—-skipe time—-
Jsem ve škole, a dneska mám být po škole s Wagnerem.
Úplně nadšená jsem z toho, je poslední hodina a teď se přeju aby neskončila.
Uslyšela jsem zvonění které jsem nechtěla slyšet.
Tom na mě čekal před třídou, chytl mě za bok a šel se mnou do třídy kde budu s Wagnerem hodinu.
Wagner už tam na mě čekal.T - Budu čekat před školou, přijde Karolína chce tě vidět tak se půjdem někam projít.
E - Dobře, miluju tě.
T - Já tebe taky.Dal mi rychlou pusu, a já šla do třídy.
W - Prosimtě potřebuju roztřídit tyhle papíry.
Ukázal na krabici co je na stole, aspoň budu něco dělat. Položila jsem si batoh sedla si ke stolu. Wagner opravoval nějaké písemky.
Dodělala ty papíry a zabralo mi to tu hodinu, Wagner mě pustil domů. Zajímalo by mě co budu dělat zítra.
Šla jsem před školu kde byl Tom a Karolína, Karolína ke mně přiběhla a šla mě obejmout.K - Ahoj ty pipko!
E - Ahoj ty čůzo!Obejmuli jsme se a dali si tu kamarádskou pusu.
Pak jsem šla za Tomem který mě políbil.
S Tomem jsme se chytli za ruce a všichni 3 jsme šli do jednoho obchodního centra.
S Karolínou jsme šli na záchod kde jsme si udělali společnou fotku.
Zašli jsme na Čínu, koupili jsme pár věcí.
Nakonec jsme se zas vrátili ke škole k Tomovo autu. Odvezli jsme Karolínu domů, a pak jsme jeli k nám.
Tom zas u nás spí, pomálu u sebe bydlíme.—-skipe time—-
Zas skončila poslední hodina a zas jdu za Wagnerem..super.
Tom mně s Billem tentokrát doprovodili do třídy kde zas na mě čekal.
Kluci budou čekat před školou.
Sedla jsem si do lavice, a koukala do blba. Z ničeho nic se na mě Wagner podíval...dost zle.W - Dneska to je 16 let co umřel tvůj táta že? Jozef Schmidt.
On zná mého tátu?!
E - ...víte kdo byl můj táta?...
W - Ano.Stoupl si a šel ke mě..nevím co dělat...už mi to zapadá proč byl takovej.
Stoupl si za mně a svoje ruce položil na moje ramena která hladil...vadilo mi.W - Hned co jsem viděl tvoje oči..ty vlasy, ten obličej. Bylo mi jasný kdo jsi. Jakou máš krev.
Cítila jsem jak svoje ruce dává níž...stuhla jsem.
W - jsi dcera monstra, jsi stejná.
E - Já nejsem jako on...a proč ho tak nenávidím když vám nic neudělal.
W - Udělal...před 20 lety mi zabil sestru, byli jsme spolu na hřišti. Někam se mi schovala a já jí hledal, našel jsem jí jak zrovna tvůj fotr jí rozřízl břicho a vypadli jí orgány. Viděl mě..přiložil si prst k puse. Do teď vidím ty oči...bylo mi 7. A trvali 4 zasraný roky než ho zastřelili..sice jsi jeho dcera ale jsi krásná...ale budeš trpět jako já jsem trpěl.Chytl mě pod krkem a zvedl, a zádama mě opřel o stůl.
Jednou rukou mi mě držel za rozkrok..začala jsem se bránit.
Kopla jsem ho do břicha, chtěla jsem utéct ale on mně chytl měl u sebe malí nožík..W - Budeš trpět.
Zabodl mi nůž do ruky...než mi zacpal pusu zakřičela jsem.
Tomův pohled
Jsem s Billem před školou a kouříme, najednou jsme slyšeli křik..ten křik znám...T - ERIS!
S Billem jsme se na sebe podívali, závodili jsme cigára a rozeběhli jsme se do školy šli za ní..co se děje?
ČTEŠ
Pamatuješ si mě Princezno?
Romance,,zastavil mě ten kluk s dredy..hrozně mi někoho připomíná jen nevím koho. ,,Pamatuješ si mě?,, podívala jsem se na něj ,,promiň ale nevím kdo jsi,, podíval se mi do očí..ty jeho hnědé oči... ,,Tak znova..pamatuješ si mě Princezno?,,