"SEN"

49 8 49
                                    

Keyifli okumalarrrr😻
Keyfiniz kalırsa🌝

++++++

Hava soğuk ellerim üşüyor bedenim buz kesiyordu...

Sonum gelmişti buraya kadardı....

Sevgilimmm... Benim canımın her parçası seni tanıdım tanıyalı çok seviyorum... Şu kısacık ömrümde beni mutlu ettiğin için sana çok teşekkür ederim...

Barış kardeşimmm... Benim direk canım küçücük olmana rağmen yaralarımı gördün... Benim güzel kardeşim elveda...

Baba... Sana diyecek çok şeyim varken susuyorum... Suskunluğum dan anlarsın ne kadar kırgın olduğumu, yada anlamazsın...

Sinan... Teşekkür ederim bana kimseye güvenmemem gerektiğini öğrettin kardeşim...

Ve annem... Geliyorum anne yanında yer var mı?

~🌺~

(SİNAN'IN ANLATIMIYLA)

Yapmıştım ona ihanet etmiştim ama şuan pişmandım...

Affet beni kardeşim...

"Sinan" dediğinde elini tuttum.

"Yorma kendini kardeşim ambulansı aradılar geliyor"

"S...seni a...asla affetmeyeceğim" gözlerim dolmuştu...

"Özür dilerim, çok özür dilerim. Sen iyileş beni affetmesejde olur" cevap vermedi...

"Ada! Aç güzelim gözlerini" beş dakika sonra ambulans buradaydı.

Görevlilerden birisi Adanın nabzına baktı sonra ise dudaklarından iki kelime döküldü...

"Nabız yok!"

"Hayır! Hayır düzgün bakın benim kardeşim yaşıyor!" Arkadan biri beni çektiğinde o kişinin annem olduğunu gördüm "anne o yaşıyor! Anne ölemez daha çok küçük"

"Oğlum! Kendine gel Ada artık yok!"

"Var! Anne ölemez o daha yaşayacak iyi günleri vardı"

O sırada görevliler kalp masajı yapıyordu.

"Nabız var ama çok az acil hastaneye yetişmezse..." Devamını getiremedi.

Yarım saatin ardından hastanedeydik ve Adayı acil ameliyata aldılar.

O sırada Deniz geldi. Nereden haberi vardı?

Bir anda boğazıma yapışınca duvara çarptım.

"Eğer sevgilim içeriden sağ çıkmazsa" dedi ve devamını getirdi "seni öldürürüm!" Sonra sert bir şekilde boğazımı bıraktı.

Gidip duvarın dibine çöktü. Nolur yaşa kardeşim...

Benim yüzümdendi başına gelen herşey benim yüzündendi. Ben bir aptalım Allah belamı versin!

KALPTEKİ YARA İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin