Umarım bölümü keyifle okursunuz keyifli okumalar...🍯🌺
++++Ölüm mü? Yaşam mı? Bu sorunun cevabı kişiden kişiye değişir. Mesela Adaya sorsak ölmek istediğini söyler. Söylesenize sevilen bir kız yada çocuk ölümü seçer mi Ada kimsenin onu sevmediğini düşündü ve ölmek istedi.
Peki bunun sebebi insanlar mı yoksa babası mı? Eğer Adanın babası onu sevdiğini hissettirseydi Ada başkalarını umursar mıydı? Adanın annesi ölmeseydi ada intihar eder miydi? Edemezdi ki annesini üzmek istemezdi peki ya kardeşleri?
Barışa ve Asele ne olacaktı o öldükten sonra babası onlara da aynı şekilde davranacak mıydı? Ada dayanmak zorundaydı kardeşlerini korumak zorundaydı ölüm çok kolaydı yaşam ise zordu özellikle korumanız gereken kardeşleriniz varsa... Bazı insanlar için özgürlüğe giden yol yoktur çünkü onlar için özgürlük diye bir şey yoktu Ada kardeşlerine o özgürlüğü getirecekti tabi yaşarsa...
++++
SİNANIN ANLATIMIYLA;
Hastaneye geldiğimizden beri Barış ağlıyordu sakinleştiremiyordum babasına haber verilmişti babası gelip yüzde elli ihtimalle yaşama ihtimali olduğunu duyunca bırakın gebersin demişti bir insan çocuğunun ölmesini ister miydi? Özellikle çocuğu onun yüzünden ölürken. Barış Ada gibi bir ablaya sahip olduğu için şanslıyken babasının böyle bir şerefsiz olduğu için bir o kadar da şanssızdı.
Adanın hareket ettiğini gördüm Barışta görmüş olacak ki koşarak ablasının elini tuttu "abla ben buradayım" dedi.
Mehmet abi ise Barışı çekiyordu "bırak şu kızı yürü eve" diyip çekmeye çalıştığında önüne geçtim.
"Orada duracaksın Mehmet abi bu çocuk ablasının yanında durmak istiyorsa duracak siz nereye gidecekseniz gidin" dediğinde Ada ilk kez konuştu.
"Barış" dedi tane tane "onlar gitsinler senle" öksürdü "Sinan kalsın" dediğinde Barış ablasının elini bıraktı Ada gözlerini açıp Barışı izledi.
"Gidin buradan ablam sizi istemiyor" dediğinde Mehmet abi Barışın kolunu tuttu ve onu zorla götürmeye çalıştı.
Ada yerinden hızla kalktı bir anda başı dönmüş olacakki tutunacak yer aradı en sonunda kendine geldiğinde kolundaki serumu sökercesine çıkarıp fırlattı.
Babasının elinin tam üstüne elini koydu "sana sadece bir kere söyleyeceğim kardeşimi bırak" dedi Sinem hanımda Adanın elinin üstüne elini koydu
"Bende sana sadece bir kere diyeceğim kocamı ve oğlumu bırak" dediğinde iki adımda yanlarına ulaşıp elimi Sinem hanımın elinin tam üstüne koydum
"Eğer elinizi çekmezsiniz seninde kocanın da o elinizi münasip bir yerinize sokarım" dediğinde Sinem elini çektikten sonra kocasının elini de çekti Barışı orada bırakıp ikiside gitti.
Pişman olduğunuz şeyler olur ya hayatta benimde vardı. Şuan bu pişmanlığımı kimse bilmeyecek ama zamanı geldiğinde herkes öğrenecek...
ADANIN ANLATIMIYLA...
Onlar çıktıktan sonra yere oturup ağlamaya başladım Sinan beni zorla kaldırınca babamın peşinden gittim "baba!' Dedim çatık kaşlarla bana baktı "neden sevmedin beni? Neden bana bir kere bile kızım demedin? Neden bana hiç sarılmadın? Babalar çocuklarını sevmez mi? Sen neden beni sevmedin?" Ağlıyordum, hemde hıçkıra hıçkıra. Babam bana yaklaştı.
"Seni o kadının kızı olduğun için sevmiyorum sana sarılmıyorum çünkü midemi bulandırıyorsun" durdum.
"Çok mu çirkinim?" Dediğimde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPTEKİ YARA İZİ
Teen FictionAda babası tarafindan hiç sevilmeyen bir kızdır bir söz vardır ya 'bir kızı babası sevmezse kız o sevgiyi dışarda arar' Ada'da hiç öyle olmadı babasının vermediği sevgiyi annesinde fazlasıyla aldı ama hayat onun elinden annesini aldı ve Ada nın haya...