O lanet günden 1 gün geçti. Taylor ve ben bavullarımızı hazırladık. Her şeyi geride bırakmaya hazırız. Gitmek istiyoruz. Bu kararı anneme söyleyeceğim. Annemin yanına gittim.
Tommy:
-Anne ben yani biz yani Taylor ile ben gitmek istiyoruz sen gelecek misin?
Annem:
-Tommy bu çok ciddi bir karar.
Tommy:
-Biz kararımızı verdik.
Annem:
-Ben gelmeyeceğim oğlum. Ama sana güveniyorum,seni çok seviyorum,eğer bir gün kararın değişirse ben hep seni bekliyor olacağım,beni unutma oğlum söz mü?Tommy:
-Sana söz veriyorum.Bana radyo verdiler birde haberleşmek için telsiz. Herşeyi hazırladık. Dr. Bob,Andrea,Maggie,Glenn ve annem ile güzelce vedalaştık. Taylor sürücü koltuğunun yanındaki koltuğa oturmuştu. Yanımıza bol bol erzaklarımızı ve silahlarımızı arka koltuğa koymuştuk. Ama ikimizin cebinde de silah vardı. Mutluydum. Ama o bomba beni sarstı. O bomba Beth'ti. Vedalaşma bölgesine gelmişti.
Taylor arka camdan bizi izliyordu. Bunu tahmin edebiliyorum. Beth ile ortada buluştuk resmen. Beth'in boyu benim boynuma geliyordu.
Beth:
Gitme bana bir şans ver,sana yemin ederim ki bizim için yaptım bu bir plandı,o adamı öldürmek içindi hepsi Michonne'nin planı içindi,burası bizim olsun diyeydi sana yemin ederim ki...
Tommy:
Ben seni bir yıl bekledim. New yorkta. Hayatımın bir yılını sana adadım. Seni sevdim,sana gerçekten aşık oldum. Şimdi gidiyorum. Bir daha asla görüşmeyiz umarım.Son bir kez daha anneme sarıldım. Elimi kaldırarak herkese 'Bay' işareti yaptım. Koltuğa bindim. Gaza bastım daha sonra kornaya. Biraz ilerledik. Nereye gideceğimizi bilmiyorduk. Atlanta-New York tabelası duruyordu.
Taylor:
Hadi şehir merkezine gidelim.
Bunu hafif tebessüm ederek söylemişti.
Atlanta sapağına girip yola devam ettik.Aslında verdiğimiz karar iyi mi yoksa kötü mü bilmiyorum. Bir yandan arabayı sürerken bir yandan Beth vardı aklımda...
Neden kendimi çıkmaz sokaklarda gibi veya dört çocukla ortada kalmış gibi hissediyorum? bilmiyorum.Tommy:Özür dilerim,ama ben yapamayacağım,seni yarı yolda bırakmak zorundayım,yapamıyorum... Beni affet...
Bir anda silahımı çıkardım tam kendimi vuruyordum ki Taylor uyandı.Taylor:Yapma Tommy!
Tommy:Yaşamak için sebebim kalmadı...Taylor:Kaldı!
Tommy:Neymiş?Taylor:Ben seni seviyorum...
Uzun bir aradan sonra merhaba bölümün sonu böyle değildi ama yanlışlıkla silince sinirlendim ve bölüm sonu içeme sinmedi telafi etmek için 30 okumada yb gelecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The walking dead
Fiksi Penggemar"Bir yılda herşeyini kaybettiğini düşün,canın acımaz mı?" Dünyayı zombiler sarıyor,her şey yeni başlıyor... HARRY-TAYLOR DEMİLEY288