položila jsem mobil, a začala jsem se trošku culit. Nečekala jsem že jsem se mu líbila. Tom se mi teda taky trochu líbil, pamatuju si že jednou mi řekl že si mně vezme za ženu. Myslela jsem že si dělal srandu, ale asi to v té době myslel vážně.
Ale už to je spoustu let zpátky.
ČTEŠ
Pamatuješ si mě Princezno?
Romance,,zastavil mě ten kluk s dredy..hrozně mi někoho připomíná jen nevím koho. ,,Pamatuješ si mě?,, podívala jsem se na něj ,,promiň ale nevím kdo jsi,, podíval se mi do očí..ty jeho hnědé oči... ,,Tak znova..pamatuješ si mě Princezno?,,