"SEVGİLİM"

108 11 42
                                    

Bir önceki bölüm bence yeterince sevindiniz.

Bu bölüm sonunda biraz üzülün EHEHEHEHEH.

Neyseee oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Keyifli okumalarr❤️‍🩹

++++

Sevgili neydi bir süre sonra sıkılıp bırakan mıydı? Yoksa ne olursa olsun arkanda duran mıydı?

Keşke insanların aklı okunabilseydi, o zaman anlardık gerçekten seviyorlar mı yoksa sevmiyorlar mı.

Doğum günümde beni sevdiğini söyleyen biri vardı şuan karşımda. Gözlerim dolmuş şekilde bakıyordum Denize...

"Gerçekten," dedim tane tane "benimle sevgili mi olmak istiyorsun?" Dudağının bir kenarı usulca yukarı kıvrıldı.

"O kadar kırılgan duruyorsun ki Ada, sanki şuan sana hayır seni sevmiyorum desem ağlayacaksın" gözlerim şaşkınlıkla açıldı.

"Sevmiyorsun yani." Dedim.

"Hayır" dedi.

"Seviyorsun o zaman?" Diye sordum bu sefer.

"Hayır" dedi yine.

"E ne o zaman be adam" dedim sinirle.

"Seni sevmiyorum, çünkü ben seni ilk gördüğümden beri aşığım" ağzım açık şekilde ona baktım. İki adım atarak tam karşıma geçti sonra işaret parmağıyla çenemi hafif yukarı iterek ağzımı kapattı "sinek kaçıcak şimdi ağzına" dedi gülerek.

"Şimdi biz neyiz?" Dedim.

"Birbirine aşık olan iki sevgiliyiz. Tabi sende bana aşıksan" kafamı utançla yere eğdim. Güldü, hatta kahkaha attı. "Tamam, ben anladım" dedi gülmesinin arasında.

"Babam" dedim tane tane "beni sevmezken, sen nasıl seviyorsun."

"Bak güzelim, ben baban değilim ki baban olsam bile ben seni çok severdim, yani babanın aptallığı" lafları gözlerimin dolmasına yetti de arttı bile.

"Bir gün sende gidersen?" Diye sordum bu sefer.

"Bizi ayıran ölüm olsun güzelim başka türlüsü ben senden kopamam" güzelim...

"Teşekkür ederim" dedim usulca.

"Bana teşekkür etmek istiyorsan sakın bana teşekkür ederim deme. Sadece yanımda ol, sev beni ve daima gülümse. Ben bunu teşekkür olarak alırım merak etme." Yakından o kadar güzel gözüküyordu ki. Gözlerine baksan o gözlerde boğulursun, gülüşüne baksan, o gülüşte kaybolursun.

Biraz daha konuştuktan sonra uyumaya karar verdik. Önden hızla yatağıma geçip sırtını yatak başlığına verdi ve iki kere bacağına vurup "gel" dedi.

Gidip dizine yatıp saçlarımı okşamasına izin verdim.

Kısa sürede ilk kez derin bir uykuya daldım.

+++++++

Sabah uyandığımda Deniz'in yanımda olmasını bekledim ama yoktu.

Aşağıdan ise bir takım sesler geliyordu. Yavaşça yerimden kalkıp aşağıya indiğimde Sinan ve Deniz  hararetli bir şekilde tartışıyorlardı. konunun benimle alakalı olduğunu duyunca olduğum yerde  durdum.

"ayrılacaksın!" Sinanın gür sesiyle olduğum yerde irkildim "duydun mu? Ayrılacaksın onunla olmayacaksın!"

"Sana mı soracağım lan! seviyorum, ayrılmam" Denizde bağrıyordu

KALPTEKİ YARA İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin