Eskiler 19. Bölüm

310 19 2
                                    

Tommy:
-Söylesene Michonne Vali kim?

Michonne:
-Buranın sahibi sadece bu kadarını bil.

Tommy:
-Iyi. Peki kimler senin Peşinde?

Michonne:
-...

Tommy:
-Vali...

Taylor:
-O kadar aptalmışsın ki böyle korunaklı bir yerin sahibiyle aranı bozmuşsun...

Beth:
-Taylor kurduğun cümleye dikkat et! Buranın sahibi diye iyi biri olmak zorunda değil!

Andrea:
-Neyse Michonne seni dinliyoruz.

Michonne:
-Vali... O.... Benim Oğlumu öldürdü. Bende onun karısını öldürdüm. Ondan beri peşimde. Şimdi intikamımı almaya geldim.

Taylor:
-Şey... Aslında ben kötü anlamda söylemeiştim yani bir sebebin eminim ki vardı.

Tommy:
-Konuşma Taylor konuştukça batıyorsun.
Yine suratı asılmıştı o an Taylor'ın. Bizim fark etmememizi istiyordu Gözyaşları birer birer dökülürken... Biz Konuşurken çok gürültü yapmış olmalıyız ki bir anda kocaman kapı açıldı... Michonne kaybolmuştu. Çünkü onu görmemeleri gerekiyordu. İnşallah bizi bulmaya gelir. Kafamı çevirdiğim an bizim evimizi gördüm... O an sanki kalbimi aldılar ve çok keskin bir Bıçakla dilimlediler. Bizim eve doğru koşmaya başladığımı hatırlıyorum en son. Uyandığımda bizim evin içindeydim. Kendi odamda. Heyecandan bayılmışım sanırsam. Odada kimse yoktu. Sadece ben ve anılar... Yatağımın demir uçları paslanmıştı. Gördüm ki çizgi romanlarımın Yaprakları sararmış,kitaplaımı koyduğum raf tozlanmış.Posterlerim yırtılmış. Dolabımın içindeki giysiler kokmuş. Bunlara bakarken Aklım kaybolmuştu. Asıl beni kahreden dolabımın üstündeki anı kutusu olmuştu. İçini açtım annemi,babamı gördüm. Anılarımızı gördüm. Odamın kapısını usulca açtım, hemen benim odamın Yanındaki oda annemlerin odasıydı.Küçük adımlara annemle babamın odasına girdim,kapıyı açtığınız anda önünüze yatak çıkıyor, daha sonra bir tane makyaj Masası orada annemin, babamın parfümleri vardı. Annemin takıları,rujları. Yatağın tam karşısında bir televizyon vardı, onun yanındada bir tane giysi dolabı. Babamın parfümünü aldım o parfümü çok severdi. Aynı babam kokuyordu. Bundan sonra hep o parfümü sıkacağım hep babamı hatırlayacağım. Bu duruma Dayanamayıp hemen aşağı indim Beth oradaydı.

Beth:
-Tommy iyi misin?

Tommy:
-Olabildiğim kadar.

Beth:
-Seni seviyorum.

Tommy:
-Seni bende çok seviyorum.

Beth:
-Beni bırakma...

Tommy:
-Asla söz konusu bile değil...

Biranda onu öpmüştüm.

Taylor:
-Pardon böldüm herhalde.

Beth:
-Yok şey...

Taylor:
-Ne

Ve bom. Bir anda patlama sesi geldi,hepimiz bir yere savrulduk. Gözümü açtığımda Taylor yanımdaydı. Biz yerdeydik. Gözüm Beth'i aradı o koltuktaydı. Ama bir sorun vardı elime bir yerden kan geliyordu. Hemen koltuğa çıktım Beth'e baktım bir yeri kanamıyordu. Kendime baktım benimde bir yerim kanamıyordu. Ya Taylor... Hemen ona baktım. Maalesef ki Taylor'un Kafası kanıyordu... Yoksa Taylor öldü mü?

🙋🙋🙋🙋 Arkadaşlar artık yep yeni bir TWD ile karşılaşacaksınız çok güzel olacak. Kapak yenilendi. Bundan sora çok iyi bir TWD var!!! Bundan sonraki bölümüde yayınlayacağım asıl heyecan yeni başlayacak

The walking deadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin