Yine ben yine ben ve yine ben xjjdjxndnd
Umarım bu bölümü beğenirsiniz keyifli okumalar...❤️🩹
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım❤️🩹
++++
Bende çocuktum baba...
Bende sevilmek istedim, sevilmedim. Bende oyun oynamak istedim, oynatmadın. Bende beni seven bir babam olsun istedim, sevmedin baba...
Benim kalbimdeki ve ruhumdaki ilk yarayı da sen açtın baba, teşekkürler.
Annem bana hep, kızım baban seni seviyor tabiki de derdi. Bu sevgi değil anne, diyemedim.
Ben bitmiştim, tükenmiştim, yıpranmıştım. Dayanacak gücüm yoktu ama dünya kadınlara ve kızlara böyleydi. Yere düştüysen kalkmasını bileceksin, biri sana vurdu mu yıkılmayacaksın silkelenecek ve yaşamaya devam edeceksin...
Edemiyordum.
Ben tektim şu yaşıma kadar Sinan hep yanımdaydı ama fark ediyordum o da benden gittikçe uzaklaşıyordu, hala ona gözüm kapalı güvenirdim, ama eskisi kadar da güvenemezdim.
Yapmaz dediğim kim varsa yapıyorlardı...
++++
Gün doğmaya başlamıştı bende duvarın kenarına yaslanmış dizlerimi kendime çekmiş, dirseklerimi dizime yaslamış ve ellerimi de saçlarıma geçirmiş şekilde bir öne bir arkaya hafif hafif sallanıyordum.
Dışarıda sağanak yağmur, bu sefer benim için ağladığı kesindi...
Dışarıya bakıp gülümsedim, en azından benim için ağlayan gökyüzü var.
Gök gürledi ardından şimşek çaktı. Bir kerede gökyüzü benim için ağlasın...
Yağmur yağarken derin düşüncelere daha doğrusu hayallere daldım.
Babam beni seviyor saçlarımı okşuyordu bana ilk defa "seni seviyorum kızım" Diyordu.
Hayır hayale dalıp umutlanmak istemiyordum camın önüne geçtim "söylesene baba, çok mu zor çok mu imkansız diğer kızlar ve babaları gibi baba-kız olmamız..."
İçimdeki ses bağrıyordu "kendine gel Ada! Senin ağlamaya bile hakkın yok!" Yoktu.
"Uyumadın mı?" Arkamdan gelen sesle yerimden korkuyla sıçradım.
"Uyumadım değil uyuyamadım sen?" Dedim Denize bakarak. Kapımda dikilmiş beni merakla izleyen Deniz yanıma yaklaştı.
"Uyudum, uyandım" dediğinde anladım anlamında kafamı aşağı yukarı salladım.
"Neden Ada? Neden o gün Barışı yanına aldın da bizi almadın?" Güldüm ve tekrar cama döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPTEKİ YARA İZİ
Teen FictionAda babası tarafindan hiç sevilmeyen bir kızdır bir söz vardır ya 'bir kızı babası sevmezse kız o sevgiyi dışarda arar' Ada'da hiç öyle olmadı babasının vermediği sevgiyi annesinde fazlasıyla aldı ama hayat onun elinden annesini aldı ve Ada nın haya...