014

116 14 29
                                    


Amerika ile BM&DSÖ'nün konuşmasından
23 dakika öncesi

"Abi.. bu kırmızı şeylerde ne?"

"Salak mısın yoksa bilmemezlikten mi geliyorsun?"

"Ne kadar da güzel açıklıyorsun sen öyle Aman Tanrım!"

"Asıl sen şuraya bak!" diyerek DSÖ havada ki dünya küresini döndürerek Kuzey Atlantis Okyanusunda bulunan Bermuda Şeytan Üçgenini gösterdi. Üçgen bu sefer belli oluyordu, nedeni ise basitti. Kırmızılar o alanda ve etrafında o kadar fazlaydı ki suyu temsil eden mavi renk gözükmüyordu bile.

"O Bermuda değil mi?"

"Evet, tâ kendisi."

"Bermuda da tekrar bir enkaz mı battı? Benim Üçgenle alakam ne?"

"Lan daha demin dedim olum beni hiç mi dinlemiyorsun! Kırmızı noktacıklar dünya üzerinde yaşanan tuhaf manasal ve manyetik dalgalanmaları gösteriyor. Manyetik için Newton ve çeşit çeşit bilim insanlarının formüllerini kullanıyoruz, manasal olarak ise BM onaylı araçlar ve uydular ile.."

"Bermuda da herkes manyetik bozukluk olduğunu biliyor?"

"Bu yolla anlamayacaksın gibi, bir de sana şu şekilde göstereyim." diyerek arkasına döndü ve bilgisayar başında veya ayakta konuşan insanlara doğru bağırmaya başladı.

"Arşive geçen 10 senenin bozukluk oranlarını göstertin."

Bir kaç saniye de kürenin üstünde bulunan noktalar kayboldu. Güney Amerika, Avustralya ve Afrika civarlarında yine bir kaç kırmızı nokta vardı fakat neredeyse dünyayı kaplayacak noktalar kaybolmuştu.

"Bu önünde ki durum 2020 Karantina dönemine ait. Ve bu da 2018" diyerek yeniden yeni bölgelerde yanan noktaları gösterdi.

2020 senesine göre oldukça azdı.

"Bu durumlar ortamala hatta ortalamanın biraz üstünde manasal ve manyetik dalgalanmalar.. ama bu senenin durumuna tekrardan bak!" diyerek tekrar bu seneye ait oranlar küreye yansıltıldı.

BM, bir an nefesinin kesildiğini hissetti.

"B-bunun sebebi de ne? Bu kadar çok nasıl olabilir ki?"

"Bazen gerçekten de beyinsiz insan var mı diye kendimi sorgulatıyorum.. hâlâ anlamadın mı! Büyük bir şey geliyor! Hepimizi yok edibilecek kadar büyük bir şey!"

BM, yüzünü buruşturdu.

"Bak abi.. endişelerini anlıyorum fakat hükümetlere ve ülkelere bu dediklerin ile ikna etmek neredeyse imkansız."

"Ülkeleri ikna etmek zor olabilir fakat, örgütleri değil."
.
.
.

Tarafsız Bölge - Lefkoşa,Kıbrıs Adası

Bay Yunanistan en sonunda iskeleye çöktü. Hemen büyük bir çınar ağacının gölgesine kurulmuş iskele kadar serinletici bir şey yoktu. Oturduğu kafenin deniz manzaralı olmasının yanı sıra arada bir esen lodos rüzgarlarınn uğradığı yeri ele geçirmek gerçekten de bu sıcak hava da bulunmaz bir nimetti. Arkasında bulunan iki korumayı umursamayarak garsondan toplam üç kişilik buzlu limonata sipariş verdi. Bu sıcakta takım elbise ile dolaşmak açıkcası cesaret isterdi.

ILUÇJ || Countryhumans Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin