42

331 20 3
                                    

Sprchovala jsem, když v tom přišel Tom.

T - Sorry ale já to nevydržím jinak se pochčiju.

Začala jsem se smát, protože to řekl stylem že by asi půl minuty nevydržel.
Dál jsem se věnovala svému sprchování a Tom si umyl obličej a pak odešel.
Vylezla jsem ze sprchy a omotala kolem sebe ručník.
Chtěla jsem si vzít oblečení ale..nebylo tu. Zapomněla jsem ho?
Asi jo, šla jsem Tomovi do pokoje. Ten už ležel jen ve slipech.

E - Zlato? Neviděl jsi moje oblečení? Nemůžu ho najít.
T - Nepotřebuješ ho.
E - Nahá spát nebudu, večer bereš deku a jal nechci umrznout.

Tom se zvedl a šel ke mně s tím svým úšklebkem.
Přišel ke mně, a svoje ruce položil na moje boky.
Naklonil se k mému uchu.

T - Stejně bych ho z tebe sundal.

Začal mě líbat na krku, svoje ruce jsem omotala okolo jeho krku. Spadl mi ručník, ale to mi je jedno.
Tom opustil můj krk, a spojil naše rty. Chytl mě pod zadek a zvedl. Svoje nohy jsem automaticky omotala okolo něj.
Položil mě na postel, ze šuplíku něco lovil, vůbec netuším co. Ochranu už nemusíme mít, najednou vyndal pouta...to jako fakt? Byla jsem trošku překvapená.

T - Co kdyby jsme si to okořenili?
E - Jo? A kdo bude spoutanej?

Během vteřiny jsem měla spoutané ruce u postele. Jak to udělal tak rychle?

E - Jak jsi to udělal?
T- To je moje tajemství, teď si jdu s tebou pohrát.

Přilepil se mi na rty, a divoce mně začal líbat. Jeho ruce cestovali po mém těle, napínal mě. Svoje rty zas přesunul na můj krk, a rtama jel po měla těle.
Nedokážu popsat ten pocit.
Nakonec se zas přesunul k mím rtům které začal jemně líbat.
Začal si sundavat svoje slipi.
Je to mučení jak se ho nemohu dotýkat, ale zároveň mně to vzrušuje.
Pomálu mi víc roztáhl nohy, nachvilku jsme zastavili naše rty. Jen pár mm jsme byli od sebe..ucítila jsem jak ho do mně vsunul. Zalapala jsem po dechu, začal se ve mně tvrdě a rychle pohybovat. A při každém nárazu jsme byli hlasitější.
Ucítila jsem jak mně Tom chytl pod krkem, a začal mě kousat do rtu...měla jsem pocit že ve mně vybouchla Euforie.
Bylo to neskutečný, vzdychala jsem jeho jméno. A on se nad tím jen usmíval.
Při posledním jeho přírazu jsem se prohla v zádech a zasténala nahlas..a Tom taky...měli jsme společný orgasmus. Oddychovali jsem si, tohle..bylo skvělí.
Tom ze mně slezl, a odpoutal mně. A podal mi oblečení ( což tvořilo jeho tričko a tanga)
A on si vzal na sebe slipi. Lehla jsem si k Tomovi zády a on si mně k sobě přitáhl. Jednu svojí ruku dal pod moje tričko a držel mně za prso.
Poté mi dal pusu do vlasů.

T - Dobrou noc..Princezno moje.
E - Dobrou lásko.

Oba jsme spokojeně usnuli spolu.
Probudila jsem se v 8:30, Tom ještě spal. Otočila jsem se k němu čelem, a začala ho probouzet polibky.
Viděla jsem jak se začal usmívat, otevřel oči a podíval se na mně.

T - Dobré ráno.
E - Dobré ráno.

Tom si mě k sobě přitáhl a silně obejmul, dal mi pusu na čelo a usmíval se na mně.

E - Nevím jak ty ale mám hlad.
T - Já taky.

Tom mě pustil a oba jsme vstali, Tom na sebe hodil svoje tričko a já si vzala jeho kraťasi. Seběhli jsme ze schodů dolů do kuchyně kde už byli kluci. A koukali na nás...no že nás chtěli zabít za to co slyšeli. Jejda.

T- Dobré ráno, proč koukáte tak blbě?
B - No..mohli vy jste být příště tiší. Byli jste dost slyšet.
E - Ježiš, na porno koukáte taky ze zvukem.

V tom mně oba vraždili pohledem.

D,B - Ale my jsme nechtěli slyšet naše dvojčata jak mezi sebou souloží.

S Tomem jsme se na sebe podívali a začali jsme se smát, jak debilové.

Pamatuješ si mě Princezno?Kde žijí příběhy. Začni objevovat