017

114 14 35
                                    

Cumhurbaşkanlık, Ankara
Türkiye Cumhuriyeti

Kapının çalma sesi odayı doldurdu.

"Gel!"

Odanın kapısı açıldı ve yardımcı ile aynı zamanda sekreterlik yapan Osman Bey içeriye geldi. Takım kıyafetinden bıkmış olacakki ceketinden kurtulmuş, sadece gömlek ve siyah kravatı ile duruyordu. Tabii altında ki siyah kumaş pantolonunu unutmamak gerek tabii.

"Hoşgeldin Osman, yeni haberler mi var?" diyerek bir yandan monitöre bakmaya devam ediyordu. Göz bebeklerini sağ-sola kaydırarak bir şeyler okuduğu belli oluyordu.

"Efendim, yaklaşık bir kaç gün önceki verdiğiniz emir ile Adalet Bakanlığıyla iletişime geçildi." cümlesinin kurması üzerine Türkiye'nin ilgisi hemen o tarafa doğru yönelmişti.

"Buyur devam et,"

"Efendim Ankara'dan Mersin'e kalkan özel uçağınız ile Ankara'ya mı yoksa İstanbul'a mı inmesini istersiniz? Unutmayın, uçakta tutuklanan şahıslar-"

"İstanbul.
İstanbul olsun lütfen, zaten o tarafa da geçmem gerekiyordu. Pilot Yeliz Hanım'a bildir. Uçağı İstanbul Havalimanı'na indirsin. Sende gerekli olacak eşyalarını ve özel eşyalarını hazırla Osman. Yine İstanbul'a geçiyoruz."
.
.
.

İstanbul Havalimanı
Avrupa Yakası, İstanbul

Öğle güneşi parlıyor, insana baharın geldiğini haber veriyordu. Bu sene çetin geçen kış yerini serin ve tatlı bir havaya bırakmıştı.

Safevi, Memlûk ve Bizans ise uçaktan yeni inmiş, şimdi ise açık bir şekilde havalimanın içine girmiştiler. Basına duyrulmamış bu şehirden şehire aktarım çok dikkat çekmemişti fakat üçü de uçakta iken kamuflenin etkisi hâlâ bitmemişti. Aslında Bizans, büyüyü kaldırmak istemiş fakat gelen talimatlar ile beraber görünüşlerinin çok fazla dikkat çekeceğinden dolayı ertelemeye karar vermiştiler. Ayrıca yeni kıyafetlerde istemiş, şimdi çok daha iyi olmuştular.

Safevi, şalvarlı nine görünümden kurtulmuştu. Aynı zamanda büyü etkisini yitirdiği içinde tekrar eski görünümüne kavuşmuştu. Şimdi ince bir siyah uzun çorapla beraber diz kapağına kadar gelen siyah elbise giymişti. Balon kollarının olması yanı sıra göğüs dekoltesinde o kadar derin olmaması ve çok derin olmadığı içinde bunu tercih etmişti. Aslında başka seçenekler de verilmişti fakat aralarından en uzun ve bol olan bu elbiseyi tercih etmişti.  Bunun yanında balık sırtı olarak örülmüş uzun saçları ile kendisine oldukça güzel bir hava katmıştı. Oradaki kadın görevliler tarafından yapılan makyajı -sadece eyesliner çekmlerine izin vermişti o da sürmeye benziyor diye- ve kendisine verilen küt topkulu ayakkabısı ile hazırdı.

Bizans ise daha çok sadelikten yanaydı. Altta giydiği ve mor ince kazağının üzerinde yakalarıyla eteklerini çıkarttığı beyaz gömleğinin yanı sıra giydiği siyah kot pantolon ile kombini tamamlamıştı. Kendisi tarafından saçlarının yarısını toplamış arka kısımlarında da salmıştı. Özel haç kolyesi ile oldukça modern gözüküyordu. Yani yüzünde ki bayrak hariç kimse onun genç olduğuna inkar edemezdi.

Memlûk ise daha çok çekici ve karizmatik olmuştu. Boğazı saran siyah badi görünümde üstünün yanı sıra çok da dar olmayan kumaş pantolon ile vücut hatları belli oluyordu. Sırf bunun için ceket istemiş fakat uçağın için sıcak olduğu içinde çıkarmayı tercih etmişti. Şimdi ise ceketini elinde taşıyordu.

ILUÇJ || Countryhumans Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin