"ARTIK YALNIZSIN"

106 14 31
                                    

Selam çocuklarım geçen bölümden sonra beni hala seviyor musunuz? Djdjdjsjsj

Bu bölüm umarım sizi yaralamaz...❤️‍🩹

+++++

Bazı anlar vardır, kalbiniz yerinden çıkacak gibi olursunuz...
Bazı anlar vardır, kalbinizi söküp atmak istersiniz...

Bir kaç gün önce annemi aslında babamın öldürdüğünü öğrenmiştim. Şimdi anlıyordum ve çok iyi hatırlıyordum, babam o gün anneme çok iyi davranmış ve yemekleri de hazırlamıştı.

Annemde benim gibi anlam veremiyordu, babama "neden bana bugün böylesin?" Diye sorduğunda "hiç bugünde ben yemekleri yapayım dedim" demişti.

Yemeğe oturup yemek yedikten 1 saat sonra annem kusmaya içindeki zehri boşaltmaya çalıştı, sürekli öğrüyor ancak bir türlü kusamıyordu. Annemin o gün ki bağışlarını unutamıyordum.

O gün annemin defalarca yüzüne su serpiştirmiştim ama faydası olmamıştı. Sonra annem bir anda kan kusmaya başlamıştı "anne?!" Diye bağırmıştım annem kan kusarak yere yığıldı gözleri kapandı ve bir anda titremeye başladı.

Beş dakika sonra annemin titremesi yoktu ben başında çaresizce durmuş ağlıyordum, neden ambulans aklıma gelmemişti.

"Anne! Uyan" diye bağırıyordum gözlerini açmıyordu "hani anneler ölmezdi! Ölmedin anne biliyorum hadi aç gözünü" biliyordum ölmüştü.

babam ise oturmuş bizi izliyordu bir anda ayağa kalkmış telefonla ambulansı aramıştım.

Ambulans geldiğinde zehirlenme olduğunu en başta annemi kustursaydık veya ambulansı arasaydık annemin yaşayacağını söylemişlerdi.

Annem melek gibi kadındı ama onun o gün tüm güzelliğini örten şey sim siyah ceset poşeti olmuştu annemi ona koyduklarında annemin üstüne yatmıştım "olmaz hayır! Yalan söylüyorsunuz! Benim annem ölmez anneler ölmez!" Babam beni zorla geriye çekmişti annem ise gözlerimin önünde ceset poşetine koyulup götürülmüştü.

Anneme veda bile edememiştim.

Babamı ittirmiştim o gün "bırak beni annemle gidicem!" Bırakmadı ve bende gidemedim.

O gün anlamıştım melekler de ölürmüş.

Annem artık yoktu ve bu dünyanın en berbat hissiydi. Mutlu bir anında annene koşamamak berbattı...

Babamın öldürdüğünü öğrendiğimde babamı aramıştım.

Babamla o gün telefonda konuşurken 'seve seve yaptım.' demişti. Bir insan bu kadar vicdansız olabilir miydi?

Olurmuş.

Benim annem melek gibi kadındı babam ise şeytan gibiydi annem beyazken babam sim siyahtı.

+++++

Annemin CD de dedikleri doğruydu annemin katili babamdı ve bunu ondan çok fena soracaktım.

Sadece annemin değil varlığından yeni haberdar olduğum yengemle dayımın hesabını da soracaktım.

Öyle bir gün olacaktı ki yarın, yarın herşeyin son bulacağı zamandı yada herşeyin daha yeni başlayacağı kim bilirdi.

Odamın kapısı ani den açılınca hızla bilgisayarın ekranını kapattım.

Sinan bana bakıyordu.

KALPTEKİ YARA İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin