011

98 11 62
                                    

Nefesini düzeltmesi lazımdı fakat bunu nasıl yapacağı hakkında bir fikri yoktu..

Bay Birleşmiş Milletler böyle anlardan gerçekten de nefret ederdi. Kendisine umursamaz ifadelerle bakan Bay Dünya Sağlık Örgütü'nü görmezden gelmesi lazımdı fakat bu isteği imkansıza yakındı.

"Panik atak belirtileri vermeye başladın, aklını selim tut ve beni çok iyi dinle BM."

"DSÖ SENİ LANET PİÇ! BÖYLE BİR ANDA GERÇEKTEN DE SAKİN OLMAMI MI İSTİYORSUN!!"

"Bayan Kosova'nın duyuları şu anda daha keskin. Eğer korkunun kokusunu alırsa o zaman senin peşini asla bırakmaz."

"Sen nasıl bu kadar sakin olabiliyorsun Tanrı Aşkına?!"

"Sen gelmeden önce biraz uyuşturucu aldım, bir ülke insanının metabolizması insanlardan farklı olduğu için daha berrak düşünebiliyorum."

"Bunun Birleşmiş Milletler Anayasa'sında yasak olduğunu biliyor musun sen!? Hiç bir ülke insan kendisine bağımlılık yapabilecek şeyi kullanamaz!" dedi dehşet dolu fısıltısı ile. Her kelimesine vurgu yapmıştı elbette.

"Tabiki de bunları biliyorum BM. Bu kuralında iyileşmek veya sağlık sektöründe kullandığın şekilde ise bir kurala tabii değil."

"Cümlelerin fıkraları bunun için var Sağlık!"

"Şu anda daha sakinsin ve kalp atışların yavaş yavaş normale dönmeye başladı. Artık iyi olduğuna göre asansöre binerek buradan çıkmayı başarabiliriz diye düşünüyorum."

"Ne güzel şeyler düşünüyorsun ya sen öyle!" diyerek BM ağlanacak durumlarına güldüğü için bir kere daha kendisini suçladı. Bayan Kosova tekrar dönmeden buradan gitmeleri en iyi şey olacaktı.

Örgüt olan ikili yavaş yavaş ilerlemeye başladı. Bir kaç dakika içinde tempolu adımlarla asansör kabinin önüne geldi. Bay BM belki de şimdi fark etmişti fakat burada tek bir asansör vardı.

"Bu kata neden tek bir asansör hizmet veriyor?"

"Burası normalde, doğada hasta veya virüslü hayvanların bulunduğu izole ortamdı. Ama şu anda Bayan Kosova için onları Benim Örgütüme ait başka bir binaya aktardık."

"Dur bir dakika- Sen Bayan Kosova'ya hayvan muamelesi mi yapıyorsun!?"

"İnsan da düşünebilen bir hayvandır. Hem yüzün beyazladı sanki?"

Bay BM bir kere de daha karşısında ki bu soğuk kişiye anlam veremiyordu! Bir kişiye hayvan muamelesi yapmak mı?! Kafayı mı sıyırmıştı..

"Tekrar ediyorum. Bayan Kosova veya herhangibi başka birisi hayvan değil. Şu anda sen hiç kimseye hayvan muamelesi yapamazsın! Kölelik veya kast sistemi artık bu dünyada yok Bay DSÖ."

"Bayan Kosova, bir ülke insan olabilir fakat şu anda bilincinin açık olmadığı veya bu hâli ile mantıklı düşünemediğini ikimizde biliyoruz. Bu da bir istisnadır, Bay BM. O yüzden endişelerinizi anlıyorum fakat bu seninle benim aramda olduğu için kimsenin yadırgama hakkı kalmayacak."

Bay BM, ellerini yeni uzatmaya başladığı lacivert-beyaz saçlarına daldırdı. Her endişelendiğinde bunu yapardı.
"Peki Kosova Hükümeti.. onlara bu durumu nasıl açıklayacağım. Ülkeniz hayvan oldu diyemem ya!"

"Güzel şakaydı fakat şu anda gizli tutman gerektiğini düşünüyorum. Bunu herhangibi bir basına aktaramayız."

"Peki adamların? Yarısından çoğu Amerikan Hükümetinin adına çalışıyor."

"Amerika'nın gerçekten de kendi topraklarında olan bir mana dalgasını hissedemeyeceğini mi düşündün?"

"Dur. Yoksa-"

ILUÇJ || Countryhumans Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin