"PES ETME"

84 12 48
                                    

Keyifli okumalar🦋💙

Oy ve yorumlarınızı ihmal etmeyin❤️‍🩹

+++++

Dost ne demekti? Dost diye kime denirdi? Herkesten dost olur muydu?

Dost; koşulsuz seni destekleyene, asla seni yargılamayana ve her çeşit yanında olana denirdi.

Herkesten dost olmaz. Yada bazılarına olmazdı.

Herşeyim dediğiniz biri vardır ya hani, işte o gün gelir sizi hançerler. Çünkü o kişi dost nedir bilmez...

Sinanda bunlardan biriydi, kardeşim gibiydi, sırdaşımdı, arkadaşımdı, her koşulda yanımda olandı.

Ama hani nerede? Niye şimdi yanımda yok?

Çünkü o da dost gibi görünüp dost olamayanlardandı. Yalan yok iyi oynamıştı rolünü ama, artık uyanma vakti geldi, roller değişti, sahne perdesi kapandı, yeniden açıldığı zaman oyun başlayacaktı.

Artık kimseye güvenme değil, kimsenin güvenemeyeceği biri olma vaktiydi.

Şuana kadar yanımda olanlardan öğrendim ben. Babam dan, Sinem den ve en acısı Sinan dan.

Rol değişim sırasıydı artık üzülme değil üzme vaktiydi.

Bunu tek başıma değil Denizle başaracaktım.

Başarmak zorundaydım.

Deniz tam yanımda oturmuş dizinin birini kendine çekip dirseğini dizine dayayıp elini de yanağına koymuş şekilde beni izliyordu.

"Ne oldu? Niye öyle bakıyorsun" diye sordum en sonunda.

"Hiiiç" dedi.

Omuzuna hafiften bir sille çaktım "ya Deniz bakma şöyle!" Dedim. Emindim yüzüm Kıpkırmızı olmuştu.

"Nasıl bakmıyım sevgilim?" Diye sordu.

"Şöyle işteee" dedim elimle yüzümü kapatarak.

"Aşık aşık mı?" Diye sorduğunda kıkırdadım.

"Yiaaaa şapşik şey seniii" dedim omuzundan hafif ittirerek.

Kahkaha attı.

"Sen iyice şımardın ha" dedi gülerek.

"Sanane şımarıyorsam sevgilime şımarıyorum sana mı sorucam?" dedim Gülerek.

Teslim olur gibi ellerini havaya kaldırdı "pardooonnn" dedi "size karışamam sonuçta sevgilinize şımarıyorsunuz" dedi gülerek.

Ama size bişey söyleyeyim mi şerefsizin gözleri bana çok güzel bakıyordu, maviliklerinde geziyordum resmen.

Derin bir iç çektim.

"Yanlız hanım efendi gözlerime şöyle bakmayın, yoksa sevgilim sizi yolar" dedi.

Güzel gözlü şerefsiz.

"Off Deniz" dedim. "Deniz sanki babama yalvarma kötü fikir değildi ha?" Dedim.

"Sevgilim o adama yalvarmayacağız." Gözlerim durur mu anında doldu.

KALPTEKİ YARA İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin