Keyifli okumalarrrr🙈💗
++++++
"Annen yaşıyor" ne?!
"Kimsiniz ve size neden inanıyım?" Yazıları hızlı ve gözlerim dolu şekilde yazmıştım.
"İnanıp inanmamak sana kalmış. Anneni görmek istiyorsan attığım konuma gel. Ama ne olursa olsun kimseye haber verme, yoksa annen ölür"
Sonra ise bir konum geldi.
Üstüme sadece bir hırka alıp evden ayrıldım.
Konum eve bir saatlik uzaklıktaydı.
Yok boyunca çok düşündüm, annem nasıl yaşıyor? Bunca zaman annemi kim sakladı? Ama içimde heyecanda vardı. Annemi çok özlemiştim.
Konuma vardığımda sadece bir depo gördüm.
Gerçekten içeride annem var mıydı?
İçeriye girdiğimde "kimse var mı?!" Diye bağırdım.
"Hoşgeldin" diyen bir ses geldi. Tanıdık bir ses.
Babam ve Sinan tam karşımda duruyordu.
"Annem nerede?" Diye sordum.
"Ne annesi" dedi babam gülerek.
"Dalga mı geçiyorsunuz lan siz benimle?! Annem nerede?"
"Mezarda"
"Evet çok komikti! Şimdi annemi getirin bana! Anne!" Diye bağırdım.
O sırada babam ve Sinan kahkaha attı.
"Kızım sen cidden salaksın. Annenin öldüğünü gördün, gömüldüğünü gördün. Hala yaşadığını düşünüyorsun salak!"
"Babam senin gibi bir şerefsiz herşey beklenir! Annem yaşıyor biliyorum! Anne!"
"Yok!" Diye bağırdı Sinan "öldü kızım! Senin annen falan yok unut artık! Senin annen yok! Senin kimsen yok! Seni seven bir kişi bile yok!"
Onu omzunda ittirdim "bir an olsun inandım sana! Pişmanım dedin, inandım! Sana söyleyemesem bile ben seni içimde affetmiştim! Neden lan!? Neden sürekli benim arkamdan iş çeviriyorsun!?"
"Ada ben-"
"Ya sen?" Diyerek babamı da ittirmeye başladım "bir an cidden beni seveceğini düşündüm! Ben değil içimdeki çocuk seni affetmişti! Ben değil, içimdeki çocuk hala seni seviyordu! Neden yaptın bunu bana!? Öz kızındım lan ben senin! Öz kızına yapmadığın şey kalmadı!"
"Kızım"
"Susun! İkinizde artık susun! Bir gidin ya! Bir defolun hayatımdan! Bir kere kandırmayın beni! Bir kere sevin lan!"
"Ada sen bizi kovmaktan beter ettin!"
"Durduk yere mi yaptım lan!?"
"Abarttın"
"Abarttım, öyle mi? Babamın beni taciz etmesini abarttım, seninle babamın işbirliği yapıp annemi öldürmesini abarttım, babamın amcama söyleyip beni dövdürtmesini abarttım, senin ihanetlerini abarttım, Barış ile beni görüştür müyorsunuz bunu da abartmışımdır, babamın şak diye karşıma bir kadın çıkarıp iki çocuk çıkartmasını abarttım! Burada tek abartan benim dimi haklısınız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPTEKİ YARA İZİ
Teen FictionAda babası tarafindan hiç sevilmeyen bir kızdır bir söz vardır ya 'bir kızı babası sevmezse kız o sevgiyi dışarda arar' Ada'da hiç öyle olmadı babasının vermediği sevgiyi annesinde fazlasıyla aldı ama hayat onun elinden annesini aldı ve Ada nın haya...