Ölüler Diyarı
Safeviyye, elinde ki küre ile yürüyüp gidiyordu. O olaydan sonra sanki hiç bir şey olmamış gibi çekip gitmişti. O ortam kendisine göre değildi, çıkıp gitmek en mantıklısıydı.
"AAA- keser misin şu nereden geldiği belli olmayan ses! Odaklanamıyorum!"
"Dur Bekle- Beni duyabiliyor musun?"
"Tabiki de seni duyabiliyorum! Hem sesin de nereden geliyor?!" diyerek merakla etrafına bakınmaya başladı ama etrafında hiç kimse yoktu. Bu ses gökten gelebilecek değildi ya-
":İyi ama bu imkansız! Beni duymaman lazımdı- hem sen diyabiliyorsan demek ki o da..."
" 'O' diye bahsettiğin kişi de kim?"
"Bu seni ilgilendirmez Bayan Duvar kırıcı! Resmen 4.Duvarın içinden geçtin!"
Safeviyye, şerefsiz bir gülümseme sundu.
"Zaten elime bu küre mi artık ne ise aldığımdan beri-" sanki yeni fark etmiş gibi başını ellerinin arasında tuttuğu küreye indirdi. Kaşlarını çattı. Daha sonra da küreyi yere bıraktı, sabit durmasına bir kaç saniye uğraştıktan sonra başarılı bir şekilde halletmişti. Bir kaç adım geriye çekilip etrafını dinledi. Hayretler içind girmiş bir yüz ifadesi ile tekrar kürenin yanına gitti. Kendinden emin bir şekilde küre ile tekrar fiziksel bir temas kurarak kucağına aldı."İşte şimdi anladım! Sadece bu küreyle fiziksel bir temasım olunca seni duyabiliyorum ama neden daha önce kucağımdayken duyamadım da, şimdi duyuyorum?"
":Eh- onu da sen bul bir zahmet, hem sen o bul! Hem senin yüzünden yeni bir headconun yazmam lazım!"
"Head- ney!? O ne be!"
":Kes şunu! Daha fazla bir şey bilmemen lazım! Hem sen beni duyabiliyorsan büyük ihtimalle de senin gibi türk olan altın gözlere sahip ülkelerde duyabilecektir, haksız mıyım?"
"Evet, evet mantıkken öyle oluyor.. ama bunu bana kesinlikle daha detaylı açıklayacaksın!"
"Yooo-"
"Kesinlikle bana açıklamalar borçlusun seni nereden geldiği belli olmayan ses!"
"Şu anda dışarıda kendi kendine konuşan bir deliye benzediğinin farkında mısın?"
"Umrumda bile değil! Bana sadece açıklama yapacağını unutma artık ne isen.."
"Artık ne isem mi, ben hem anlatıcıyım! Ayrıca da senden daha üstünüm! Bana güvenmiyorsan karşına istediğim bir ülke çıkartarak seni göt edebilirim..'
"Hâ! Beni karşına alma seni aptal şey! Hiç bir şey yapamazsın sen bana!"
"Sen öyle san seni 4.Duvar kırıcı!"
"İşte bunu da bana açıklayacaksın Anlatıcı!" elinde ki küreyi koltuk altına sıkıştırarak koşmaya başladı, köşeyi dönmesi ile sert bir şeye çarpması bir oldu. Dengesini korumak için bir kaç adım geriye gitti ve başını kaldırdı. Başını kaldırması ile kırmızı gözleri görmesi bir oldu. Koluna sıkıştırdığı küreyi daha da sıkı kavradı.
"Safeviyye?"
Kendisine seslenilmesi ile gözlerin sahiplerine baktı.. karşısında ki bu kişi kesinlikle kendisinden uzundu. Turkuaz teni, yüzünde ki yeşil kurt sembolü ile kırmızı gözler mi?
Safevi, bir an yanlış gördüğünü düşünerek gözlerini ard arda kırptı ama kendisine merakla bakan gözlerle karşılaştı. Bir an harbiden de renk körü olduğunu düşünmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ILUÇJ || Countryhumans
RandomDoğum, yaşam ve ölüm. Bu 3 şey size ne çağırıştırıyor? Kendini hazırla ve sakin ol. Ancak bir şeyi unutma, doğumun ne zaman olacağını bilirken ölümün asla. Sen. Öldün.