Keyifli okumalarrrr🙈✨
+++++
"Anne babam yine neden sana bağırdı?" Diye sordum anneme.
"Boşver kızım" beni geliştiriyordu
"Benim yüzümden mi?" Dedim. "Anne babam neden beni sevmiyor" annem sorum karşısında afalladı.
"Öyle şey olur mu kızım? Babanda bende seni çok seviyoruz"
"Neden o zaman senin bana davrandığın gibi davranmıyor da seni sürekli ağlatıyor ve dövüyor?" Annem hep yaşıma göre fazla akıllı olduğumu söylerdi.
"Herkes sevgisini başka şekillerde gösterir" dedi
"İyi de anne dövmek sevmenin işareti değil ki"
"Hadi kızım sen oyuncaklarınla oyna, beni üzme"
"Seni asla üzmem anne" deyip anneme sarılıp oyuncaklarımla oynamaya odama geçtim.
Nerden bilebilirdim büyüyünce oyuncak olacağımı
~🌺~
Herşey bomboş geliyordu küçüklüğümde annem herkesin sevgi tarzı başkadır demişti...
Aslında babam beni hiç sevmemişti değil mi anne?
Karşımda gördüğüm kişi Deniz miydi yoksa yine rüya mı görüyordum?
Bir dakika ben neden üç ay boyunca babamı hapiste ziyarete gitmemiştim.
Hapis olayı da mı rüyaydı.
Rüyaysa rüya umrumda değil.
Bir anda Deniz'in boynuna sarıldım, biraz sonra ise geri çekilip göğsüne yumruklar atmaya başladım.
"Nasıl yaptın bunu bana nasıl? Beni babam sevmemişken, Sinan ihanet etmişken, annem ölmüşken sende niye beni terk ettin!? Hiç mi vicdanın sızlamadı?!" Sokak ortasindaydık ama garip kimse yoktu.
"Özür dilerim" dedi ve görüntüsü silikleşmeye başladı "çok özür dilerim affet beni"
"Yine yapıyorsun! Yine beni bırakıp, terk edip gidiyorsun!" Diye bağırdım ama ne çare çoktan gitmişti...
Nefes nefese ve çığlıklarla açtım gözlerimi...
Yine rüya görmüştüm yine rüyama girmişti.
Babam? O olay gerçek miydi?
Hemen telefonumu alıp babamı aradım.
"Ne var?" Diye açtı telefonu.
Sustum. Suskunluğum da gizliydi kelimeler
"Ne istiyorsan benden isteme!" Diye bağırdığında emin oldum o da rüyaydı...
Rüya olması umrumda değildi bunlar bugün yaşanacaktı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPTEKİ YARA İZİ
Teen FictionAda babası tarafindan hiç sevilmeyen bir kızdır bir söz vardır ya 'bir kızı babası sevmezse kız o sevgiyi dışarda arar' Ada'da hiç öyle olmadı babasının vermediği sevgiyi annesinde fazlasıyla aldı ama hayat onun elinden annesini aldı ve Ada nın haya...