25. Seçim

226 8 13
                                    

"Daryl,Daryl Dixon"

Dedi yabancı adam. Yanına yavaşça gittim,elimi uzattım.

Tommy:Tommy sadece Tommy.

Güldüm,Taylorda güldü,ama adam gülmedi,suratı asık ve ifadesizdi.

Taylor:Bende Taylor memnun oldum.

Adam cevap vermemekte ısrarcıydı.

Tommy:Neredensin,bu arada saol.

Daryl:Atlanta.

Taylor:Yanında başka biri var mı?

Adam arkasını dönüp gitmeye başladı.

Tommy:Hey Daryl nereye?

Adam cevap vermeden motoruna ilerledi.

Tommy:Demek motorun var,hey Daryl sana bir teklifim var.

Daryl:Ne zaman çeneni kapayacağını merak ediyorum.

Tommy:İlk önce teklifimi sorabilir miyim acaba?

Cevap vermedi.

Tommy:Tamam,bak eğer motorunla bizi yakın bir yere bırakırsan sana sığınaklı,güzel bir yerde kalma fırsatı sunabilirim.

Daryl:Aslında çenemi yormaya değmez ama bu motor 2 kişilik,3 kişi sığamaz,ayrıca kalacak yere ihitiyacım yok.

Taylor:Lütfen yardımına ihtiyacımız var gerçekten,sana yemek,kalıcak konforlu bir ev verebiliriz,eğer arkadaşın varsa oda gelebilir.

Daryl:O 'Konforlu' ev nerede?

Tommy:Atlantanın en başlarında,gerçekten çok yakın 10 maksimum 15 dakika sürer.

Adam bir şey söylemiyordu,ama duruyordu,herhalde binmemiz lazımdı.

Fazla zor olmuştu ama sığmıştık. Yaklaşık 10 dakika sonra eve varmıştık.

Daryl hızlıca motordan indi,bende indim sonra Taylor'u indirdim.

Hemen kapıyı tıklattım,kapıyı glenn açtı,bizi görünce çok şaşırdı,hemen bana ardından Taylor'a sarıldı. Daha sonra Daryl'in yanına gitti.

Glenn:Selem dostum.

Daryl elini uzattı,glenn de karşılık verdi,sonra içeri girdik.

Site biraz değişmişti,daha bakımlıydı,çiçekler ekilmişti. Bizim eve gittik,kapıyı çaldım,annem kapıyı açtı.

Annem:Tommy,oğlum.

Bana sıkıca sarıldı.

Tommy:Annem.

Sarılma faslı geçtikten sonra herkesi Daryl ile tanıştırdık,ama bir sorun vardı Beth ortada yoktu,Taylor ile biraz gezinmeye karar vermiştik,dolaşırken Beth'i gördük.

Beth:Tommy? Sen geldin mi?

Tommy:Evet döndük.

Beth:Nasılsın?

Taylor sinirlendi ve ortaya atladı.

Taylor:Bence bu seni hiç ama hiç ilgilendirmez Beth!

Beth:Hayırdır siz yine mi sevgili oldunuz?

Taylor:Sana ne ki bundan?

Beth:Kötü amaçla sormadım,gerçekten.

Tommy:Eee Vali ile nasıl gidiyor?

Bunu gülerek söylemiştim.

Beth yanıma geldi,elini kalbime koydu.

Beth:Yapma.

Gülen yüzüm hızlıca düştü.

Taylor:Ben gidiyorum.

Tommy:Bekle.

Bethin elini itip Taylorun yanına gittim. Ve eve doğru ilerledik.

1 gün sonra;

Sabah uyandığımda kendi yatağımdaydım,burda uyanmak bana eskileri hatırlatıyor,vay be koskoca 2 yıl geçti gerçekten inanılır gibi değil...

Yataktan kalkıp,üzerimi değiştirdikten sonra aşağı indim,annemler ve Taylor az kalan yemeğimizi yiyorlardı.

Annem:Tommy gel sende ye.

Tommy:Tamam anne.

Biraz atıştırdıktan sonra,ben silahlarla ilgilendim annem ile Taylor temizlik yaptı,işlerimiz bittikten sonra Salonda oturduk ve biraz sohbet ettik.

Tommy:Anne hatırlıyor musun küçükken kafamı şu sehpaya çarpmıştım,ne kadar ağlamıştım.

Annem ile Taylor güldü.

Taylor:Bende küçükken merdivenden düşüp ayağımı kırmıştım. Sonra evede hep bir şey kırdığımda kardeşimin üzerine atardım suçu.

Taylorun gülen yüzü düştü evet ya kardeşi ölmüştü. Annem sıkıca Taylora sarıldı.

Tommy:Anne bu arada biz Andy'nin yanındaydık.

Anne:Aaa o neden gelmedi?

Taylor:O bizi kandırdı,silahları alıp kaçacakken ölmüş.

Anne:Ciddi misin?

Tommy:Maalesef anne.

O sırada kapı çaldı,açtığımızda Valinin bir adamı vardı.

Saat 1 de meydanda toplanacağımızı söyledi. Saat ise 12.30 du.

Yarım saat sonra;
Herkes meydana gelmişti,vali herkesin karşısındaydı ve bir konuşma yapmaya başladı.

Vali:Evet konuşmayı uzatmayacağım, yemeğimiz azaldı,ve artık gruplar belirleyip,ava çıkmamız gerekiyor,bunun için kura yapacağız.

Eminim herkese bu fikir kötü gelmiştir,çünkü herkes gidecek,büyük,küçük fark etmez.

Herkesin ismi teker teker kağıtlara yazılmıştı,toplam 60 kişiydik,20 tane takım ve her takım 3 kişi olacaktı,herkes farklı yerlere,yakıtımızın ve yemeğimizin yettiği kadar uzak yerlere gidilecekti,toplam 12 araba vardı. Bu arabaları zorlukla bulmuştuk.
Aslında toplam 62 kişiyiz ama o iki kişinin gelmeme sebepleri doktor olmaları,onları riske atamazdık.

Yaklaşık yarım saattir planları yapıyorduk,hangi gruplar arabayla,hangileri yürüyerek gidecek diye. En sonunda işimiz bitmişti. Vali o büyük meydana geçmişti,teker teker kuralar okunmaya başlanmıştı.

Vali:1. Takım;Maggie,Carl,Kate.

Takımları saymaya devam ediyordu,evet sıra 15. gruba gelmişti.

Vali:İçinde benimde olduğum takıma geldi sıra,okuyorum;Ben,Vali vede Tommy...

Bir anda gülerek bana bakmıştı.

Herkesin takımı açıklandığında Taylor oldukça üzgündü,çünkü Beth ile aynı takımdaydı.

Bir süre sonra herkes eve gidip hazırlık yapmak için yola koyulmuştu,bende eve gidiyordum ki ani bir ses ile irkildim. Biri "Tommy" demişti,hemen arkama döndüm,gelen Vali idi.

Yanıma yavaşça yaklaştı.

Vali:İyi bir yol arkadaşı olduğunu umuyorum.

Sesli bir şekilde gülmüştü.

Ben ise sinirli bir şekilde orayı terk etmiştim...

The walking deadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin