Ay bu bölüm nasıl olacak acabaaaaa...
Keyifli okumalarr🤭
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum❤️🩹
+++++
Sinan ın karşımda durup dedikleri yüreğimi acıtıyordu.
"Yapmadın!" Diye bağırdım "yapmadın, sen bana ihanet etmezsin! Yapmadın!"
Güldü...
"Yaptım Ada bana bu kadar güvenmeyecektin. Salak seni gerçekten sevdiğimi mi sandın? Salaksın kızım sen. İnsanlara çabuk güvenen bir aptalsın." Kahkaha attı "en büyük hatan bana güvenmekti!" Diye bağırdı.
"Sen Sinan değilsin, benim kardeşim yapmaz!"
"Ne kardeşi kızım! Kardeşlik mi kaldı. Babana en başından beri yardım ediyorum babanın kurtulduğu bütün işlerde onu ben kurtarıyorum. Peki annen? Anneni de tek başına mı öldürdü sence? Hayır onda da ben yardım ettim" nefes alamıyordum.
"Allah belanı versin!" Diyerek ona sert bir tokat attım.
"Allah belanı versin! Annemi sen öldürdün! Katil!" Diye bağırdım.
"Ağzını topla!" Diyerek bana tokat attı.
Tam o sırada arkamdan Deniz bir hışımla geldi ve tam Sinan'ın burnuna yumruk attı "sevgilime bir daha el kaldırırsan o elini kırarım!" Diye bağırdı "benim sevgilime el kaldırmayacaksın!"
"Deniz!" Diye bağırdım "bırak, değmez." Dedim.
"Omuzumda ağlarken öyle demiyordun Ada" diye güldü Sinan.
"Her baban dövdüğünde yanına geldiğimde 'dayanamıyorum' diye omuzumda ağlıyordun""Sus!" Diye avazım çıktığı kadar bağırdım "sus Allah'ın belası suss!" Susmadı.
"Asla sevilmeyeceksin. Annesiz bir kızsın. Her gün annenin katilinin omuzunda ağladın"
Kulaklarımı kapattım.
"Sus artık!" Diye bağırdım.
"Gerçekleri duymak zorunda mı gitti Ada?" Güldü "alış güzelim kimse seni sevmedi sevmeyecek" artık yerde oturup ağlıyordum.
Deniz Sinan'ı zorla kolundan tutarak dışarıya çıkardı.
Gerçeklere alış Ada
Dedi içimdeki ses.
Yaklaşık yarım saat sonra Deniz burnundan soluyarak içeri girdi beni yerde hala oturur pozisyonda görünce.
"Bu şerefsizin dediklerine sakın ağlama! Yoksa o zaman ciddi anlamda kavga ederiz!" Diye bağırdı.
"Yalvarırım bağırma bana" dediğimde.
"Bende dahil kimseye yalvarma, yalvart" dediğinde beni kollarının arasına alıp ayağa kalktı.
Odama girip beni yatağa yatırdığında "hadi biraz uyu yarına herşey geçecek" inanma Ada yarın her şey olduğu gibi olacak. Herkes seni unuttu sanacak aslında sen herşeyi hatırlıyor olacaksın...
Ama umut dünyası işte belki geçer diye yumdum gözlerimi.
++++++
Tek duyduğum felaketin sesleriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPTEKİ YARA İZİ
Teen FictionAda babası tarafindan hiç sevilmeyen bir kızdır bir söz vardır ya 'bir kızı babası sevmezse kız o sevgiyi dışarda arar' Ada'da hiç öyle olmadı babasının vermediği sevgiyi annesinde fazlasıyla aldı ama hayat onun elinden annesini aldı ve Ada nın haya...