📩Duyuru📩

2.5K 68 14
                                    

Merhaba çiçeklerim...Nasılsınız? Umarım iyisiniz ben biraz kötüyüm. Bugün çokta güzel olmayan bir yorum aldım. Nisan ayından bu hikayeyi yazıyorum ve bu benim ilk hikayem. Hatalarım varsa affola ama hikayeme ne tarz olursa olsun kötü diyemezsiniz, çünkü ben buraya bir emek veriyorum. Çocukluktan hayalimdi yazmak ne yazık ki şimdiye kısmet oldu. Ben hem iki çocuk büyütüp hem burada hikaye yazıyorum. Hayalimi gerçekleştiriyorum. Sıkıntılarım oluyor,çocuklarım hastalanıyor, ev işleri falan derken bölüm yayınlayamıyorum. Ama elimden geldiğince en kısa sürede yazmaya çalışıyorum.

Ve esas karakterim Cennet. Bende bir kadın olduğum için hikayeyi Cennetin ağzından yazıyorum. Belki anlaşılmıyor yazdıklarım, Cemalden Topraktan da dinlemek istiyorsunuz, özel bölüm olarak atacağım merak etmeyin. Ama lütfen verdiğim emeğe hakaret etmeyin. Zaten yolun başındayım, diğer bölümlerde her şey net anlaşılacak ama sonunu bilmeden yorumlara saçma sapan şeyler yazmayın. Bugün o yorumdan sonra hiç düşünmeden hikayeyi silmeyi düşündüm. O kadar çok kalbime dokundu ki,acaba nerede yalnış yapıyorum diye sorguladım kendimi. Dinime önem veriyorum. Hala bilmediğim çok şey var, tesettürlü değilim, ama en büyük hayalim tesettür ve Cenneti de hayalimde ki gibi tesettürlü birisi yaptım,başta evet hatalar yaptı nefsine uydu,ama daha fazla yalnış yapmasın,harama bulaşmasın diye şehir değiştirdi. Bu 7 yıl sürede Rabbine daha da bağlandı ve Toprakı aklından ve kalbinden çıkardı,çünkü artık imkansız olduğunu anladı, onu sevmediğini ve hep abisi gibi gördüğünü sadece kan bağı olmadığına göre ona karşı olan hislerini yalnış anladığını fark etti.

Ve Cemal, başrol karakterim en başından beri Cemaldi, çünkü Cemal kalbiyle, aklıyla çok mücadele etti, Rabbine sığındı, haramdan kaçıp Amerikaya gitti. Ama Rabbim onun bu sabrını sevdiğiyle mükafatlandırdı ve Cennetle kavuştu.

Ayşeye gelecek olursakta asıl mesele bu çoğu insan yazmış ki, Ayşe Cennetin en yakın arkadaşı değilmiydi Cennet nasıl Cemalle evlene bilir,Ayşenin hislerini bile bile.
Onada kısaca değinmek isterim ki, Ayşe hırsının ve kıskançlığının kurbanı oldu, Cennete karşı yapmaması gereken çok şey yaptı ve arkadaşlıkları bitti. Ayşenin ağzından daha detaylı özel bölüm paylaşacağım ama Ayşe de sütten çıkmış ağ kaşık değil bilesiniz. Alın yazısı diye birşey var. En başından beri Cemal Cennetin,Cennette Cemalin alın yazısıydı, bunu hiç kimse değiştiremezdi. Ayrıca Cennet Ayşe için kendini çok törpüledi ama Cennetin de mutlu olmaya hakkı var diye düşünüyorum. Dikkatiniz için teşekkür ederim, Ayşe,Toprak,Cemal ve Gizemin ağzından özel bölümler gelecek merak etmeyin. Ama lütfen birazcık sabırlı ve anlayışlı olun...❤️

AŞK EMEK İSTERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin