14

410 19 3
                                    

—-skipe time—-
Tomův pohled
Byli jsme u nás doma, Eris je fakt divná...musí mi něco říct Dominik.

T - Dominiku? Můžeš na slovo?
D - Jasně.

Šel jsem s Dominikem do koupelny.

T - Prosím řekni mi co je s Eris?
D - Já sám nevím.. taky mi to nechce říct..
T - Kurva...hele..řezala se někdy Eris? A prosím řekni mi pravdu.

Dominik vykulil oči, poškrábal se za zátylek a nervózně se na mně podíval.

D - Jo..a bojím se že zas začala.

Cítil jsme jak se mi sevřelo v krku..to nemohla udělat...moje princezna..

D - Mám divnej pocit z toho.
T - Teď já taky..
D - Ona se zas pohádala s mámou..a asi už toho na ní bylo moc
T - Musím vidět její ruce..

Šel jsem z koupelny do mého pokoje s Dominikem. Všichni seděli na mojí posteli jen Eris byla na židli a koukala do prázdná. Zamkl jsem aby neutekla..znám jí.

T - Eris um..potřeboval bych se tě na něco zeptat.
E - Na co?
T - Um..ukážeš mi tvoje ruce?
B - Na co se jí to ptáš sa-...

Všichni se podívali na Eris..ta se začala klepat, nelíbí se mi kam to spěje.

E - Tome..

Eris pohled
KURVA! KURVA! KURVA! KURVA!
Nemůžu jim to ukázat , celá jsem se začala klepat. Těžce se mi dýchalo...nesmí to vidět.

E -Tome..
D - Eris..ukaž ruce..

Dominik na mně koukal a měl slzy v očích..slíbila jsem mu to.. nesmí to vidět.

E -Sakra já se neřežu!
T - Tak mi je ukaž.

Tom byl trošku podrážděný..ale u vystrašený. Šel ke mně..stuhla jsem, chytl mi ruce ale snažila jsem se je odtrhnout. Ale marně.  Už jsem začala brečet.

E - Prosím..Tome..

Odhrnul mi rukávy a viděl to slovo zbytečná viděla jsem jak se mu nahrnuli slzy do očí..přejel mi po tom slovu..které jsem cítila do písmene..bolelo.
Jedna jeho slza upadla na mojí ruku..

T - Proč si to děláš Princezno?

Nemohla jsem nic říct...jen jsme plakala. Plakala jsem jako malé dítě, které si odře koleno když spadne. Cítím se hrozně...

D - Ségra..proč?
E - Já nevím..prostě mně to uklidňuje...

Tom mně najednou silně obejmul. Držel v sobě ty slzy..ale pár mu jich uteklo.

E - Omlouvám se...

Pamatuješ si mě Princezno?Kde žijí příběhy. Začni objevovat