Yeşimle gülmemek için kendimizi zor tutuyorduk. Deniz odaya sonradan geldiği için, doktorla Yeşim bir plan yaparak çocuğumuz olamayacağını söylemişlerdi ona. Ben ise zaten o sırada ağlıyordum.
Kendisinin gözlerinin dolması beni daha çok ağlatmıştı. Şimdi de arabayla eve gidiyorduk ve ben arkada Yeşimle poğaça yiyordum.
"Söyleyelim mi? Çok üzüldü Yeşim!"
"Hayır hayır, ben yarın size sürpriz kutu hazırlayıp getireceğim. Planlı olsun her şey."
Dudak büzüp başımı salladım.
"Ciddi ciddi hamileyim Yeşim! Şaka gibi!"Sessiz fısıltıma sevinçle başını salladı. Deniz o sırada sinirle kornaya bastığında korkuyla sıçradık.
"İlerlesene amına koyduğumun evladı!""Deniz?"
Beni takmayıp, arabayı hızla başka şeritten ilerletti. Oldukça sinirliydi. Eve bir öfkeyle geldiğinde odamıza çekilmiştik. Hızla kendisine sarıldım.
"Üzgünsün, biliyorum ama böyle yapma!"
Çenesini sıktı. Dudaklarını seslice öptüm.
"Özür dilerim!""Özür dileme! Sikeyim! Sadece üzüldüm işte."
Başımı salladım. Üstündeki tişörtü yavaşça ondan çıkarttım. Pantolonunun kemerine geldiğimde bileğimi tuttu.
"Banyoya gireceğim. Gelecek misin?"
Uzun bir süre gözlerine odaklandım.Gerçekten üzülmüştü. Onu üzgün görmek istemiyordum. Ama şaka olduğunu öğrendiğinde bu üzüntüsü geçecekti biliyordum. Banyo teklifini reddettim ve üzerimdekileri çıkartmaya başladım.
Sabah Deniz'in çıplak omuzlarına dudaklarımı bastırarak uyandırmıştım. Beni kendisine çekti hızla.
"Aşkım hadi uyan! Çok acıktım!"Uyku sersemiyken bile dudaklarımı bulup öptü. Bir eli, hızla çıplak tenime değip göğüs ucuma gittiğinde kendisini durdurdum.
Sevişmek şu anlık bizim için çok tehlikeliydi."Deniz yapma! Hadi kalk!"
"Cemre?" Ona baktım hızla.
"İstersen evlat edinebiliriz?"
Şapşal şey!!
Hızla başımı sağa sola sallayarak ondan ayrıldım ve odadan çıktım.Yeşim de bugün erkenden kalkmıştı. İkimiz kıkırdayarak kahvaltıyı hazırladığımızda Deniz geldiği gibi yüzümüz düşmüştü. Böyle oyun oynamayı sevmiyordum fakat güldüğümüzü görürse sürprizi yapmamızın bir anlamı kalmazdı.
"Abi ben nakil aldırdım."
Yeşim'in saçını okşadı.
"Tamam güzelim. Bugün ben dershane araştırırım.""Size yük olmam dimi? İstersen bir işte de çalışabilirim?"
Hızla araya girdim.
"O ne demek öyle Yeşim?"
Omuz silkti."Sen derslerine çalışsana kızım. Kapı gibi abin var burada! Bakarım ikinize de!"
"Üçümüze!"
Sessiz söylesemde duymuştu."Üç derken?"
Kirpiklerimi kırpıştırdım. Sıçmıştım!
"Yani sende, kendine bakmalısın ya! Ondan dedim!""Ha!"
Başını salladı. Kahvaltımızı yapıp, etrafı biraz toparladığımızda dudağımı ısırdım. İstemsiz hamile olduğumu öğrendiğim için canım bir şeyler çekiyordu. Buzdolabından dondurma çıkartıp yemeye başladım."Aşkım? Napıyorsun?"
"Canım dondurma çekti."
Yanıma oturdu ve bir dondurmaya bir çaya baktı. Güzel gidiyordu bir kere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ballı turta 🍯
ChickLitKlasik asker, öğretmen ilişkisi mi? Hiç sanmıyorum. Çünkü bunlar zaten hali hazırda evliler 😽