12

437 22 9
                                    

Když Tom odešel do koupelny tak jsem se převlíkla.

Když Tom odešel do koupelny tak jsem se převlíkla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Udělala jsem si ještě culík. Vzala jsem si mobil a koukala na sociální sítě.
Během chvilky přišel Tom, nevšímala jsem si ho. On ale ke mně přišel sebral mi mobil a položil na stoleček co má vedle postele.

T - Víš co mi chybělo taky?
E - Co?
T - To naše mazlení.

Nadzvedla jsem obočí, my se mazlili? Je pravda že jsme byli spolu furt..tak jsem to možná zapomněla.
Tom si sedl vedle mně a hned mně povalil a omotal svoje ruce okolo mého pasu a měl položenou hlavu na mém břiše.

E - Od kdy jsi takovej mazel?
T - Jen s tebou.

Pousmála jsem se nad tím. Začala jsem ho přes tričko škrabat záda.
Ten hned spokojeně zamručel a víc se ke mně přitiskl.
Zvedl svojí hlavu a podíval se na mně.

T - Princezno? Víš že by ti slušel piercing v pupíku?
E - Myslíš?
T - Jo.
E - No přemýšlela jsem že bych si ho nechala udělat, jen se musím zeptat mámi.

Znova se na mě usmál dal mi pusu na břicho. Teď jsem měla pocit že mi v břiše vybouchlo milion motýlků.
Chvilku jsme ještě leželi a šli dolů kde už byli ostatní. Dominik si mně ale hned vzal stranou.

D - Všechno v pohodě?
E - Jojo..neboj.
D - Fakt?
E - Jo..a Dominiku?
D - Ano?
E - Neříkej o tom klukům..měli by zbytečné starosti.
D - Dobře.

Usmál se na mně a obejmul mě. Pak jsme šli za klukama. Ze všema jsme se si povídali pak jsme si všimli že bude 11:30. A měli jsme celkem hlad tak jsme se schodli že objednáme pizzu.
Po 25 minutách přišla a my si jí vzali a šli do obýváku a pustili si k tomu film.

E - Dominiku koukni se v kolik nám jede bus.
Ge - Klidně vás hodím domů, bydlím kousek tak si můžu jít pro auto pak sem přijéct pro vás a hodin domů.
D - Nebude ti to vadit?
Ge - Když jste to vy tak ne.
E, D -Děkujeme.

Dál jsme pokračovali v jídle a koukání na film co běžel v telce.
Pak jsme chvilku sledovali film, seděla jsem u Billa a Toma. Tom si mně zas k sobě přitáhl a držel si mně u sebe.
Najednou se Bill zvedl a řekl že mi musí něco ukázat.

T - Neee Bille!

Copak ho zas napadlo. Během chvilky přišel s nějakou fotkou.

B - Když jsme se přestěhovali tak nás máma fotil a Tom dělal hrozný blbosti..ale tahle fotka má svoje kouzlo. Musíš jí vidět.

Bill mi podal tu fotku, má pravdu má svoje kouzlo.

E - Jezůš, tady jsi byl hrozně roztomilej Tome fakt že jo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



E - Jezůš, tady jsi byl hrozně roztomilej Tome fakt že jo.

Podívala jsem se na Toma, který se začal červenat. Až po chvilce byl Rudém jako rajče. To ho snad asi po 4 životě vidím se ho červenat.

E - Nechceš mi udělat kopii? Je fakt hezká.
B - Mile rád.
T - Vy dva máte fakt geniální nápady.
E - Však jsi tady k sežrání Tome.
B - Máma mu to říkala taky

Tom jen protočil očima, já se na něj ušklíbla. Ráda ho provokuju.
Po nějaké době Georg šel pro auto a během 10 minut byl zpátky. My se rozloučili s klukama a sedli si ke Georgovi do auta. Dominik ho navigoval, po půl hodině jsme přijeli domů. Rozloučili jsme se Georgem a poděkovali mu.

Pamatuješ si mě Princezno?Kde žijí příběhy. Začni objevovat