"KARMAŞA"

313 23 58
                                    

Umarım bölümü keyifle okursunuz oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum🤍

Annem ölmüştü evet bu çok kötü bir şeydi.

Kaç yaşındaydım hatırlamıyorum altı, yedi yaşlarındaydım galiba babam anneme bağırıyordu "istemiyorum kadın anlamıyormusun kız dediğin okumaz evde kırar dizini oturur!" Annem babamın bu lafına şok için de baktı

"O benim gibi olmayacak duydun mu? O milletin eline bakmayacak okuyacak meslek sahibi olup kendine bakabilecek sen onu okutmasanda onun arkasında annesi var" evet o zamanlar arkamda annem vardı ben hiçbir zaman anneme söylersem kızar demedim anneme söylerim o halleder dedim...

Ama artık annem yoktu...

Annemin konuşmasına daha fazla dayanamayan babam önce anneme tokat attı ardından anneme bağırdı "okumayacak duydun mu? Çalışıp bize bakacak ben olmasam sen ona bok bakarsın benim paramı yiyorsun ben olmasam açlıktan ağzınız kokuyor kız çocuğundan bir bok olmaz!" Dedi.

Annem zorda olsa ayağa kalkıp "o kız değilde erkek olsaydı okuturdun dimi? Kız çocuğu senin gözünde okumaz dimi yok öyle bişey Mehmet efendi yok! Son nefesimi verene kadar ben kızımı okutacağım ben nefesimi verdikten sonra da onu sen durduramayacaksın o okuyacak senin gibi şerefsizlerin eline bakmayacak duydun mu?!" Diye bağırdı

Babamın anneme tokat atmasıyla annem yine yere düştü "nankör" dedi. Annemin yere düştüğünü gördüğüm anda annemin yanına gittim babam anneme de bana da iğrenerek bakarken tekrar bağırdı "nankörler!" Hızlı ve öfkeli adımlarla yanımızdan çekip gittiğinden bir kaç saniye sonra kapının açılıp sert şekilde kapanma sesi geldi.

Annem dizlerinin üzerine oturup bana bakarak "korktun mu?" Diye sordu o zamanlar küçüktüm annemin asla kendini düşünmediğini sadece beni düşündüğünü anlamamıştım annemin sorusuna kafamı iki sallayarak yanıt verdim.

Sonra annemin yüzünü küçük avuçlarıma aldım dudağının kenarı yara olmuştu oraya dokunarak "acıyor mu?" diye sormuştum.

Annem hafif tebessüm ederek "sen yanımdayken acımıyor güzel kızım" demişti.

Derin bir nefes alarak "anne" dedim.

Annemde yüzünde aynı gülümsemeyle "söyle güzel kızım" demişti.

"Babam neden sana vurdu? Benim yüzümden mi?" Diye sorduğumda annem hızla kafasını iki yana salladı.

Sonra annemin birden gözü dolduğunda "tamam anne sormuyorum özür dilerim lütfen ağlama" demiştim.

Annem yine hafif tebessüm ederek Küçük yüzümü avuçları arasına alarak "bak güzel kızım ben seni okula yazdıracağım sende ne olursa olsun okuyacaksın ben yanında olmasam bile babana karşı çıkacaksın ama okuyacaksın tamam mı güzel kızım söz ver bana" dediğinde anneme gülümseyerek baktım.

"Söz annem sen olmasan da okuyacağım ama sen yine de yanımda ol babam okumamı istemezse ona bile karşı çıkacağım ama sende bir daha ağlama tamam mı?" Annem gülümsememe karşılık vererek kafasını aşağı yukarı salladı.

Sonrasında bana sıkıca sarıldı...

Ama şuan annem yoktu ve ben anneme verdiğim sözü tutup okumaya devam ettim yeri geldi babam beni okutmamak için elinden geleni yaptı ama ben hep okudum şuan üniversite sınavına çalışıyorum.

Babam şuan karşıma iki tane küçük çocuk çıkartmış kardeşlerin diyordu erkek kardeşim Barış beş altı yaşında küçük kız kardeşim Asel ise bir iki aylıktı gülümseyerek küçük kız kardeşim Asel in yanına gidip yüzüne dokundum sonra dizlerimin üzerine çöküp küçük erkek kardeşim Barışa bakarak elini tuttum "seninle parka gidelim mi? hatta bak ne diycem" ona biraz daha yakınlaşarak "istersen pamuk şeker felanda alırız ister misin?" Barış annesine sorar gözlerle baktığında annesi onaylar gibi kafasını salladığında Barışta bana bakarak

KALPTEKİ YARA İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin