24. Bölüm Eve Dönüş

180 10 3
                                    

Hemen çöp konteynırının altına giriverdim,evet Taylorun içine girdiği şey bir çöptü,hala ellerim titriyordu,çöpün altından küçük küçük vurdum,Taylor ile haberleşmek için,nefesi geliyordu,kafasını eğmiş,aşağıdan kimin tıkladığını anlamaya çalışıyordu.
Tommy:Buradayım.
Taylor:Seni yüz üstü bıraktığım için özür dilerim.
Bir birimize dokunamıyorduk belki birbirimizi göremiyorduk ama onun ağladığını çok iyi anlamıştım sesi ağlamaklı geliyordu
Taylor:Sen iyi misin?
Tommy:Belki oraya gelirsem olacağım.
Etrafa baktım çok fazla aylak vardı fakat beni görmeden işimi halledebilirdim.
Hızlıca süründüm ve ayağa kalktım,çöpün kapağını açıp hemen içine girdim,çöpün içi oldukça küçüktü,Taylor bana yer açmaya çalışmış ama başaramamıştı,bende hemen yere oturdum.
Birbirimize sıkıca sarıldık. herkes beni arkadam bıçaklıyordu.
Tommy:Neden herkes bana ihanet etmek ve beni terk etmek zorunda,gerçekten canım çok acıyor.

Taylor:Sen ne desen haklısın tommy ne diyeyim ki?

Tommy:Bu geceyi böyle geçiremeyiz burada.

Taylor:Evet ama nasıl çıkacağız?

Tommy:Ben halledeceğim.

Taylor:Şey...

Tommy:Bana güveniyor musun?

Taylor:Evet.

Daha bir şey demedim ve çöplüğün kapağını usulca açtım,dışarıda aylak kalmamıştı.
İlk önce ben indim daha sonrada Tayloru indirdim.

Taylor:Ne yapacağız eve mi gideceğiz?

Tommy:Hayır eve gitmeyeceğiz.

Taylor:Ama o zaman nereye gideceğiz ki?

Tommy:Şuan Atlantadayız değil mi?

Taylor:Evet.

Tommy:Geri dönmeliyiz belkide.

Taylor:Tommy biz orayı terk ettik,bıraktık,kaçtık şimdi hiç bir şey yokmuş gibi dönecek miyiz?

Tommy:Ne yapmamız lazım başka?

Taylor:İyi bakalım dönelim.

Ona sarıldım. Ama beni yavaşça itti.

Taylor:Mümkünse bana bir daha sarılma olur mu?

Tommy:Tamam yola çıkalım mı o zaman?

Taylor:Çıkalım.

Taylor ile beraber arabaya bindik hızlıca gidiyorduk. Arabanın tüm camları sonuna kadar açıktı,Taylorun saçları dalgalanıyordu.

Taylor:Ya biz şimdi neden geldik neden gidiyoruz ki?

Tommy:Bilmiyorum Taylor sadece gidiyoruz işte daha fazla soru sorma.

Taylor:Emredersiniz!

Tommy:Şu an seninle gerçekten kavga edemem Taylor!

Taylor:Ya kavga etmek gibi bir amacım yok ya.

Gözleri dolmuştu.
Tommy:Üzgünüm.

Taylor:Senden nefret ediyorum keşke seni hiç tanımasaydım! Canımı gerçekten çok yakıyorsun Tommy.

Sinirlendim ve arabayı hızlıca durdurdum.

Tommy: asıl canımı acıtan sensin be! İlk tanıştığımız zamanlar seni seviyordum ama sen...

Çok bağırmıştım.

Taylor:Ya neden bağırıyorsun ki sen şimdi ban-

Cümlesini tamamlayamadan arabaya bir aylak geldi,cama vuruyordu.
Sadece bir tane olduğu için sorun yoktu. Hemen yola devam etmek için gaza basacak iken bir anda araba bozuldu. Ne kadar çalıştırmayı denesemde olmadı,bizde arabadan indik. Ormandan gitmeye karar verdik daha çabuk olabilir diye ve yola koyulduk.

Ormanda bir kaç tane aylak öldürdükten sonra yola devam ediyorduk ki önümüze baya bir aylak çıktı.

Tommy:Çok fazlalar Taylor ne yapmamız gerekiyor?

Taylor:Çok konuşma öldürmeye bak!

Diye bağırmasıyla irkildim. Geldikçe geliyorlardı. İkimiz bütün aylakları temizlemeye çalışıyorduk ama imkansız gibi bir şeydi. Benim üzerime en az beş tane Aylak gelirken Tayloru bir aylak yere düşürdü.

Tommy:Taylor öldür şu aylağı!

Diye bağırabildim sadece,ona yarıdım etmem şuan imkansızdı. Ben bütün aylakları temizlerken,Taylorda o aylağı öldürmüştü

Tommy:İyi misin sen?

Taylor:Evet.

Güldüm. Oda tam gülecekken bir anda.

Taylor:Arkanda!
Tam aylak beni ısıracakken aylak bir anda yere yığıldı. Taylor ile nasıl olduğunu anlayamadık,ama aylağın kafasında ok vardı bu nasıl oldu? Etrafımıza salak salak bakıyorduk,ama kimse yoktu. Önümüze döndüğümüzde bir yabancı adam bize doğru geliyordu,elinde oku vardı.

Tommy:Sizde kimsiniz?

"Daryl,Daryl Dixon"

*
*
*
*
*
*
Arayı biraz uzattığımın farkındayım ama kusura bakmayın lütfen 😊

The walking deadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin