Keyifli okumalar aşklar alttaki yıldıza basmayı unutmayın❤️🩹
++++++
Kartlar yeniden dağıtılmış kurallar ise bana göre oynanacaktı. SUSMA, SUSTUKÇA KAYBEDERSİN!
Bu zamana kadar sustum artık susamazdım.
Sinan sinirli şekilde bana bakıp üstüme yürüdüğünde, geriye gitmedim bende ona doğru yürüdüm.
"Kardeşimdin lan!" Diye bağırdım "kardeşim gibiydin. Güvendim ben sana, ama gerçekten teşekkür ederim kimseye güvenmemeyi öğrettin bana." Dediğimde kafasını arkaya yatırarak kahkaha attı.
"Salaksın kızım salak!" Diye bağırdı "güvenmeyecektin bana aptal!" Diye bağırdı "baban seni sevmemekte o kadar haklı ki, salak bir kızı kim sever ki" sert şekilde tokat attığımda güldü.
"Allah belanı versin şerefsiz!" Diye bağırdım "ne kadar karaktersiz bir adamsın bir kızı babasından vurana adam bile denmez!" Diye bağırdığımda bana daha çok bağırdı.
"Adamlığıma laf etme, karakter desen zaten bende olan bişey" dediğinde gülme sırası bendeydi.
"Başka sende olmayan bir şeyi daha saysana ya" dedim. "Seni büyüten anneye yazık, annen çok şanssız senin gibi bir evladı olduğu için!" Diye bağırdım. Sonra durdum gözlerim doldu. "Harbiden Sinan ben sana ne yaptım da benden nefret ediyorsun?" Diye sordum.
"Doğdun Ada. Senin en büyük hatan bu dünyaya gelmek."
"Haklısın" dedim ve kediyi de alıp odama çıktım.
Odama girer girmez kapıyı kilitledi kendimi yere bıraktım.
Kedi korkuyla kucağımdan atlayınca göz yaşlarım beklemedi.
Sonra sinirle kalkıp odamda ne varsa kapıya duvara fırlattım.
Hıncımı alamayınca sandalyeyi alıp yere fırlattım yatağa tekme attım.
"Allah hepinizi kahretsin!" Diye bağırdım.
O sırada kapımın zorlandığını fark ettim "Ada aç kapıyı güzelim hadi" yavaş adımlarla kapıya ilerleyip kapıyı açtım.
Deniz bende ne gördüyse bakışları hüzün doluydu.
"Yapma bunu kendine." Dedi.
"Ben çok kötüyüm Deniz" diye bildim sadece.
"Beraber iyileşeceğiz güzelim" deyip kollarını bana sardı.
Dudaklarımdan bir hıçkırık kaçtı.
"Sakın gitme Deniz. Sende beni bırakma" dedim ağlamaya devam ederek.
"Ben gitmem güzel gözlüm" dediğinde gülümseyerek yüzüne baktım.
"Söz mü?" Dedim. Kocaman gülümseyerek"söz" dedi.
Gitmezdi biliyordum.
Aylardan 2 Eylül günlerden pazartesi yıl ise 2030 bir güne daha gözlerimi açtım.
Her yıl hava daha da sıcak oluyordu.
Yavaşça kalkıp Barışın odasına girdim. Uyuyordu, masumdu.
Masasının oradaki sandalyeyi Barışın yatağının başına çektim.
Ve hayattan haberi olmayan masum kardeşime baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPTEKİ YARA İZİ
Teen FictionAda babası tarafindan hiç sevilmeyen bir kızdır bir söz vardır ya 'bir kızı babası sevmezse kız o sevgiyi dışarda arar' Ada'da hiç öyle olmadı babasının vermediği sevgiyi annesinde fazlasıyla aldı ama hayat onun elinden annesini aldı ve Ada nın haya...