24

400 14 4
                                    

Celý den jsme strávili na pláži, když jsem se opalovala tak ke mně přišla nějaká černoška. Je jich tu víc a pletou tady lidem copánky. A musím uznat že jim to fakt jde. Zeptala se zda bych je nechtěla, podívala jsem se na hodiny a je 16:05 tak snad máme času dost.
Řekla jsem že klidně ale pokud si ona trumfne, vlasy mám v drdolu tak není vidět jak je mám dlouhé. Rozpustila jsem si je a ona vykulila oči.
( Ž - Žena z pláže)

Ž - Máte krásné vlasy, ale sama to nezvládnu. Nebude Vám vadit když zavolám sestře aby mi pomohla? Vezme sebou svojí dceru.
E - Nevadí.
Ž - Dobře tak tady máte pár návrhů a můžete si vybrat mezi tím.
T - Tak to tu budem na dlouho.
B - minimálně 3 hodiny budou plést.

Jen jsem protočila očima. Po chvilce přišla té paní sestra a její dcera. Ta dcera byla asi 10 let stará. Ukázala jsem jim co bych chtěla

Začali mi česat vlasy, a pak začali plést

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Začali mi česat vlasy, a pak začali plést. Kluci se na to koukali. Ale když je to nudilo tak šli k vodě.
A já tam s nima zůstala a povídali jsme si.

——skipe time—-
Po 3 hodinách to měli, už mně celkem bolí krk. Ale s výsledkem jsem spokojená! Zaplatila jsem jim a dala dýško. Pak jsem se s nima rozloučila, chtěla jsem jít za klukama a říct jim že můžem už na hotel ale oni zrovna šli z vody. Když viděli moje copy tak si je prohlíželi.

Be - Sluší ti to
E - Děkuju, už by jsme měli jít ale.
B - Jo měli.

Vzali jsme všechny věci a šli zpátky do hotelu, rychle jsme si odnesli věci na pokoje a šli do jídelny kdy už byli všichni. Učitelky mi hned chválili copánky a já jim poděkovala.
Po jídle jsem šla do pokoje, když jsem šla po chodbě tak mě někdo chytl za zápěstí. Lekla jsem se rychle jsem se otočila. Byl to Tom.

T - V kolik mám pro tebe přijít princezno?
E - Tak za hodinu a půl?
T - Dobře.

Usmál se na mně a dal mi pusu na tvář.
Došla jsem do svého pokoje, hned jsem si šla dát sprchu. Po sprše jsem se nalíčila

A pak si vybrala nějaké oblečení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A pak si vybrala nějaké oblečení

Když jsem se upravovala tak už Tom klepal na dveře

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Když jsem se upravovala tak už Tom klepal na dveře. Vzala jsem klíče a mobil a šla mu otevřít. Ten měl na sobě černé šortky a zas 3x větší tričko než je on v černé barvě a zas měl tu svojí kšiltovku.

T - Sluší ti to princezno.
E - Děkuju.

Zavřela jsem za sebou, a šli jsme ven. Na pláži už nikdo nebyl, jen my dva. Chytla jsem Toma za ruku a propletla naše prsty.
Tom se podíval na naše ruce a pak na mně, a zazubil se.

T - Je tu krásně.
E - Je,  hlavně s tebou.

Tom se zastavil a koukal na mně, jednu ruku položil na můj bok a druhou položil na mojí tvář. Já svoje ruce dala na jeho ramena.
Koukal se mi do očí a u toho se kousnul do spodního rtu.
Nakonec jsme se k sobě naklonili a políbili se, ruku co měl na mé tváři přesunul vzadu na mojí hlavu a by si mě k sobě víc přitiskl. Oddělili jsme naše rty aby jsme se nadechli, koukli jsme se na sebe a zas se usmívali na sebe jako měsíček na hnoji.
Zas jsme se chytli za ruce a procházeli se tak dvě hodiny už je tma. Když jsme chtěli jít zpátky tak Tomovi volal Bene.

T - Ano?...Co udělal?!

Pamatuješ si mě Princezno?Kde žijí příběhy. Začni objevovat