Probudila jsem se v 5:00, hned jsem si vzala mobil a koukla se zda mi někdo nepsal. Byla tam zpráva od Toma a psal ,,Zítra se k večeru půjdem projít po pláži co ty na to? ;*,,.
No ovšem že půjdu!
Odepsala jsem mu že ano, pak jsem položila mobil a šla se nalíčit a převléknout se do něčeho pohodlného. Jedeme autobusem takže se fakt "těším".
Byla jsem připravená, vzala jsem si svačinu dala jí do batohu a táta mi vzal kufr. Rozloučila jsem se s mámou a se sourozencenama.
Po půl hodině jsme přijeli, už tam byli dvojčata no když jsem viděla Toma jak má čepici na hlavě tak jsem se mohla pochcat smíchy
Ale Bill vypadal líp
Táta se s klukama pozdravili, a prohodil pár slov. Pak mi pomohl dát kufr do autobusu a pak jsem se s ním rozloučila a dala mu pusu na tvář.
Pak jsme s klukama šli zabrat místa v zádu, už tam byl Bene tak jsem si k němu sedla a kluci vedle nás . Rovnou jsem je představila, po chvilce se autobus naplnil a všimla jsem si že holky z naší třídy nejednou. Tak s kým budu na pokoji? Jsem tu jediná holka!
Zvedla jsem se a šla za učitelkou, a ta mi řekla že budu sama na pokoji.
Tak tenhle výlet bude super! Budu mít klid.
Šla jsem si zas zpátky sednou ke klukům, čeká nás dlouhá cesta.——skipe time—-
Po dlouhé cestě jsme přijeli...už se blíží večer. Takže nic se dneska dít nebude...no celkově máme volný program. Učitelky a náš třídní mají svůj program a my si můžem dělat co chcem jen až bude večerka tak máme být ve svých pokojích.
Před hotelu jsme dostali klíče od pokojů, já mám 213...pokoj jak Dahmer. Ani nevím proč jsem si ho vybavila.
Jelikož jsem byla jediná tak jsem mohla rovnou k sobě na pokoj.
Vzala jsem si kufr, a šla do výtahu, a jela do 2 patra.
Našla jsem svůj pokoj, je boží! A ložnice se mi hrozně líbí!
Vybalila jsem si věci a uklidila je, když jsem to měla tak mi někdo klepal na dveře. Šla jsem je otevřít a byli to kluci. ( Georg a Gustav nejeli)T - Jdeme omrknout tvůj pokoj.
E - Poslužte si.Kluci vešli dovnitř a prohlíželi si to tu. Tom ale hned zamířili do ložnice.
T - Co kdybych řekl klukům aby jednu noc přestali u tebe a ty u mně? Mám pokoj 483.
E - A co by jsme dělali?Provokativně jsem se ho zeptala, on ke mně přišel, položil svoje ruce na moje boky a já na jeho ramena.
T - Reden.
E - Reden jo?Jen kývl hlavou a začal si hrát s tím jeho piercingem. Já se kousla do spodního rtu a dala mu pusu na tvář. A šla ke klukům, Bill a Bene byli na balkóně. Tak jsem ani nestihla jít, vyšla jsem na balkon, a ode mně je krásný výhled na pláž..Wow.
ČTEŠ
Pamatuješ si mě Princezno?
Romance,,zastavil mě ten kluk s dredy..hrozně mi někoho připomíná jen nevím koho. ,,Pamatuješ si mě?,, podívala jsem se na něj ,,promiň ale nevím kdo jsi,, podíval se mi do očí..ty jeho hnědé oči... ,,Tak znova..pamatuješ si mě Princezno?,,