"YENİDEN DÖNÜŞ"

43 9 13
                                    

Keyifli (kalmayacak) okumalarrrr🌝💗

+++++++++

"Sinan biz hiç ayrılmayacağız dimi"

"Kızım sen hiç kardeşlerin birbirinden ayrıldığını gördün mü?"

"Ya bir gün öyle birşey olursa ve ayrılırsak"

"Saçmalama kızım. Bizi ne ayırabilir?"

"Bilmem Sinan sen benim en yakın dostum, sırdaşım, arkadaşım, kardeşimsin lütfen asla benden gitme"

"Ya giden taraf sen olursan"

"Ben gitmem annem öldü benim senden başka kimsem yok"

"İyiki varsın kardeşim"

"İyiki varsın kardeşim"

~🌺~

Kardeş neydi candı, kandı şimdi ne kalmıştı can değil ateş kan değil kanı çıkaran....

Kalbi kıran her kıza umut olacağım dediğim günün sonunda hep hüsran oluyordu...

Sinanla konuşmamızın üstünden yarım saat geçmişti...

Telefonu kapattıktan sonra kendimi olduğum yere bırakmıştım abim ise yanımdan hiç ayrılmamıştı.

İçimdeki duygu hiçti üzgün müydüm? Tanımadığım biri için üzülemiyordum. Kızgın veya kırgın mıydım? Sadece kendime.

Eğer babama en başından karşı çıksaydım sanki bunlar olmayacaktı... Yada bana öyle geliyordu.

"Kızım yedin bitirdin kendini hadi toparlan artık"

Cevap vermedim dümdüz bakmaya devam ettim.

Kırgındım herşeye herkese, kendime bile.

Kendine sevgisi olmayan insan ne yapardı? Babasının sevmediği kız ne yapardı?

Kendini sevmeyen kız, kimsenin onu sevmeyeceğine inanır ve ona göre mücadele ederdi.

Babasının sevmediği kız ise sevgiyi dışarda arar, azıcık olsun sevilmek isterdi.

Ben ne kendimi seviyordum nede babam tarafından seviliyordum.

Cimrilik yapmıştım birden fazla kere Deniz bana yardımcı olmaya çalışırken ben ona sadece 'git' diyordum...

"Abi," dedim sustum.

"Söyle güzelim"

"Neden?"

"Ne neden canım?"

"Neden abi işte, babam beni neden sevmiyor? Annem bunları hak etmediği halde niye şuan toprağın altında? Sinan neden bana ihanet etti? Deniz neden bir anda ortalıktan kayboldu? Ve neden bir anda karşıma çıktı? Sen abi neden yıllarca benden saklandın?"

KALPTEKİ YARA İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin