Ben Tommy 16 yaşındayım. Annem babam ve ben Atlantanın başlarında oturuyoruz. Babam mahallemizin yöneticisi. Annem ise ev kadını. Bugün günlerden salı daha okulun bitmesine 2 saat var çok sıkıcı. İspanyolca hocası gelmediğinden ders boştu.
Üstelik bugün sınıf nöbetçisiydim. Ders boş olduğundan herkes bedene indi. Bense zorunlu olarak sınıfta kaldım. 2 dakika sonra heryerden bağırış sesleri geliyordu. Ne olduğunu anlamamıştım,yine öğrenciler bir birlerini kovalıyorlardır diye pek takılmadım,ta ki bir "Yardım edin." Diye acıyla bağırana kadar...Kapıyı açtım ve birsürü insan vardı. Arkadaşlarımı ısırıyorlardı. Çok korkunçtu. Hemen kapıyı kapattım. Önce bir şaka olduğunu düşümdüm. Yere oturup sadece sakin olmaya çalıştım,ama bu çok gerçekçiydi,fazla gerçekti... kapının üzerine sıralar koydum. Sınıfımız 1. Katta olduğundan atlaması kolay.Atladım ve okuldan çıktım. Yolda o garip varlıklardan sayamadığım kadar fazla vardı. Evimiz okula çok yakın koşarak eve gittim. Kapı kapalıydı ama camda bir not vardı.
OĞLUM CAM AÇIK GIR.YATAK ODANDA BIR NOT DAHA VAR ONUDA OKU.
BABAN
Bu babamdan bir nottu. hemen içeri girdim. Hemen odama girip notu aradım. Notta
OĞLUM DEMEK NOTU BULDUN SENI OKULDAN ALAMADIK AMA SEN BIZI BULACAKSIN. YATAK ODANDA SENIN DOLABINDA SILAH VAR İÇİNDE BOL BOL MERMI VAR. AYRICA MUTFAKTA ANNENIN SANA HAZIRLADIĞI YEMEĞI AL. MUTFAKTAN BIÇAKTA AL. AYRICA ARKA BAHÇEDE BIR ARABA VAR ANAHTARI YINE MUTFAKTA. BIN ARABADA NEREDE OLDUĞUMUZA DAİR BIR SÜRÜ NOT VAR ARABADA BOLCA BENZİNDE VAR. KENDINE ÇOK DİKKAT ET ANNEN SANA YEDEK KIYAFET ALDI AMA SEN KENDINE YİNE AL. VE O CANAVARLARI BEYNINDEN VUR VEYA BIÇAKLA ÖYLE GEREKİYOR. VE HEMEN YOLA ÇIK AKŞAMA KALMA KENDİNE AŞIRI DERECEDE DIKKAT ET VE BIZI BUL.
ANNEN-BABAN
Bu not karşısında çok duygulandım. Onları bulmam gerekiyordu.Notta yazan herşeyi yaptım. Bide yanıma 2 tane çizgi roman aldım.Bir tanede bahtaniye. Hemen yola çıktım. Arabadaki notlarda nereye gideceğim yazıyordu. Atlantanın sonundaki Jommi nehrinin oradaki ormana. Ama oraya gitmem için şehirden geçmem gerekecek. Bunu nasıl yapacağım? Babamın bir lafı vardır "Kendine İnan." Şimdi benim bu lafa uymam lazım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The walking dead
Fiksi Penggemar"Bir yılda herşeyini kaybettiğini düşün,canın acımaz mı?" Dünyayı zombiler sarıyor,her şey yeni başlıyor... HARRY-TAYLOR DEMİLEY288