9. Rozdział

8 2 2
                                    

Chłopak szybko zapomniał o swoim śnie, nie rozważał na jego temat a lęki do niego wróciły. W dodatku czuł, że zza rogu może czyhać na jego jakieś wielkie niebezpieczeństwo. Nie mógł wyrwać ze swojej głowy tego, że zabił człowieka.

Parę dni później...

Henry napił się kawy, była sobota więc mógł odpocząć chociaż nie spał zbyt długo. Rodziców w domu nie było gdyż pracowali aby w tygodniu móc przypilnować Henry'ego. Zjadł kanapkę i sprawdził telefon, pierwsze co zauważył to groźby od Alice. Ominął to mimo strachu przed nią a następnie przeszedł przez wszystkie media społecznościowe. Włączył telewizor a w tym momencie ukazała mu się wiadomość o pogrzebie człowieka, którego tamtej nocy zabił. Przeraził się i ponownie miewał widzenia krwi na rękach ale starał się to opanować.

— To tylko moje myśli! — tłumaczył Sobie mało nie upadając na ziemię.

Wtedy to w telewizji zaczęły się wiadomości, a pierwszym z faktów był raport policji.

— Nie... — rzekł zanim Funkcjonariusz cokolwiek powiedział.

Zauważył Dziennikarkę, a obok niej Policjanta.

"Dzień dobry państwu, dzisiaj ze mną jest funkcjonariusz nowojorskiej policji Michael Smith" ~ powiedziała Dziennikarka.

"Dzień dobry" ~ rzekł Funkcjonariusz.

Chłopakowi wydawało się, że skąd zna tego Policjanta.

"Panie funkcjonariuszu, czy mamy jakieś nowe wieści dotyczące morderstwa z dwudziestego czwartego października? ~ zapytała Kobieta.

Upadł na ziemię ze stresu, nie mógł opanować w tamtej chwili nerwów.

"Cały czas poszukujemy informacji dotyczących tego zabójstwo, ustaliliśmy, że jest wielu sprawców morderstwa a co za tym idzie morderca działa w grupie" ~ mówił Policjant.

Nie odetchnął z ulgą, dalej obawiał się o Siebie.

"A więc morderca dalej jest na wolności, w jaki sposób mamy się chronić przed nimi?" ~ pytała Dziennikarka.

Henry nie mógł pojąć tego, że zabił niewinnego człowieka. Takie rzeczy robił tylko w grach, nie myślę nawet, że będzie musiał tak postąpić w prawdziwym życiu.

"Z mojej strony mogę powiedzieć, że my jako policja robimy wszystko aby znaleźć zabójcę tego człowieka. Przede wszystkim odradzamy wychodzenia z domu o późnych godzinach, a jak już tak to w grupie. Prosimy także o możliwe podpowiedzi, sami nie zdziałamy nic" ~ powiedział policjant Smith.

Chłopak jakby starał się chować, bał się, że ktoś go widzi w telewizji bo do tego stopnia doprowadziła go panika.

"Dziękujemy za informacje, rozmawiał z państwem policjant Micheal Smith" ~ spojrzała w stronę kamery Dziennikarka.

Wyłączył telewizję jak najszybciej mógł, uciekł do swojego pokoju a następnie przebrał się i wyszedł z domu ponieważ potrzebował słapać trochę świeżego powietrza. Biegnąc w kierunku wyjścia, zauważył go jakiś starszy Mężczyzna, który nosił zakupy.

Twój Anioł Stróż ~ Adammix777 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz