Kız babası 🍯:
Cemre??
Nerdesin?
Telefonlarımı açmıyorsun??
Evde yoksunuz?
Sikwyim
Nerdesiniz
Yonca yanında mı?
Arıyorum açmıyorsun?Yeşimde bilmiyor nerede olduğunu
Cemre
Sikicem
Şimdi
Nerdesiniz ya!
Kafayı yicem!Korkuyla alt dudağımı ısırdım. Dün gece yoğun olduğu için eve gelmemişti ve bütün gün anne kız günü yapmıştık. Bugünde Deniz'in doğum günüydü. Bu yüzden ona sürpriz yapmak için kafe ayarlamıştık. Tabi arkadaşları ve Yeşim de yardımcı olmuştu.
Kızımı kucağıma alıp, yanağından öptüm.
"Anneciğim, baban bize çok kızdı. Ama sen o geldiğinde gülümsersen kızgınlığı gider."
Şirince ben gülümsedim diye o da gülerken, bu çocuğun benden çıkmış olmasına kalbim dayanmıyordu. Bir yandan onu tutarken, bir yandan da Deniz'e yazıyordum.Çanuk gek
*Konum*📍Yazım yanlışı yaptığımda bir şeylerin ters gideceğini düşünüp daha hızlı gelirdi. Tanırdım ben kocamı. O gelene kadar hızlıca ışıkları kapattık kapıya doğru saklandığımızda, kızım ağzında emziğiyle bekliyordu.
"İyi ki doğdun!"
"Cemre!"
Bir anda konfeti patlayıp, Yonca ile ortaya çıktığımızda, Deniz elindeki silahı bize doğru tutuyordu. Herkes şaşkın bir şekildeydi. Karşımdaki silah ile yutkundum. Yonca da anlamış gibi ağlamaya başlamıştı. Normalde ağlamayan çocuk, benimde etkimle ağlamıştı.Deniz hızla bize sarıldı ve silahını beline koydu. Yonca ardından beni öptü.
"Özür dilerim güzel kızım! Çok korktun mu? Korkuttum mu seni sevgilim?"
Başımı sağa sola salladım. Onu ilk silahlı görüşüm değildi ama alnıma yaslamasını beklemiyordum.Sertçe yutkunup, Yonca'yı ona uzattım. Biraz sakinleşmişti. Geri adım atacağım sırada belimden tutarak engel oldu.
"Özür dilerim! Sen olduğunu bilsem yapar mıydım aşkım!""Korktum biraz."
Herkes olayı dağıtmak için doğum gününü kutladı ve hediyelerini verdi. Pastayı kesip fotoğraf çekindiğimizde kızıma pasta yediriyordum. Ağzı krema olmuş şekilde etrafa bakıyordu.
"Çok korktun mu anneciğim? Seni çok seviyoruz, korkma tamam mı?"
Ceylan gözleriyle bana bakarken, alnını öptüm. Mis gibi kokuyordu."Cemre'm!"
Deniz yanımıza gelip oturduğunda, kızımıza bakıp gülümsedi ve peçeteyle yavaşça yüzünü sildi. Baba olmasına hala alışamamış bir şekilde hayranlıkla onu izliyordum. Yonca ona gitmek istediğinde kucağına aldı ve göğsüne yaslayarak bana baktı.Bana yanaşıp alnımı uzunca öptü.
"Seni çok seviyorum!"Dudaklarına öpücük kondurdum.
"Doğum günün kutlu olsun Deniz'im! Bende seni çok seviyorum! Aşkım sende seviyorsun dimi?"Yonca ikimize şapşal şapşal bakarken, Deniz baba demesi için tekrar ediyordu.
"Baba! Ba-ba!"Yonca ağzını oynatırken bizde hayran bir şekilde ona beklentiyle bakıyorduk.
"Bava!""Ananı sikim! Baba dedi!"
Bütün kalabalık susup şaşırdığında, Deniz Yonca'yı havaya kaldırmıştı.
"Baba dedi lan!"
Herkes tebriklerle yeniden kutlarken, Yonca'yı kucağıma aldım. Deniz beni öptüğünde yavaşça dudaklarına vurdum."Bir daha ananı sikim deme!"
Belimden tutup kendisine çekti.
"Niye sikmiyor muyum?""Deniz!"
Uyarıcı sesimle yanağımı oradan boynumu öptü. Huylanır şekilde kucağımdaki kızımla geri çekildik.
"Kızımızın yanında küfür etme! Tamam mı?"
Çenemden tutup yüzlerimizi hizaladı."Etmem güzelim. Ama bu gece birlikte olmazsak ağzımdan kaçabilir."
Başımı aşağı yukarı salladım.
"Şapşal!"Elini sıkıca tutup, Yonca'yı Yeşim'e uzattım.
"Birazdan geliriz buradan ayrılmayın tamam mı?"
Başını salladığında, kafenin kapısına çıktık.
"Hediyemi gece alacak mıyım?"Her doğum gününde ne yaptığımızı ikimizde iyi biliyorduk. Bu yüzden birbirimize maddi hediyeler almıyorduk. Karı koca olarak beraber olmamız çok normaldi ama yine de doğum günlerimizde hediyemiz buydu.
Sessizce mırıldandım.
"Ama Deniz? Banyoda yapmak istiyorum!"Saçlarımı kenara çekti.
"Üzgünüm bebeğim ama ağlarsa Yonca'nın sesini duyamayız."
Yavaşça boynuna sarıldım ve mızmızlandım.
"Küvette yapalım, telsiz yanımızda olur."Dudaklarımı iştahla öptü ve ellerini belime yerleştirdi.
"Uzun zaman sonra bu kadar kısa giyindiğini gördüm.""Çabuk soy diye giyindim."
Kıkırdadı ve bir elini boğazımda gezdirdi.
"Yavrum!"
Mırıldandım sadece."Abi! Yonca ağlıyor!"
Ağzından küfür kaçarken, Denizden ayrılıp kızlara ilerledim. Kızımı kucağıma alıp çantadan bezi aldım. Tuvalette altını değiştirip, ortama geri döndüğümüzde herkesin çoktan dağılmış olduğunu gördüm."Gitti mi herkes?"
Yeşim başını sallayarak eline çantasını aldı.
"Şey Cemre abla ben abime söyledim arkadaşımda kalacağım bugün. Bana ihtiyacın var mı?"
Yanağını uzunca öptüm."Yok aşkım hadi git sen."
Yanımızdan ayrıldığında, bizde toparlanıp eve yola çıktık.Napıyorsunuzz
Yılbaşınız nasıl geçtiiAy yakında final olacağını söylemeyi unuttuuummm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ballı turta 🍯
أدب نسائيKlasik asker, öğretmen ilişkisi mi? Hiç sanmıyorum. Çünkü bunlar zaten hali hazırda evliler 😽