Yorum yapin yoksa pecete yediririm
Tarih atabilrsiniz
ㅡ
STRAYKIDS - B me / Lonely St.
ㅡ
。
8 Ay önce
"Yok hyung, yok! Bir türlü farketmedi. Şu ana kadar yaptığı yirmi beş fan buluşmasının hepsine gittim, yine de fark etmiyor. Artık başka yollara başvurmam gerekiyor, sanırım"
Elini masaya vurdu mor saçlı genç. "O saçma sapan düşüncelerini aklından at! Takıntı haline getirdiğinin farkındasın, değil mi?"
Endişeleniyordu, kardeşinin zarar görmesinden korkuyordu. Bu yüzden yapmıştı ya onca şeyi, kardeşi içindi her şey. O buna inanıyordu.
"Hyung! Anlamıyorsun seviyorum!"
Anlamıyor muydu, gerçekten anlamıyor muydu? Oysa sevginin, aşkın ne olduğunu en iyi o bilmez miydi? Üstelik çocukluk aşkı, kardeşi yüzünden elleri arasından kayıp gitmişken, ağlamaya bile fırsatı olmamıştı.
Bir şey demedi, kavga edecek havası yoktu. Jeongin, elindeki bardağı yere atıp abisine bağırdı ve odadan çıktı.
"Nereden anlayacksın ki!?"
Günleri böyle geçerdi. Jeongin, Hyunjin'e ulaşmaya çalışır, Minho ona kızardı, ara sıra, canı sıkıldıkça heykel yapar, Minho onun arkasını toplardı. Kısacası Minho, Jeongin için sadece abi değil, anne ve baba da olmuştu.
ㅡ
・
GünümüzHyunjin, bu yılki dünya turunun Seul'deki konserinin son günü için pratik yapıyordu. Hayranlarını nasıl etkileyeceğini çok iyi bilmesine ve kusursuz performans sergileyeceğinden emin olmasına rağmen, çalışmak ve pratik yapmak onun için önemliydi.
Sahneye çıkmasına çok az kalmışken, son kez pratik yapıp hazırlanmaya başladı.
Jeongin ise, aldığı VVIP+ biletiyle çoktan konser salonuna gelmişti bile. En ön koltukta oturmuş beklerken, çalan telefonunu heyecanla açtı.
"Jeongin, sakın bana, sabahtan beri konser salonunda beklediğini söyleme."
"Tamam hyung, söylemem."
"Jeongin!"
"Of hyung, ne yapayım çok heyecanlıyım! Çok uzun zamandır onu görmüyorum."
Minho, kardeşinin bu haline iç geçirdi. "Tamam, ama beni de beklemeliydin."
"Hyung sen çok geç geliyorsun."
"Istediğin bir şey var mı?"
"Şara- yok hyung sağol."
"Tamam, başlamadan orada olurum."
Yaklaşık yarım saatlik beklemenin ardından Minho gelmiş ve konserin başlayacağı duyurulmuştu.
Jeongin'in heyecandan kalbi çıkacak raddeye gelirken, Hyunjin, alkışlar ve çığılıklar eşliğinde sahneye çıkmıştı.
。
Hyunjin şarkı söyleyip dans ederken, Jeongin, lightstick'ini ve pankartını sallayarak, tüm gücüyle bağırarak şarkıya eşlik ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TASTE
FanfictionJeongin, sürekli ünlü idol Hwang Hyunjin'in videolarını paylaşarak onun dikkatini çekmeye çalışıyordu. Günün birinde, hikayesine bir video ekleyip "Tadına bakmak istiyorum" yazarak paylaştığında şans eseri bunu Hyunjin görür. Hyunjin, karşısına çıka...