Keyifli ve bol aksiyonlu okumalarrrr😻💗
Bu bölümün sonunda ne olur Allah bilirr🌝++++++++
"Ben Ada, Ada Karaca" abim gibi bende annemin soy ismini kullanıyordum, çünkü ikimizinde babası soy adlarını kullanmamızı hak etmiyor.
Barış bir anda koşup bana sarılınca eğilip saçlarının arasına bir öpücük bıraktım.
"Mezarım varmış. Bende görmeye geliyim dedim. Ah ah çok iyi insandım"
"Ada ne oluyor?" Dedi Deniz kafası karışmış bir şekilde "ben artık cidden korkuyorum bu da rüya çıkacak diye ne oluyor?"
"Anlatacağım" dedim.
Deniz iki büyük adım atarak belime sarılınca kollarım boynuna dolandı. Çok güzel kokuyordu.
Yanımdaki abim Taner boğazını temizleyince ayrıldık.
"Cidden abin mi?" Dedi dolu gözlerle. Kafamı aşağı yukarı salladım.
"Anladım" dedi.
"Sinan'ı ara hepinizle aynı anda konuşacağım. O babam olacak herif evinde mi?" Kafasını aşağı yukarı salladı "onu da ara onlarla acil görüşmen gerektiğini söyle"
Hiç vakit kaybetmeden herkesi aradı ve dediklerimin aynısını dedi.
Abime doğru elimi uzattığımda ne istediğimi anlayıp hızla güneş gözlüğünü verdi.
~🌺~
Yüzümde makyaj üstümde elbise ayağımda topuklu ayakkabı gözümde ise güneş gözlüğü olduğu için yakından bakmazlarsa tanımazlardı.
"Ne oldu?" Dedi babam dalga geçer gibi "bunlar kim? Yeni arkadaşlar buldun da şimdi onlarla beraber mi bana katil diyeceksin?"
"Shhhtt sakin ol yabancı değiller" hiç ayakta durma zahmetine girmeden herkesin görebileceği tekli koltuklardan birine ben birine ise abim Taner oturdu.
"Sen kimsin?" Dedi Taner'e bakarak.
"Off herkese de aynı şeyi söylemek zorunda mıyım" dedi ve dik bir oturuşa geçti "ben Taner, Taner Karaca" babam, nasıl derler apışıp kaldı.
Tek elimle güneş gözlüğünü çıkardım "bende Ada, Ada Karaca babacığım" dediğimde babam ikimizin arasında gidip geliyordu.
"Sen ölmemiş miydin?"
"Öldüm ruhum sana musallat oldu" dedim ve güldüm.
"Ne oluyor burada? Anlat artık!"
Herkesin isteği üzerine başladım anlatmaya "gözlerimi açtığımda Fransadaydım bir hastanede... Sonra bir anda kapı açıldı ve kapıdan Taner yani abim girdi. O da babasını çok iyi biri sanerken senin gibi beş para etmez biri çıkmış. Ve baba biliyor musun? Annem senin ile evlenmeden önce Taneri doğurmuş ve seninle mahvolmasın diye babasına vermiş. Bak baba abim beni buldu ve o bataklıktan kurtardı! bir yıl boyunca hepinizden haberim vardı kim ne yapıyor, kimlerin umrundayım hepsini gördüm. Sinan adam oldu diye sevinicem yine aynı olur diye korkuyorum bunların hepsi senin suçun baba!" Abim Tanere döndüm "aaa abi sen annemin asıl katillerini biliyor musun" kaşları şüpheyle yukarı kalktı "evet sevgili abim annemiz Arel Karaca nın katili babamdır" dediğim an Taner bir anda babamın boğazına yapıştı. Sineme döndüm "mısır var mı?" bana sözde öldürücü bakışlarını attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPTEKİ YARA İZİ
Teen FictionAda babası tarafindan hiç sevilmeyen bir kızdır bir söz vardır ya 'bir kızı babası sevmezse kız o sevgiyi dışarda arar' Ada'da hiç öyle olmadı babasının vermediği sevgiyi annesinde fazlasıyla aldı ama hayat onun elinden annesini aldı ve Ada nın haya...