"SEVİLMEK"

38 5 33
                                    

Keyifli okumalarrrr🌝💗

+++++

Baba sevgisi mi o da ne? Sahi neydi baba sevgisi?

Baba sevgisi: kızını daima koruyan, onu sevdiğini belli eden, onun canını yakmamak için elinden geleni yapan demekti.

Cümlelere gerek yoktu. Çünkü bazılarına seni seviyorum kelimesi çok ağır geliyordu... Söyleyemiyordu...

Saat gece yarısını çoktan geçmişti. Ve ben ilk defa huzurla uyuyordum ta ki kapı yumruklanmaya başlayana kadar.

Yataktan zıplayarak uyanmanın verdiği sinirle kapıya hızla gittim. Ben kapıyı açarken babamda söylenerek geliyordu.

Kapıyı açtığımda Deniz ve abim Taner karşımda duruyordu.

"Yürü gidiyoruz" dedi Deniz kolumu tutarak.

Bir adım dahi atmadığımı görünce "Ada yürüsene!" Diye bağırdı.

"Bağırma bana!" Diye bende ona bağırdım.

"Ada sen iyi değilsin, yürü gidiyoruz. Bu adam sana bunca saat kim bilir ne yaptı!"

"Gelmiyorum ben hiçbir yere"

"Ada bu adamın elinde ölmek mi istiyorsun!?"

"Abi!" Diye bağırdım "senin o adam diye bahsettiğin kişiye siz beni verdiniz, pardon attınız!"

"Şimdide almaya geldik!" Diye bağırdı Deniz.

Babam ise gitmeyeceğimden emin bir şekilde olduğu yerde durup olanları izliyordu.

"Gelmiyorum! İstemediğim yerde durmam! Beni istediğiniz gibi kovup geri alamazsınız, oyuncak değilim ben!"

"Ada, bu adam kötü"

"Kimse durduk yere kötü olmaz abi. Yaşadıkları yüzünden kötü olabilir, bir insan yüzünden kötü olabilir! Mesela Deniz, neden bugün bana karşı kötüydü? Çünkü sebebi bendim. Benim yüzümden kötü oldu!"

"Ada, yeter bu kadar felsefe! Yürü gidiyoruz!"

"Gelmiyorum ya gelmiyorum! Mutluyum ben!"

"Naptın lan kardeşime" abim bir an da babamın üstüne yürüyünce önüne geçtim.

"Abi!" Diye bağırarak onu geri ittim "o değil siz bana yapacağınızı yaptınız!"

"Ne yaptık lan biz sana!?" Deniz bir anda bağırıp üstüme yürüyünce güldüm.

"Gel Deniz döv beni. Üstüme yürümekle kalma!"

"Ada saçmalıyorsun"

"Yeter hadi gidin artık"

"Sen bizi kovuyor musun?" Abimin sorusuyla ona döndüm.

"Sen istiyorsan gel" dedim.

"İstemez" diye kestirip attı.

"Ne yaptı bu adam sana?" Diye sordu Deniz.

"Bişey yapmadı" diye kısa vir cevap verdim.

"Ne diye değiştin o zaman?"

"Sanane"

"Keşke Ada, keşke biraz sevseydin. Belki o zaman herşeyin üstünden gelirdik"

KALPTEKİ YARA İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin