Keyifli okumalar...❤️🩹
+++++
Ne yapacağımı bilmiyorum. Nereye gideceğimi, kime sığınacağımı bilmiyorum. Kalbim kırık tavana bakarak öylece düşünüyordum.
Bitti mi şimdi? Diyordum kendi kendime.
Bitti. Diyerekte cevaplıyordum.
Şimdi ne yapacaktım? Bir insanı terk etmek kolay, ama neden arkasında bırakacağı kişinin ne yapacağını düşünmüyordu...
Gitmem.
Söz.
Ben senin ailenim.
Ben herşeyin olurum.
Seni asla bırakmam.Bu lafları hatırlayınca güldüm.
Gitti!
Sözünü tutmadı!
Ailem gitti!
Hiçbir şeysiz bıraktı!
Bıraktı!Verilen sözler nerede? Benim ailem nerede? Herşeyim olacak kişi nerede?
Bittim ben. Bitiğim artık.
Bir kere olsun gerçekten sevildiğimi düşündüm... Sadece bir an bu adam beni seviyor dedim.
BİR KAÇ AY ÖNCE...
Her zamanki gibi yataktan kalkmış sersem bir halde mutfağa iniyordum. Denizi uyandırmak geldi aklıma odasına doğru ilerledim kapıya bir kere tıklattım ses yoktu, iki, üç, dört derken direk odaya girdim toplanmış yataktan başka bişey yoktu.
Sonra bir anda kapı çaldı.
Kapıyı açtığımda gülümseyen Denizle karşı karşıyaydım.
"Nerdesin sen?!" Diye bağırdım.
Birden arkasından çiçek çıkarıp gözümün dibine kadar getirdi.
"Yavaş öküz!" Diye bağırdım.
"Çiçek alıyoruz da yaranamıyoruz arkadaş" dedi gülerek.
"Çiçeği gözüme soktun Deniz" dedim.
"Ay pardonn" diyerek çiçeği çektiğinde buket halindeki papatyayı gördüm.
"En sevdiğim çiçekkkkk" diyerek papatyaları alıp en güzel vazoya koydum.
"Benimde en sevdiğim çiçek sensin" dedi...
+++++++
Düşüncelerim arasında hızla ayağa kalktım aldığı çiçeğin vazosunu elime aldığım gibi duvara çarptım.
"Söz verdin!" Diye bağırdım. "Sen de herkes gibi beni bıraktın" elime geçen herşeyi duvara atarak paramparça ediyordum.
Kapının gürültüyle açılmasıyla yaşlı gözlerimi kapıya çevirdim.
Sinem. Kapı eşliğinde durmuş panikle bana bakıyordu.
"Git!" Diye bağırdım "sende git!" Kalbim kırıktı... "Yapmadığın şey değil sende git! Hepiniz gidin! Yalnız bırakın beni" elime geçenleri atmaya devam ettim "kimsem kalmadı zaten sizde gidin! Ya gitsene git, git! İstemiyorum hiçbirinizi! Annem babam yok benim! Kimsem yok!" Canım yanıyordu. Yere bıraktım kendimi "babam sevmedi beni siz mi sevecektiniz!" İki elimin avuç içleriyle alnıma vurmaya başladım "aptalım ben! Birinin beni gerçekten sevdiğine, ailem olduğuna inandığım için aptalım ben!" Elim ayağım boşalmış, titremeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPTEKİ YARA İZİ
Teen FictionAda babası tarafindan hiç sevilmeyen bir kızdır bir söz vardır ya 'bir kızı babası sevmezse kız o sevgiyi dışarda arar' Ada'da hiç öyle olmadı babasının vermediği sevgiyi annesinde fazlasıyla aldı ama hayat onun elinden annesini aldı ve Ada nın haya...