Washington D.C.
Amerika Birleşik DevletleriBay Birleşik Devletler bir kere daha iç çekti. Ne yaparsa yapsın bir türlü olayları bastıramaması sinirlerini daha da bozuyordu. Gözünde ki numaralı gözlükeri sakin denilebilecek bir şekilde masaya koydu ve burnundan sesli bir nefes verdi.
İşler hiç de istediği gibi gitmemişti. Saray önünde ki protesto büyümüş, içine başka konularda girmişti. Buna "Black Lives Matter" ve "LGBT+" hareketleri de dahildi. Bu konu her aklına geldiğinde sinirlenmeden edemiyordu. İnsan dediğin iki cinsiyetle doğar, dişilik veya erkeklik hormonu sayesinde. Ama bu konuda bir türlü aklının karışmasına engel olamıyordu. Derin bir iç çekti ve masasının üzerinde bulunan içi su dolu suluğunu kafasına dikti. İçi ferahlamıştı.
Birleşmiş Milletler'i araması gerekiyordu. Topraklarında hissettiği manasal dalgalanmalar da kendisini daha da yorgun hissetmesine yetiyordu. Son model resmiyet için kullandığı telefonunu alarak BM'nin numarasını çevirerek telefonu kulağına götürdü. Uzun uzun çalışlar dan en sonunda telefon açıldı.
"Bay BM?"
"Birleşik Devletler! Beni araman için ne harika zaman- haha!" sesi gergin gibi geliyordu.
"Müsait değil misin? İstersen seni başka bir zaman arayayım?"
"Ne! Tabiki de hayır, sadece biraz.. yoğunum da denilebilir.." arkadan homurdanma seslerini duyuyordu fakat sesin sahibini tanıyamadı.
"Neredesin sen?"
"Nerede miyim ben? Ah- ben! Ben abim DSÖ'nün yanındayım. Ehehe- selamı var sana.."
Amerika, sessizliğini korudu. Asla anlayamadığı bu ikili yine mi bir araya gelmişti?
"Aslında mekan olarak neredesin diye sormuştum?"
"Ah- şey kusura bakma abim yanımda olunca bazı şeyleri unutuyorum da-"
"O beynine pompa yerleştirsem olmaz öyle.."
"Susar mısın abicik! Şurada bir görüşme yapıyorum!"
"Aslında Bayan Kosova için aramıştım. Herhangibi bir gelişme veya bir bilgi var mı?"
"Şu telefonu bana versene-"
"Abi!"
"Bay Amerika, Ben DSÖ."
"Eee- buyrun DSÖ. Sizleri dinliyorum."
"Kosova hepimizi sikebilir."
"Ne?"
"Yani kısa yoldan öyle demek istemiştim ama uzun yoldan olacaksa açıklıyorum:
Bir keresinde kesinlikle bilinci açık değil, yani yaptığı her şey için kendisini veya hükümeti suçlamanız anlamsızdır. İkincisi ise onu gözetim altında tuttuğumuz için artık hükümetine haber vermemiz gerekiyor. Yoksa bu olay basına duyrulursa bir kargaşa-""Biliyorum Bay DSÖ. Zaten sizi aramadan önce de Kosova hükümeti ile Dışişleri Bakanlığım iletişime geçmişti. Şu anda her şey bir bir açıklanarak bunu basının duyrulmaması için bir önlem alınacaktır. Size bunu temin edebilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ILUÇJ || Countryhumans
RandomDoğum, yaşam ve ölüm. Bu 3 şey size ne çağırıştırıyor? Kendini hazırla ve sakin ol. Ancak bir şeyi unutma, doğumun ne zaman olacağını bilirken ölümün asla. Sen. Öldün.